שם טוב לאום אל פאחם

בר שם טוב (דאפר מחאמיד) בר שם טוב (דאפר מחאמיד)
החלוץ שנעדר במחזור הראשון פתח את העונה בסטייל עם צמד מרשם בחמש הדקות הראשונות. שפרעם ממשיכה לסבול בגלל סגל חסר שלא מתאים לליגה א'. סבע: "לא נראנו טוב, אבל היה לנו חשוב לנצח"

לגלריית התמונות המלאה לחצו כאן!

שתי הקבוצות המאוכזבות של המחזור הראשון נפגשו בקריית אתא כאשר שפרעם הגיעה לאחר הפסד כואב למכבי דליית אל כרמל ואילו הפועל אום אל פאחם רשמה הפסד הביתי מול הפועל "רובי שפירא" חיפה.

בשפרעם מודעים לבעיות הקשות שעוברת הקבוצה בעיקר מבחינה ניהולית, במקביל באום אל פאחם הבינו כי הם חייבים להשיג את הניצחון הראשון של העונה. הקבוצה של אחמד סבע עלתה בטירוף למשחק וכבר בדקה השנייה עלתה ליתרון. תאאר כתאני פרץ משמאל מסר להיסלאם מואסי שבכדור גאוני מצא את החלוץ בר שם טוב שקבע 0:1. שלוש דקות עברו ואום אל פאחם המשיכה לתקוף והפעם המגן הימני יוסוף עוואדי הגביהה נהדר ושוב שם טוב היה במרכז הרחבה כדי לכבוש את השני שלו ושל קבוצתו.

שחקני שפרעם (דאפר מחאמיד)
באום אל פאחם ציפו לחזרתו של החלוץ וקיבלו אותו בצורה בלתי רגילה. היתרון המוקדם הרגיע את הקבוצה של אחמד סבע שהגיעה לעוד הזדמנות טובה שאותה החמיץ הייתם מחאג'נה.

המחצית השנייה הייתה המשך ישיר של הראשונה כאשר רק אום אל פאחם הייתה על כר הדשא ופעם אחר פעם הגיעה למצבים קורצים. בעשרים הדקות הראשונות של המחצית השנייה שוב שם טוב מצא את עצמו לבדו מול שוער שפרעם מג'די חלאיילה, אבל לא הצליח לכבוש.

שחקני פאחם בסיום (דאפר מחאמיד)
עשר דקות לסיום מוחמד ג'ברין בעט מצוין מ-17 מטרים, אבל הכדור פגע בקורה ויצא החוצה. באום אל פאחם ציינו בסיום את מואסי שהיה הטוב במגרש.

אחמד סבע אמר בסיום: "לא ניראנו טוב, אבל היה לנו חשוב לנצח. אם בר שם טוב היה משחק מול "רובי שפירא" אז גם משם היינו יוצאים עם נקודות. הפנים למשחק הבא".

יכול להיות מרוצה. אחמד סבע (דאפר מחאמיד)


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
אביב
(אחד שיודע : 08:45 17-09-2017)
אדון הנרי אין לנו בעיה עם הרכש הבעיה העיקרית היא ששחקני הבית כולל הנוער טובים יוצר מהרכש שבחר אדון דנינו. וזה מחובתך להגיד לו שאתה דורש להכניס בראש ובראשונה את שחקני הבית בגלל היותם טובים יותר
2
עולה ליגה
(הפועל אום אל פחם: 22:30 17-09-2017)
רק א א פחם עולה לליגה לאומית
3
איכסל
(אחמד: 18:00 18-09-2017)
ליגה של לשכת עובדים.

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?