דיא לבאבידי חתם בהפועל חדרה

ניסו אביטן (שלומי גבאי) ניסו אביטן (שלומי גבאי)
החתמה מרשימה בהפועל חדרה בדמות המגן של הפועל עכו. לבאבידי חתם באמצעות נציגיו D&A. קשר הפועל באר שבע, מגן מכבי חיפה וחלוץ מכבי נתניה הצטרפו לקבוצה של ניסו אביטן

הפועל חדרה התחילה את העונה בצורה לא טובה ובשישי האחרון רשמה את ההפסד השני בשלושה משחקים ובין לבין גם הספיקה להחליף מאמן.

בהנהלת הקבוצה ממשיכים לעבוד ימים כלילות בכדי לחזק את הסגל ואכן ביום האחרון רשמה הקבוצה מסע ההחתמות המרשים ביותר בליגה השנייה. המאמן החדש ניסו אביטן ראה לנכון לשנות את סגל השחקנים שנבנה לא כראוי בתחילת העונה וצירף מספר שחקנים. השם החם ביותר הוא המגן דיאא לבאבידי. האחרון היה שותף בעלייה של הפועל עכו לליגת העל ואף התחיל עמה את העונה אך בשל חילופי הנהלות הוחלט לשחררו. לבאבידי חתם היום באמצעות נציגיו D&A.

בין השמות הנוספים שחתמו היה מגן הפועל נצרת עילית שגדל במכבי חיפה פיטר אליאס, הקשר הצעיר של הפועל באר שבע מתן כהן, שאף שותף בתחילת העונה במשחקי הקבוצה הבוגרת בגביע הטוטו, הכישרון הצעיר של בית"ר טוברוק בר שמש והחלוץ אילון ירושלמי שנחשב לאחד הכישרונות העולים במחלקת הנוער של מכבי נתניה. בנוסף, החליט המאמן החדש להחזיר את החלוץ משה בן לולו לסגל הרחב ולנסות ולשלבו בקבוצה.

"הפועל חדרה תהיה העונה קבוצה טובה והנהלת הקבוצה תעשה הכול בכדי להשאיר את הקבוצה בליגה הלאומית", אמרו במועדון.

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
איילון ירושלמי יהלום
(יהלום צהוב: 18:55 05-09-2017)
איילון ירושלמי יהלום אמיתי וחלוץ מצויין!!! איילון אוהדי מכבי נתניה מאחלים לך בהצלחה ומחכים לך שתחזור אלינו בעונה הבאה!!! נתראה בעונה הבאה באיצטדיון "היהלום"!!!
2
בואו לאחל למאמן החדש
(Baruh: 06:13 07-09-2017)
3
חדרה - לחץ מיותר
(חנן : 08:28 07-09-2017)
הליגה לא כל כך חזקה . תאמינו בשחקנים הקיימים . ישנם שחקנים טובים שעוד לא קיבלו הזדמנות . גיא כהן , אלימלך , עומרי אלון .
4
מומו תתפטר
(חדרתי : 10:11 07-09-2017)
ראיתי את הקבוצה בנצרת קבוצה בלי מאמן מומו תתפטר
5
לילות כימים
(שי שרון: 00:14 09-09-2017)
וייסרמן יש לומר לילות כימים ולא ימים כלילות. רק למען העברית הנכונה.

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?