אייל לחמן: "הגיעה השעה עבורי לחזור למרכז הבמה של הכדורגל הישראלי"

מחכה לחיזוק התקפי. לחמן מחכה לחיזוק התקפי. לחמן
במהלך השנים האחרונות ציפה הבעלים של מכבי הרצליה כי קבוצתו תילחם בצמרת הגבוהה וזה לא קרה. העונה הוא אופטימי ומאמין במאמן שהגיע לקראת סוף העונה שעברה שיהיה זה שיחזיר אותו לשם

למרות עבר בליגת העל ובעלים דומיננטי כמו אריאל שיימן, מכבי הרצליה הפכה בשנים האחרונות לקבוצה שמתנדנדת בין התחתית לבין גבול הפלייאוף העליון. הפעם היחידה שהצליחה הרצליה להתברג בפלייאוף וסיימה במקום החמישי הייתה כאשר שיימן היה זה ניהל את המשחקים עבורה.

הבעלים אמנם כבר לא משקיע כמו בעבר, אבל בקיץ הזה ישנה אופטימיות במועדון. המאמן אייל לחמן שהגיע בסיום עונה שעברה קיבל מנדט לבנות קבוצה חדשה לחלוטין והוצבה בפניו מטרה - להחזיר את המועדון לבמת הכדורגל הישראלי. לחמן נפרד מכל החלק ההתקפי ובראש ובראשונה ממלך שערי הליגה ג'ורדן פושה.

אייל איך אתה מסכם את הקיץ שלכם?
"היו לנו לא מעט קשיים מעצם העובדה שקרה ל-20 שחקנים עזבו את הקבוצה ויש לנו רצון גדול לשלב שחקני בית. שני הגורמים האלה יחד גמרו לכך שתהיה לנו קבוצה צעירה שממוצע הגילאים הוא 23 כאשר זהו גיל הבנייה ולמשל ממוצע הגילאים בהפועל באר שבע הוא 27 שזהו גיל הבשלות. אם נצליח לעשות שנה מכובדת אין לי ספק שמכבי הרצליה תהיה קבוצת העתיד של הכדורגל הישראלי. בהחתמות שלנו לא היה שום פיתיון כלכלי וכמובן שאני כמאמן רוצה עוד שחקנים מובילים אבל מצד שני אני יודע להעריך מועדון מסודר ומאורגן. יש לנו חולייה אחורית טובה וכעת נותר לנו לחבר גם חולייה התקפית".

הרבה שחקנים עזבו אותכם וגם הייתה בעיה בעמדת השוער.
"ראשית לגבי בעיית השוער הבאנו את מייקל חכים שהוא שוער נהדר. בחלק ההתקפי אכן נפרדנו מכולם וכעת אנחנו מתמקדים בשחקנים זרים ולאורך השנים כל הזרים שהבאתי הביעו חותם בכדורגל הישראלי ונותרו כאן שנים רבות. העונה בליגה הלאומית ישנו קושי רב אבל אנחנו נמצאים במשא ומתן עם ארבעה שחקנים ואני מקווה שלפחות שניים מהם יצטרפו אלינו".

אז מה המטרה שלכם העונה?
"הכול יקום ויפול על החלק הקדמי שלנו ולפי זה נהיה או קבוצת צמרת או קבוצת תחתית".

איך אתה רואה את העונה הזאת ברמה האישית?
"אני מרגיש שלא רציתי להתעסק באימון בשנים האחרונות והתעסקתי בדברים נוספים כמו התקשורת וכעת אני מרגישה שהגיעה השעה לחזור למרכז הבמה של הכדורגל הישראלי".

אריאל שיימן ידוע כבעלים מעורב ומתערב.
"ראשית כל הבעלים מעורבים ומתערבים. אנחנו מכירים הרבה שנים ועבורי זאת קדנציה שלישית, עברנו הרבה ביחד ותמיד היינו בצמרת הגבוהה. תמיד שהייתי כאן מכבי הרצליה נבנתה לעלות ליגה אבל העונה הסיפור שונה לחלוטין".

מי לדעתך יהיו הקבוצות שיילחמו על העלייה?
"אני חושב שהפועל רמת גן קבוצה חזקה וכל שאר הקבוצות באותה רמה והכל פתוח".

מה ייחשב עבורך הצלחה ומה ייחשב כישלון?
"אם נהיה בפלייאוף העליון זאת תהיה הצלחה ואם לא נהיה שם זה יהיה כישלון".


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
הרצליה
(עידן: 10:52 16-08-2017)
"אם נצליח לעשות שנה מכובדת אין לי ספק שמכבי הרצליה תהיה קבוצת העתיד של הכדורגל הישראלי" - אם ואם ואם. יותר סביר שעם הסגל הזה והמאמן הזה - ומעליהם הבעלים הנורא שיימן - בשנה הבאה הרצליה בליגה א', אם לא תתפרק. שיימן, הרסת את המועדון - תתבייש!!!
3
אחד הסגלים הגרועים שנראו איי פעם
(אוהד הקבוצה משנות ה-90: 11:39 16-08-2017)
אין לי מילים.
4
לחמן אתה חי בסרט
(אלכס: 11:59 16-08-2017)
הסגל הכי חלש שהיה פה ב-20 שנה האחרונות. סגל שמתאים לליגה א' ושם מקומו. תמשיך לספר סיפורים לעיתונאים , אנחנו נוסעים לראות אותכם מדי שבוע ולאכול את הלב מהביזיונות שלכם. בושה וחרפה...
5
וואלק לחמן אתה ביזיון
(אריאל אריאל: 12:09 16-08-2017)
אתה ושיימן בניתם קבוצה בשקל ועשרים אגורות מקבלים מיליונים מהעירייה!! זה פשוט ביזיון.. בסופו של יום לא מוכרים מנויים לאוהדים מחשש לתביעות אז לגנוב את האוהדים זה יותר טוב
6
שיימן תעוף פה יה נוכל
(שונא את שיימן: 12:36 16-08-2017)
ליגה א בהליכה! שיימן תעוף מפה!
7
מאמין לשקרים של עצמו
(טל: 12:42 16-08-2017)
באמת לחמן, מי ישמע הבאת את הכשרונות העולם בבית"ר טוברוק. הבאת כמה שחקנים אלמוניים מליגה א וב' ועוד כמה שחקנים אחרי עונה לא טובה ועם זה אתה מצפה לבנות את קבוצת העתיד של הכדורגל הישראלי? נוצצת, קבוצת עתיד, די נו באמת.
8
על מי אתה עובד
(צהובבב: 13:17 16-08-2017)
לחמן את אמא שלך תערבב אותנו לא!! אל תדאג תכיף שיימן יתן לך בעיטה בתחת על כישלון שלך כביכול ועל זה שגרם לך לבנות קבוצה מביכה! אנחנו לא מסיימים פלייאוף עליון ליגה אתה מדבר איתי על כשלון לפלייאוף תחתון הלאומית? אם לא נרד ליגה זה נס!!!!!!!
9
גונב דעת
(שרון: 14:39 16-08-2017)
הלוואי עליי ועל כולנו ביטחון עצמי כמו של המאמן הכושל הזה. נכשל בכל מקום ורוצה לחזור למרכז הבמה. בושה
10
מביך, מביך, מביך
(ג'וני: 16:42 16-08-2017)
נדבר במאי, אחרי שנרד ליגה.
11
מה אתם מבינים?
(אבנר: 18:41 16-08-2017)
הסמרטוט הכי גדול במכבי הרצליה זה שלומי קניאס הבוגד העלוב נפש שהורס את האגודה הזו
12
עוזר מאמן חלש
(הרצליני: 21:46 16-08-2017)
יש להרצליה עוזר מאמן חן כהן שהורס קבוצות וגומר לשחקנים את הקרירה לא מסוגל לאמן קבוצות טרומים .הולך להרוס עוד קבוצה נערים ג שהוא מאמן ואחר כך לוקח אותם לקבוצה הבאה שהוא מאמן ומפתיח להם הרים וגבעות תפסיק לשלוח מסרונים לשחקנים יודעים שאתה לא אמין.
13
עוזר מאמן חלש
(הרצליני: 21:54 16-08-2017)
חן תפסיק לשגע ילדים ולהבטיח להם דברים שאתה לא מסוגל כבר הורדתה קבוצה מליגת על לנוער איפה שאתה דורך לא גודל דשא אתה לא מסיים באף קבוצה את העונה גונב שחקנים מקבוצות די לא תיתקדם בחיים יא אפס.אני מכיר יותר מ10 שחקנים שהפסיקו לשחק רק בגללך.גמרתה אותם .
14
15
לא מאמין למילה אחת שלך
(מי שמכיר אותך : 23:29 16-08-2017)
מאמן בדיחה . סגל חלש...והצהרות עד שבוע הבא רק שתחזיק מעמד עד סוף הסיבוב הראשון
16
אתם אוהדים???
(טל: 20:34 17-08-2017)
אני קורא את התגובות ולא מאמין עוד לא התחילה העונה וכבר מפזרים רעל לכל עבר כאילו יש בתור רוכשים למועדון . סבלנות רגע תנו למאמן לעבוד .לא יצליח תחליפו .זה רק ספורט .

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?