ליגה ב': הפועל "אדומים" אשדוד ניצחו את ירוחם

טרבלסי (מדיה אדומים) טרבלסי (מדיה אדומים)
אריאל טרבלסי כבש. אבי צ'קול מחק פיגור 0:2 עם צמד, בתיקו של בני יצ'לאל רחובות ומכבי אשדוד. מ.ס באר שבע הביסה את שיכון המזרח. מכבי קריית מלאכי ועירוני מודיעין נפרדו בשוויון

ליגה ב' צפון א'
איחוד בני סמיע ניצחה 1:3 את מ.ס ממב"ע העולה החדשה, שער של בן ביטון בדקה ה-13 הביא ניצחון. מעלות תרשיחא גברה 0:1 על צעירי שפרעם, הפועל כאוכב ניצחה 0:2 את צעירי טמרה משערים של מוחמד אבוריא ומוחמד זידאן, עירוני בני כאבול הביסה 0:3 את אחי עכו כבשו עלי עוסמאן, אסף פחימה ושלומי ביטון, הפועל בועיינה ניצחה 1:2 את צעירי כפר כנא משער של מתן נחמני, בית"ר נהריה סיימה בתיקו 1:1 מול בני נחף.

ליגה ב' צפון ב'
אחי איכסל הביסה 1:4 את רמות מנשה צמד של ראדי חמאסי, בית"ר פרדס חנה ניצחה 1:3 את צעירי טורען. דליית אל כרמל רשמה ניצחון בדקה ה-86 משער של אמיר אלעלי 1:2 על אלהנדה נצרת, שער שיוויון דרמטי של ארד אלבז בדקה ב-89 סידר 2:2 בין נוג'ידת להפועל טירת הכרמל, זלפה ופרדיס נפרדו בתיקו מאופס, סנדלה ניצחה 0:2 את בני ריינה, ערערה וכפר סמיע נפרדו בתיקו 1:1. המשחק בין דבוריה לעין מאהל בוטל מאחר ועין מאהל לא שילמו את דמי הביטוח.

ליגה ב' דרום א'

אור יהודה הביסה 1:6 את רו"ח תל אביב צמד של אריאל ענבי, נחלת יהודה ניצחה מצמד של רוני אוחנה בניצחון 0:2 על הפועל פרדסיה, ניצחון חוץ לשמשון טייבה 0:2 על בית"ר פתח תקווה, ניצחון בכורה לעולה החדשה בית דגן 0:3 על א.ס. חולון משערים של אדיר מנשה, אלמוג כהן ודוד קאינסקי, שמשון כפר קאסם ניצחה משער בפנדל של אבו סאם סלאח 0:1 את בני יפו, ניצחון חוץ לשמשון תל אביב 2:5 על כפר קאסם שועאע, צעירי טייבה ניצחה 1:2 את עמישב פתח תקווה ובני ג'ת חזרו מפיגור וניצחו בסיום 1:2 את קרית אונו.

ליגה ב' דרום ב'

הפועל ירוחם - הפועל "אדומים" אשדוד 2:1
בדרבי של העולות מליגה ג', הפועל ירוחם העולם מליגה ג' דרום אירחה את הפועל "אדומים" אשדוד העולה מליגה ג' מרכז.
האשדודים נראו טוב יותר לאורך כל המחצית הראשונה, כבר בדקה ה-25, אריאל טרבלסי מי שבשנתיים האחרונות שיחק אצל היריבה העירונית, מכבי אשדוד ושם היה מלך השערים כבש את שער הבכורה של הפועל "אדומים" אשדוד בליגה ב'. בדקה ה-32, נועם תרועה הכפיל את התוצאה וקבע את תוצאת המחצית, 0:2 להפועל "אדומים" אשדוד.

במחצית השנייה, אלירן וסקר כבש לזכות המארחים ורק צימק את התוצאה, האשדודים ניצחו 1:2 בירוחם ללא המאמן שלהם שבילה את הבוקר בבית החולים לאחר שלא חש בטוב.

פיני עייש, המאמן המנצח אמר בסיום: "אני חושב שעברנו היום משוכה גבוהה . ידוע שהפועל ירוחם קבוצה טובה ובמיוחד במגרשה הביתי, השמועה אומרת שלא הפסידו במגרשם כשנתיים וחצי. בכל מקרה מגיע שאפו לכל צוות הניהול, ליד ימיני, עמוס וזאנה ובמיוחד לשחקנים על משחק נחוש ומלא הקרבה . בבוקר המשחק הרגשתי לא טוב ונאלצתי לבלות את היום בביה"ח, ריגש אותי מאוד לדעת שהשחקנים הרגישו צורך מעבר למחוייבות הרגילה, לגרום לי רגעי נחת עם הידיעה על הניצחון".

כובש השער הראשון, אריאל טרבלסי אמר גם כן בסיום:"אנחנו שמחים ומאושרים לנצח במחזור הפתיחה, במיוחד לאחר ההדחה המוקדמת בגביע נגד שדרות, עשינו משחק טוב במיוחד במחצית הראשונה. יש לנו הרבה דברים לשפר ולעבוד קשה, השמיים הם הגבול בקבוצה הזו."

מכבי אשדוד - בני יצ'לאל רחובות 2:2
בצד הצהוב של אשדוד קצת פחות שמחים, האשדודים אירחו את בני יצ'לאל רחובות קבוצה שלא הצליחו לנצח בעונה החולפת. המחצית הראשונה הייתה מנומנמת ונטולת מצבים. את המחצית השנייה האשדודים פתחו בסערה, יוסי פליקר כבש בוולה מחוץ לרחבה, לירן קצב הכפיל את היתרון וקבע 2-0. האורחים התעוררו לאחר שהיתרון גדל, אבי צ'קול ניצל את העובדה שהשוער האשדודי גל אנגלשטיין יצא מהשער, בעט מרחוק וצימק את התוצאה, צ'קול השלים צמד בהתקפה האחרונה למשחק לאחר שסיים מתפרצת באחד על אחד ולא טעה מול אנגלשטיין. 2:2 בסיום המשחק.

כמו כן, מאור זוהר (32) חתם במכבי אשדוד, במועדון הודיעו :"מאור משחק בעמדות הבלם והקישור, מוכר לכולנו לאחר שצמח במחלקת הנוער של הקבוצה המאוחדת ושיחק במשך שנים רבות בליגות העל והלאומית, ומגיע אלינו מסקציה נס ציונה בה היה בורג מרכזי ואיתה נלחם עד לרגע האחרון על העליה לליגה הלאומית בעונה החולפת. ההחתמה של מאור זוהר משלימה כמעט סופית את סגל הקבוצה ומהווה נדבך חשוב בדרך להרכבת קבוצה אטרקטיבית, לוחמת, אשר שואפת לכבוש את כל התארים בעונה הקרובה ולהביא כבוד לסמל, לעירוני אשדוד".

מאור זוהר (מכבי עירוני אשדוד)
תוצאות נוספות בליגה ב' דרום ב': עירוני בית שמש - בני אילת 1:1, מכבי קריית מלאכי - עירוני מודיעין 0:0, מ.ס שיכון המזרח - מ.ס באר שבע 3:1, מועדון צעירי רהט - בית"ר גבעת זאב 2:0, מכבי באר שבע- מכבי עירוני נתיבות 2:1.

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
בניית קבוצה
(Tiktak: 10:51 17-09-2017)
הייתי במשחק עירוני אשדוד !!! ראיתי קבוצה כבדה לא מזכירה את הקבוצה של שנה שעברה . בום ורוץ זה לא שיטת משחק ואל תצפו למשחק מסודר
2
אין מאמן לעירוני
(מנשה: 14:04 17-09-2017)
כל כך הרבה שחקנים מוכשרים ומאמן חלש מאוד חבל..
3
הקהל של אשדוד חוויה
(גדי: 15:35 17-09-2017)
של עירוני כמובן
5
שמואלי מה קרה לך?
(שי: 07:46 18-09-2017)
אהבתי לקרוא את הסיכומים שלך בעבר. מה זה צריך להיות?
6
מסכים עם שי לגבי הכתבה
(עומרי: 07:53 19-09-2017)
גם אני אהבתי לקרוא את הסיכומים של הליגות אבל השנה שיניתם וזה נראה לא מכובד

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?