יו"ר מכבי ג'סר א-זרקה לקה בליבו במהלך משחק

חליל עמאש, יו"ר מכבי ג'סר א-זרקה מאושפז במצב קשה מאד בבית החולים הלל יפה לאחר שלקה בליבו בסיום משחק קבוצתו עם בני זמר שנערך בערערה. בתום המשחק בו השיגה בני זמר ניצחון דרמטי, 0:2 משערים שהובקעו בדקות הסיום פרצה תגרה גדולה בין שחקני שתי הקבוצות. עמאש שניסה להפריד התמוטט. למגרש הוזעק אמבולנס להעניק לו טיפול ראשוני ובהמשך פינתה אותו ניידת טיפול נמרץ לבית חולים שם יוצב מצבו.

במהלך כל המשחק נרשמו אירועים קטנים בין שחקני שתי הקבוצות. בדקה ה-89 כבשה בני זמר את השער הראשון במשחק מרגליו של ריאד ביאדסה. בתוספת הזמן הבטיח עוביידה מג'דלה את הניצחון.
עם שריקת הסיום פרצה במגרש קטטה גדולה בין שחקני שתי הקבוצות. אבנים וקרשים התעופפו לכל עבר ו-4 הסדרנים שנכחו במגרש לא הצליחו להשתלט על הניצים. יו"ר מכבי ג'סר א-זרקה ניסה להפריד בין הניצים תוך שהוא גוער בשחקניו ולפתע התמוטט.
כמה מהנוכחים העניקו לו טיפול ראשוני באמצעות ערכת ההחייאה ובתוכם חבר הנהלת זמר, מוחמד דרוויש, אמבולנס שהוזעק הגיע תוך דקות והמשיך את מאמצי ההחייאה ובמקביל הוזעקה גם ניידת טיפול נמרץ שפינתה את עמאש לבית חולים הלל יפה בחדרה כשהוא מונשם. המשטרה שהגיעה פיזרה את המהומה.

בבית החולים יוצב מצבו והוא מאושפז במחלקה לטיפול נמרץ.
אתר דאבל פס מאחל לעמאש החלמה מהירה.



תגובות

+ הוסף תגובה
1
שחקן מזמר
(שחקן מזמר: 17:12 09-10-2010)
דבר ראשון מאחל לך החלמה מהירה.דבר שני לקבוצת גסר אין כבוד הפסדתם לא נורא קבלו את ביפה לא במכות אתם מוגבלים בלי שכל
2
החלמה מהירה חליל
(אילן: 18:48 09-10-2010)
3
החלמה מהירה!
(אולגאי שרוף: 17:21 11-10-2010)

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?