שש משש: "רובי שפירא" הפכה מול קריית אתא

גדי מלסה (שובל ירושלמי, האתר הרשמי) גדי מלסה (שובל ירושלמי, האתר הרשמי)
קבוצתו של עודד קוטר גילתה הרבה אופי כשהצליחה לחזור למשחק לאחר שנקלעה לפיגור בדרך לניצחון שני ברציפות. דניאל ברק חזר למגרשים והצטיין עם צמד

הפועל "רובי שפירא" חיפה היא ללא ספג הקבוצה השנייה, יחד עם איכסל, שמרשימה מתחילת העונה. אתמול (שישי) השיגה קובצתו של עודד קוטר את הניצחון השני ברציפות מאז פתיחת העונה, הפעם באצטדיון הביתי החדש שלה בנשר מול קריית אתא.

זה אמנם הלך קשה, אבל בזכות חצי שני מצוין ויכולת נהדרת של הקשר דניאל ברק, שחזר למגרשים אחרי העדרות ממושכת, הצליחו האדומים לשמור על מאזן מושלם ולהצמד לצמרת הגבוהה.

רגע לפני סיום המחצית הראשונה אוסמה שעבאן היה זה שהעלה את קריית אתא ליתרון והוריד את שתי הקבוצות להפסקה בתוצאה 0:1.

מרגע שריקת הפתיחה למחצית השנייה הייתה קבוצה אחת על המגרש וזו "רובי שפירא" כמובן. החניכים של עודד קוטר השתלטו על כל חלקה בכר הדשא והשיגו את שער השיוויון דקה אחת בלבד בתוך החצי השני כשדניאל ברק מצא את הרשת.

המצטיין במשחק. דניאל ברק (שובל ירושלמי, האתר הרשמי)
בדקה ה-65 השיגו האדומים את המהפך כאשר זכו לכדור עונשין מ-11 מטרים. ברק דייק מהנקודה הלבנה וקבע את תוצאת המשחק, 1:2.

שחקני הקבוצה עם האוהדים בסיום (שובל ירושלמי, האתר הרשמי)
בסיום התראיין מאמן הקבוצה, עודד קוטר, לאתר "חי פה" אחרי המשחק ואמר: "המחצית הראשונה הייתה חלשה. קריית אתא עלו עלינו באגרסיביות ובמחויבות. היה חשוב לי שנחזור למשחק יותר נחושים. הדבר השני שקרה הוא שגדי מלסה עבר לשחק באמצע ואז היה לנו יותר בשר ביציאה להתקפה. כיף גדול לשחק בנשר, אני מקווה מאוד שהבית הזה יתן לנו הרבה".

דניאל ברק, כובש הצמד, הוסיף: "לא נכנסו טוב למשחק, הוא התפתח לא מו שרצינו. אספנו את עצמנו במחצית לאחר פיגור של 0:1 נגד קבוצה מאוד קשה ואני מאוד שמח על כך. מבחינתי המגרש הזה הוא כמו בית. מרגישים את הקהל פה".

צפו בראיון של עודד קוטר ודניאל ברק (חי פה):


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
עולה ליגה
(הפועל א א פחם : 21:37 16-09-2017)
רק א א פחם עושה זה עולה ללאומית הפועל עם הקהל השנה עושים את זה 5000 + קהל שרוף מחכים לחגוג

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?