הפסידו באוהדים ניצחו על המגרש

הרבה אמוציות היו אתמול במשחק בין צעירי רהט להפועל קטמון ירושלים וגם לא מעט דרמה. המחצית הראשונה לא התעלתה לרמה גבוהה, אך הסתיימה עם דרמה שהביאה לפנדל לזכות קטמון ממנו כבש כפיר מלול. במחצית השנייה קיבלנו דרמה עד לרגע האחרון כאשר רהט מנסה להשוות ללא הצלחה.

במשחק דחוי מהמחזור הראשון בליגה ב' דרום ב' אירחה ביום שני צעירי רהט את הפועל קטמון ירושלים העולה החדשה .קרוב ל- 250 צופים הגיעו למגרש ברהט כאשר כמות לא מבוטלת מהם עשו את כל הדרך מירושלים.

                                                                                                               שחקני קטמון מודים לאוהדים בסיום המשחק

שתי הקבוצות חסרו שחקנים משמעותיים מההרכבים שלהן, אך עם זאת אין זה תירוץ לרמה הירודה שהציגו שתי הקבוצות על המגרש במיוחד בחציו הראשון של המשחק. דווקא המארחים מרהט התחילו את המשחק טוב יותר והגיעו למצב כבר כעבור ארבע דקות מפריצה של הרכש היחיד של הקבוצה עד כה אלכס דוידוב, אלא שהכדור שלו חלף על פני השער מבלי שתהיה רגל מסיימת.

 שוער רהט עלי אבו ע'דייה בולם את ציון זקן ביציאה מוצלחת (צילום :אנס אבודעבס)


כעבור כעשרים דקות הגיעה קטמון להזדמנות ממשית ראשונה כאשר כדור עומק של איתמר יחיא השאיר את אורי וורנר מול שוער, אך יציאה מהירה של עלי אבו ע'ד'ייה מנעה שער בטוח.
כעבור עשר דקות פסק השופט ברק וקנין לכדור עונשין מ- 11 מטר בטענה להכשלת חלוץ צעירי רהט סלמאן אלהוזייל על ידי מוטי אוחיון. אולם התערבותו של שופט הקו כפיר אברג'יל גרמה לשופט להפוך את החלטתו ואף לתת צהוב על התחזות לחלוץ רהט.

ניב אברהמי מנסה להרים צהוב במקום השופט על ההתחזות שהביאה לפנדל לרהט (צילום:אנס אבודעבס)


שחקני הפועל קטמון ירושלים התלוננו על משטח הדשא של אפשר להם להניע כדור, והמשחק נראה לא מסודר מצד שתי הקבוצות. ההגנה הירושלמית עמדה יציבה מול ניסיונות רהט שלא נפלה מקטמון בדקות אלו ושחקני רהט נאלצו לנסות מרחוק אך לא היו מדויקים. בהגנת קטמון בלטו יבגני גופמן ומאהר אלחמאמדה.

אחמד אלהוזייל מנסה לעבוד ללא הצלחה את חומת ההגנה של קטמון (צילום:אנס אבודעבס)


דקתיים לסיום המחצית הראשונה הגיע האירוע של המשחק. כדור שהוגבה לרחבה מצא את שוער רהט עלי אבו ע'דייה לא מוכן, השוער לא הצליח לתפוס את הכדור שהגיע לחלוץ כפיר מלול שעמד חמישה מטרים מול שער ריק. בעיטתו של מלול פגעה במפשעתו של האשם אלקרנאוי, הכדור חזר לעוז צבאג שניסה גם הוא להבקיע אולם נעצר בגלישה של הבלם ג'מעה אלהוזייל. שופט המשחק ברק וקנין שרק לפנדל בטענה שהכדור פגע בידו של בלם רהט.

כפיר מלול בועט במצב שהביא לפנדל.לפחות כאן לא היה מקום לעונשין (צילום:אנס אבודעבס)

 

שוער רהט רואה את הכדור ברשת  (צילום:אנס אבודעבס)


אנשי רהט באו בטענות קשות על הפסיקה כיוון שראו כי בבעיטה הראשונה לא הייתה פגיעה ביד שאף הייתה צמודה לגוף, בעוד שופט המשחק טען למשחק היד בכדור בבעיטה השנייה לשער. לאחר שנרגעו הרוחות, לקח על עצמו כפיר מלול את הבעיטה ובעט מצוין לפינה העליונה - 0-1 להפועל קטמון בסיום המחצית הראשונה.

 מלול חוגג עם החבר'ה אחרי הפנדל המוצלח (צילום:אנס אבודעבס)

 

את המחצית השנייה המשיכו האדומים מירושלים באותו מומנטום כאשר איתמר יחיא מכניס כדור נהדר לאורי וורנר שבעט ליד הקורה. המשחק החל מתחמם, הכניסות הפכו לאגרסיביות יותר ואי הסדר במשחק הפך בולט יותר.
צעירי רהט מצידה ניסתה להשוות את התוצאה בכל דרך אפשרית. תחילה ניסה הקשר ראמי אלעוברה שהציג יכולת טובה במדי הירוקים, להכניס כדור עומק לסלמאן אלהוזייל אולם זה בעט חלש לידי השוער מרדכי מזרחי. כשזה לא צלח, היה זה אחמד אלהזייל שניסה במבצע אישי אך נתקל לבסוף במוטי אוחיון המנוסה שהרחיק לקרן. הקפטן והמאמן חילמי אלקמלאת ניסה מספר פעמים להרים כדורים לרחבה אך גם נסיונות אלו הורחקו.

 מאהר אלחמאמדה בקפיצה לא מהעולם הזה מפחיד את סלמאן אלהוזייל (צילום:אנס אבודעבס)


מן העבר השני סיכנו האורחים מספר פעמים את שערו של השוער המחליף מוחמד שלבי. המסוכנת בהתקפת אלו הייתה בדקה ה- 77 כאשר נכנס איתמר יחיא לרחבה אך נתן לעצמו מקדמה ארוכה מדי מה שאפשר לשוער לצאת ולהדוף. שלוש דקות מאוחר יותר שוב היה זה יחיא שהרים הפעם משמאל כדור מדוד לציון זקן שבעט מהאוויר מטר מעל המשקוף.


 

סלמאן אלהוזייל מחליט להפשיט את מאהר אלחמאמדה תוך כדי השתלטות על הכדור(צילום:אנס אבודעבס)

 

בדקות הסיום ניסתה רהט בשארית כוחותיה להבקיע שוויון שלא היה רחוק ממנה. שלוש קרנות רצופות לזכות המארחים, באחת מהן נגח החלוץ אחמד אלהוזייל לאחור, הכדור עבר את השוער מזרחי אך על הקו היה ניסים אזרזר שהרחיק בראש.

 עירבוביה ברחבה שהביאה לשער פסול לרהט עקב עבירה על השוער (צילום:אנס אבודעבס)

 

עמוק בתוך תוספת הזמן טענו אנשי רהט ובראשם היו"ר שהיה נלהב מאוד כהרגלו – ג'בר אבו צהיבאן, לפנדל לזכותם. וזאת בטענה שאוסמה אלקשאעלה נדחף בבירור ברחבה, אולם זה נעלם מעיניו של השופט ברק וקנין ששרק לסיום המותחן בניצחון חוץ ראשון להפועל קטמון ירושלים 0-1, ושיחרר את המאמן ליאור זדה לחגוג עם השחקנים ועם האוהדים שעשו את הדרך הארוכה מירושלים.

 אוהדי קטמון ליוו את קבוצתם עד רהט שהביאה יותר קהל (צילום:אנס אבודעבס) 

ליאור זאדה מאמן קטמון (למעלה) וג'אבר אבו סהיבן יו"ר רהט בתמונה שששווה אלף מילים(צילום:אנס אבודעבס)



תגובות

+ הוסף תגובה
1
סיקור לא הוגן
(קטמוני: 13:25 05-10-2010)
הסיקור של הכתב הנחמד הוא לא הגון. היינו במשחק והשופט לא טעה כמעט.אבל שכבר טעה אז במחצית הראשונה פנדל ברור על יחיא נשרק רק לכדור מחוץ לרחבה.בפנדל היה מגיע אדום ברור לשחקן רהט ובכלל זה נראה סיקור של אוהד רהט ולא כתב אובייקטיבי. חבל ולא פייר.
2
היתה אוירה מאוד לא נעימה במגרש כשילדי רהט הצעירים (המבוגרים יותר היו בסדר גמור) זרקו בקבוקי פלסטיק ואבנים על האוהדים הירושלמיים. ובלי קשר, בתמונה העליונה מספר 20 הוא ציון זקן ולא אורי וורנר.
3
ליאור זאדה
(אוהד: 13:42 05-10-2010)
ליאור זאדה חייב ללכת הביתה!!! בושה הקבוצה נראית
4
זאדה
(קטמוני: 13:43 05-10-2010)
איזה בושה המשחק ככה לא נעלה!! ליאור אתה חייב להתעורר, אם לא לא נעלה אתה עדיין חיי בליגה ג
5
קטמון
(המופתע: 13:43 05-10-2010)
בחיים קטמון לא יעלו!!! בלי שי אהרון הקבוצה לא שווה, כל אחד משחק לבד והמגינים חלשים וכנ"ל גם המאמן
6
ג'בר תפסיק כבר עם ההצגות שלך !
(סגול עולה: 13:55 05-10-2010)
חילמי עם כל הכבוד יש מספיק שחקנים על הספסל שיכולים להביא את מה שנתנת אתמול במישחק, תעמוד במקום ג'בר שרק מחפיש תמונות בעיתון והורס את הקבוצה. תתביש לך מר ג'בר שאתה ככה דואג לקביל אורחים ברהט - בושה מה עשו הילדים שלך לאנשים מקטמון במיגרש
7
ל3 4 5 כנסו רגע
(הפטיש המגל: 13:58 05-10-2010)
או יותר נכון כנס ...שאתה רושם הרבה הודעות עם אינטרס אז כך מרחק זמן מאחת לשנייה. כי ההודעות צמודות מידי אחת לשנייה.תנשום עמוק ואז כנס בליאור כמו שאתה אוהב.מאמן פריפרייה?שחקן שנופה?אוהד בעל מנייה?מעניין.......
8
ליאור
(שחקן שעזב: 14:35 05-10-2010)
ליאור מאמן חלש לא רצה אותי שנה שעברה!!! אין לו מושג
9
קטמון
(אדום בנשמה: 14:36 05-10-2010)
יופי קטמון ניצחון גדול, רק שעדי מרציאנו יחזור ויהיה טוב, ליאור הקבוצה חייבת להשתפר פה זה לא ליגה ג ואנחנו רוצים לראות תוצאות וכדורגל
10
המשחק
(נכח במשחק: 14:36 05-10-2010)
שתי הקבוצות היו חלשות היה פנדל!!! סלמן אל הוזייל היה היחיד ששיחק שם, קטמון חלשים ומאמן לא מבין את המשחק
11
ל1 - גם אני הייתי וכנראה אתה פשוט חלמת
(נ נח נחמ נחמד היום: 14:38 05-10-2010)
א. כתוב כי השופט התכוון בפנדל לבעיטה השניה (של ציון זקן) זתומרת השחקן שעשה את הגליץ' הוא לא האחרון לכן יש לשופט שיקול דעת.. ב. קטמון נראו על הפנים, ואם הם מתלוננים על המגרש הזה הם עוד לא יודעים מה מחכה להם בליגה הזאת ג. התמונה של זאדה אומרת הכל!
12
תתבגרו כבר ילדים
(משה: 20:55 05-10-2010)
תגובות 3,4, 5 שחקן קטמוני שנופה, תגובה 7 שקוף שזה ליאור זאדה. אין לכם במה להתעסק מתוסכלים?תשאירו את הארס בבית ותנו שקט לקטמון ולמאמן שלה. עצה לליאור מחבר:תתעסק בעיקר ולא בתפל, יש לך חומר של צמרת ליגה א' וגם הרבה עבודה.
13
סגול יורד לא עולה תגובה על מס' 6
(אוהד שרוף: 00:05 06-10-2010)
יא טמבל יא נעליים אחד כמוך צריך לבוא לנשק ידיו של גאבר כל יום אלף פעם כי הוא שעושה לרהט להיט בכדורגל בלי גבר אין כדורגל ברהט לך תלמד מגבר, הוא בלי כסף ולבד מחזיק עיר שלמה ומביא רהט לבמת הכדורגל עוד טמבל רק תגיד השם שלך יא סגול יורד לך תלמד איך כותבים
14
לכל אוהדי קטמון
(אוהד שרוף: 00:09 06-10-2010)
הכתב הוא לא אוהד צעירי רהט מה רציתם שיכתוב שאתם טובים אתם לא תעלו ואתם תרדו ליגה במשחק כזה רק השופט המכור עזר לכם לקחת שלוש נקודות תתבישו לכם עוד תופתעו. הוא הכתב המוצלח בדרום תחיו ותסבלו
15
לא שופטים אדם וקבוצה במשחק ראשון
("איתכם עד הסוף": 01:08 06-10-2010)
הפועל קטמון יש להם חומר טוב מאד,זה כבר משחק ראשון והתחלתם לקלל,משחק ראשון תמיד קשה,משחק ועוד משחק הכל ישתפר,אל תדאגו הפועל קטמון תעלה ליגה בעזרת השם...ימותו הקנאים
16
למשה סלמי
(חיים: 13:45 06-10-2010)
תפסיק כבר לרשום תגובות כל היום ימשועמם

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?