"אחי נצרת נבנתה כדי לעלות לליגת העל"

אדהם האדיה (אבי רביבו) אדהם האדיה (אבי רביבו)
מאמנה של אחי נצרת, אדהם האדיה אחד מהפתעות העונה בליגה הלאומית, לא מפחד לצאת בהצהרות ומבהיר: "יש לנו יתרון של שחקני הבית. הקבוצה יותר טובה מזו של שנה שעברה"

אחי נצרת עברה קיץ מעניין. הקבוצה לא הייתה בכותרות ובנתה סגל חזק שאמור לרוץ בצמרת הגבוהה. המאמן אדהם האדיה עמד במבחן הראשון שלו במסגרת גביע הטוטו והעפיל לרבע הגמר כשקבוצתו היא היחידה עם מאזן מושלם במסגרת המפעל.

רגע לפני תחילת הליגה דיבר המאמן על שחקני הרכש שהגיעו, המטרות הברורות שהציבו, היריבות שצפויות להילחם יחד עם קבוצתו בצמרת ושחקני הבית שלדעתו מהווים יתרון משמעותי. "קודם כל זה טוב שאנחנו לא בכותרות, זה פחות לחץ", כך פתח את דבריו האדיה והוסיף: "אחי נצרת זו קבוצה שזו השנה השלישית שאנחנו בונים על אותו סגל, 75 אחוז נשארו מהשנה שעברה, החתמנו והבאנו שחקנים שהיה חסר לנו בתפקידים כמו שעבאן בעמדת המגן השמאלי, חסאן אבו זייד שהוא שדרוג משמעותי, ברונו לואיס שהגיע כחלוץ וכמובן מורד אבו ענזה".

המאמן התייחס לאפשרות שיגיעו שחקני רכש נוספים: "רוב הסיכויים שעד ינואר זה מה שיהיה לנו. אני מאוד מרוצה ממה שאני רואה. דברים מתקדמים ממשחק למשחק. הקבוצה נבנתה חזק מאוד, יש לנו שלד מצוין משנים קודמות. יש שילוב של שחקנים צעירים ולבין הוותיקים. מדובר בקבוצה יותר טובה משנה שעברה".

בניגוד למאמנים אחרים, האדיה לא פוחד להצהיר: "הקבוצה רוצה להיות לעלות ליגה, היא נבנתה כדי לעלות ליגה. מדובר בליגה מאוד צפופה. ברור שיש את הפועל ת"א שהיא הפייבוריטית, להפועל פ"ת והפועל ר"ג יש סגל מצוין כמו גם לאחי נצרת שיש לה סגל מעולה. תמיד יש הפתעות בליגה הלאומית. הרמה פחות או יותר שווה, כל אחת יכולה לנצח אח את השנייה. נשתדל להצליח ולגנוב את הכרטיס לליגת העל".

על התקציב הוסיף: "אסור לשכוח שיש לנו תקציב יחסית נמוך, אבל לנו יש את היתרון של שחקני הבית. הקבוצה שלנו משקרת, אמנם התקציב עומד על 5 וחצי מיליון שקלים, אבל יש לנו שחקנים שהם שווים הרבה יותר. בשבוע האחרון הוזמנו לנבחרת האולימפית ארבעה שחקנים, אחד מהם לנבחרת הנוער. אני חושב שבליגת העל אין דבר כזה. מדובר בהרבה שחקני בית טובים". לסיכום אמר: "חשוב לזכור, בכדורגל אין כוכבים או כסף, זה טוב לכותרות. הכל תלוי בחיבור של השחקנים, אם נצליח להתחבר אנחנו נגיע למעלה. יש לי שחקנים שהולכים לעבוד קשה".

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
אחי נצרת
(אלדר: 16:20 16-08-2017)
חחח עלק קבוצה שנבנתה לעליה חחחח אתם תמיד תשארו בלאומית
2
עים עוד 5-6 קבוצות לפחות יכולים להתמודד על עליה מהמקום השני שהוא פתוח כרגע מבחינת הפרשי תקציב.

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?