הגנון של עפולה

מעודדת מהניצחון הדרמטי בשבוע שעבר על בני זלפה הגיע בית"ר עפולה למשחק החוץ עם מנשיה זבדה בטוחה בעצמה אך נתקלה ביריבה עקשנית הרחוקה מלהיות הקבוצה ששיחקה בעונה שעברה תחת אותו השם. החטאת פנדל בדקה ה-20 של ישראל ליזמי כמעט גרמה להתקף לב לראשי הקבוצה אך בדקה ה-72 היה זה אלי גנון שהבטיח את הניצחון. דקל דהן מתקרב לקבוצה כשחקן.

בית"ר עפולה, שסומנה כאחת המועמדות העיקריות לעלייה בליגה ג' מחוז יזרעאל פגה אתמול (שבת) את הפועל מנשיה זבדה שהייתה בשר התותחים של הליגה בעונה שעברה ונוכחה לדעת כי מולה עומדת קבוצה אחרת לגמרי, נמרצת, לוחמת ובעיקר עקשנית. שער של אליקו גנון בדקה ה-72 עשה את ההבדל והעניק לעפולה ניצחון שני ברציפות.
העפולאים שלטו במגרש מן הפתיחה וכבר בדה ה-20 יכלו לעלות ליתרון כשיוסי יעקב הוכשל ברחבה. את הפנדל בעט ישראל ליזמי אולם שוער מנשיה, ווליד רחיבי קרא את הכיוון והדף. עפולה המשיכה לשלוט לאורך כל המחצית אך לא הצליחה לפרוץ את הבונקר של המארחים.
דווקא במחצית השנייה התהפכו היוצרות ומנשיה הייתה זו שתקפה יותר ולחצה על שערו של יקיר פרג' העפולאי. בדקה -72 יצאה עפולה למתפרצת בסיומה בעט יונתן גטיקה מ-25 מטר לחיבור, שוער מנשיה התעופף והדף היישר לגנון שנכנס כמחליף וזה המשיך את הריבאונד פנימה, 0:1.

דקל דהן. האם יעשה קמבק נוסף (צילום: אורי דוד)
עד לסיום המשיכה מנשיה ללחוץ ע"י הגבהות לרחבה עימן לא התקשתה הגנת עפולה להסתדר ולשמור על ניצחון החשוב לקראת המשחק המרכזי במחזור הבא עם נצרת עילית.
"צריך לקחת בחשבון שבתחילת עונה הקבוצות הקטנות משחקות עם הרבה מוטיבציה", אמר המאמן, שמוליק סבג.
בתוך כך, עשויה בקרוב הקבוצה להתחזק משמעותית. דקל דהן, שאימן בעונה שעברה את הפועל מגדל העמק בליגה ב' ובין היתר שימש גם כשחקן, עשוי להצטרף בקרוב. דהן שוחח השבוע עם ראשי בית"ר עפולה והביע את רצונו להצטרף לקבוצה ולשמש כשחקן. בבית"ר עפולה שמחו על הפניה והבהירו כי הצטרפותו של הבלם/חלוץ הוותיק תחזק את הקבוצה משמעותית.
"דהן הוא שחקן מנוסה מאוד שיכול שחק הן כבלם והן כחלוץ. הצטרפותו בהחלט עשויה לעזור לנו מאוד במאמצי העלייה לליגה ב'", אמרו השבוע בהנהלת בית"ר עפולה.



תגובות

+ הוסף תגובה
2
באיזה תפקיד ישחק דקל??????
(אליאב: 09:54 11-10-2010)
4
יאללה אליקו גנון תביא את דינה למשחקים
(בית"ר אימפריה: 09:55 11-10-2010)
5
דקל יכול להזיק לקבוצה
(אחד שיודע: 09:55 11-10-2010)
7
קודם כל
(בסמת טבעון: 17:52 11-10-2010)
הקבוצה על שם מנשיה זבדה אבל כל השחקנים של הקבוצה מבסמת טבעון ..מקבוצת הנוער עד לבוגרים ..
9
אחלה שחקן דקל דהן
(עפולאי: 20:03 15-10-2010)

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?