פרטוק: "נצליח רק כקבוצה", דנין: "זה לא עוד משחק עבורי"

אלירן דנין יחד עם שחקני פתח תקווה (סטראבו) אלירן דנין יחד עם שחקני פתח תקווה (סטראבו)
מכבי נתניה מגיעה מחוזקת בשלושה זרים, אבל פתח תקווה עם מומנטום נהדר. חצי הגמר ביניהן יכול להיות מוקד להפתעה או שלא

ליגת החופים מגיעה ליום השיא שלה בו ייערכו שני משחקי חצי הגמר. באחד מהם יתמודדו מכבי נתניה מול פתח תקווה.

מצד אחד, נראה כי על הנייר יש יתרון ברור לנתניה לא רק בגלל הקהל, אלא גם בשל העובדה שהקבוצה מגיעה עם שלושה זרים. מצד שני, פתח תקווה מגיעה במומנטום נהדר ועבור חלק משחקניה זה יהיה מעבר לקרב רגיל. גם מלך החופים, צחי אילוז, ואחד הסמלים הגדולים של נתניה בשנים האחרונות, אדיר דנין, משחקים בפתח תקווה וביום נתון יכולים להיות לא פחות טובים מאף זר מהצד השני.

דנין אמר לקראת המשחק: "נתניה קבוצה חזקה מאו וזה לא עוד משחק עבורי. אין לי מה להוכיח ואני מגיע עם פתח תקווה כקבוצה. אנחנו קבוצה חזקה ומגובשת ואנחנו חברים מעבר לכדורגל ואני מאמין שאם נצליח להביא את כל הדברים ביחד למשחק מול נתניה אז אנחנו נחייך גם אחרי המשחק".

מהצד השני, גם בנתניה מודעים לירידה העיקשת ולכן המאמן לירון פרטוק ערך מספר שיחות עם שחקניו והדגיש את החשיבות להגיע ממוקדים למשחק. פרטוק: "לדעתי יחסי הכוחות שווים. מדובר במשחק פתוח לחלוטין והמפתח יהיה סבלנות ובעיקר נטרול המשחק המסודר שלהם תוך כדי רוטציות בין השחקנים. אנחנו נצליח רק כקבוצה ויש לנו המון יכולות ולב גדול. אני שמח על בחירה של כל שחקן ובייחוד על התמיכה של דודו מכלוף הבעלים שאישר כל רכש וכל שינוי שרציתי תוך אמונה שלמה".


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
מנצחים
(שחקני חוף נתניה: 12:02 21-07-2017)
לירון אתם מביסים אותם רק בגלל שצחי אילוז לא עושה הגנה מלך החוף עלק מלך התחת שלי

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?