מוטי איווניר: "מקווה שדברים כאלה לא יקרו יותר"

איווניר (ערוץ הספורט) איווניר (ערוץ הספורט)
מאמן הפועל תל אביב התייחס למהומות ביציעים בניצחון 0:2 של קבוצתו אתמול על בית"ר ת"א/רמלה

הפועל תל אביב המשיכה אתמול (שלישי) ביכולת הטובה שלה בליגה הלאומית, ניצחה 0:2 את בית"ר ת"א/רמלה ושמרה על מאזן מושלם ונטול מספיגות עם ניצחון רביעי ברציפות, אבל אין ספק שמה שהעיב על החגיגה האדומה הייתה המהומה האדירה שפרצה במהלך המחצית הראשונה בין אוהדי הקבוצה לכוחות הביטחון.

המשחק הופסק בדקה ה-22 אחרי מהומות ביציעים וחודש רק כעבור 10 דקות שלמות. אנשי הביטחון טענו שאוהדי הפועל ת"א הסתירו לבעלי מוגבלויות ולא נשמעו להוראות הסדרנים, שבתגובה פיזרו גז פלפל. העימות בין הצדדים החריף וגרם לכך ששני סדרנים נזקקו לטיפול רפואי. כמו כן, אוהדים שהוצאו מהאיצטדיון במהלך המשחק השליכו אבנים אל תוך תחומיו.

"אני לא יודע למה זה קרה", אמר מאמן הפועל תל אביב מוטי איווניר בסיום על התקרית החריגה בין האוהדים לאנשי הביטחון. "בוודאי שאנחנו מעדיפים אווירה טובה כי האוהדים האלו באים בהמוניהם ודוחפים את הקבוצה, כך שאני מקווה שדברים כאלה לא יקרו יותר".

על המשחק עצמו הוא סיפר: "לשמחתי אנחנו עושים את העבודה שלנו. היו לנו עלינות וירידות, אבל אני לא חושב ששיחקנו לא טוב הפעם. זה היה המשחק הכי נחוש שלנו וראינו הקרבה, אם לא היינו מראים את זה לא היינו מנצחים את בית"ר ת"א/רמלה. אני מאמין שבמשחקים הבאים היכולת הטובה שלנו תימשך לזמן ארוך יותר. אנחנו עושים את מה שצריך לעשות בינתיים ואין ספק שבליגה הלאומית אנחנו קבוצה חזקה, אבל בכדורגל פאנצ'ר קטן ופתאום דברים קורים. צריך להמשיך בצניעות".

קשר הפועל ת"א, מוטי ברשצקי, שכבש את השער הראשון במשחק, הגיב גם הוא למהומות ביציעים: "זה לא נעים. אנחנו באים לשחק ולהנות, לא יודע מה קרה עם הקהל. זה לא העניין שלנו. לא נעים לראות את זה כשאנחנו על המגרש, אבל המשכנו. יש לנו שחקנים מנוסים ששומרים אותנו בפוקוס, כך שיצאנו מזה טוב מאוד". מבחינה אישית הוא סיפר: "אני לא יודע אם הפוקוס יותר גדול עליי, יש לנו את סגל השחקנים הכי טוב בליגה".

 

תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?