שפירא ניצח את שפירא

ברקוביץ' ובנודיס חוגגים בסיום (לירן דורף) ברקוביץ' ובנודיס חוגגים בסיום (לירן דורף)
במשחק טקטי משובח עם המון הקרבה ורצון, גברה הפועל הרצליה 1:2 על הפועל "רובי שפירא" חיפה והנחילה לה הפסד ליגה ראשון. עמית שפירא ושער עצמי של זיסקינד הספיקו למקומיים, דיאב צימק בשער אדיר. רן ברקוביץ' הורחק, דניאל ברק נפצע וייעדר כחודשיים

לגלריית התמונות המלאה לחצו כאן!

במשך כל השנים האחרונות ומאז שנשרה מהליגה הלאומית, השקיעו בהרצליה לא מעט כספים על מנת לשוב לליגה השנייה בישראל, השקיעו וכשלו פעם אחר פעם. דווקא העונה עם תקציב מינימלי והמון צעירים שרק רוצים להוכיח את עצמם, הצליח ארז בנודיס ללכד קבוצה רעבה שעשוייה עוד להפתיע רבים.

מנגד, התייצבו להם הגלאקטיקוס של ליגה א' צפון עם הופעת בכורה מחודשת של יוני אוחיון ושמות נוספים כגון עאהד עזאם, ברק דניאל, אלון בוזורגי ואור הרשקוביץ', אך ניתן היה לראות בבירור שעדיין אין תיאום מוחלט ביניהם על כר הדשא ולעודד קוטר מאמנם יש לא מעט עבודה בחיבור היחידה שלו.

עודד קוטר. יש עוד עבודה (לירן דורף)
200 אוהדי רובי שהגיעו, ציפו לראות נצחון שלישי ברציפות, אך מן הפתיחה היה ברור כי המשימה לא תהיה קלה. מולה הגיעה קבוצה רעבה, נחושה וממושמעת טקטית שהניעה כדור בסבלנות, חיפשה את הפירצה ולבסוף גם מצאה אותה.
הפתיחה הייתה שקולה עם יתרון קל לשפירא ובדקה השמינית דיאב ניסה להרים כדור מאגף שמאל שהלך למסגרת, הפתיע את דורי, אך נחת על המשקוף והורחק.

שניר דורי ואלון בוזורגי (לירן דורף)
האורחת ניסתה למצוא יתרון מוקדם ובדקה ה-12 מלסה מצא את אוחיון שהמשיך בנגיעה לברק דניאל שמ-14 מטרים סובב לפינה הרחוקה אך ראה את דורי דרוך ונועל את השער.

בדקה ה-17 ובהתקפה הממשית הראשונה שלה, עלתה הרצליה ליתרון כשזיסקינד הדף לא טוב כדור שבעט סתיו אהרון היישר למרכז הרחבה שם ניצב לו עמית שפירא והאחרון מ-11 מטרים הפגיז את הרשת, 0:1 למקומיים.

שחקני הרצליה חוגגים (לירן דורף)
עד תום המחצית ראינו תבנית ברורה, שפירא חיפשה במהירות את השיוויון ובעקבות הפזיזות גם איבדה לא מעט כדורים כשמנגד הרצליה הניעה בסבלנות את הכדור במרכז השדה, לא התרגשה מהיריבה שמולה, אך גם לא הגיעה למצבים מול שער האורחת כשהאירוע המרכזי היה פציעתו של ברק דניאל לאחר תיקול של חי חמו המקומי.

רגע הפציעה. ברק וחי חמו (לירן דורף)
המחצית השנייה נפתחה בסערה וכבר בדקה ה-50 הרצליה עלתה ל-0:2 לאחר שחי חמו ספק בעט ספק מסר כדור מאגף ימין, זיסקינד נראה כקולט אותו ללא בעיות, אך לפתע נשמט הכדור מתחת לבטנו וחדר פנימה.

חיים זיסקינד (לירן דורף)
האורחת לא הרימה ידיים ובדקה ה-55 חזרה לעניינים עם שער נפלא של סעיד דיאב שקיבל ריקושט שניתז מהגנת הרצליה ובלי לעצור מ-26 מטרים הפגיז כדור אדיר שהותיר לשניר דורי רק לצלם אותו בדרך לרשת, 1:2.

שער ענק שלו. סעיד דיאב (לירן דורף)
מכאן והלאה המשחק הלך באופן חד כיווני לצד האורחת, אך היא לא השכילה להגיע למצבים של ממש ורק בדקה ה-82 חזינו באירוע המשמעותי הבא במשחק כשרן ברקוביץ' המקומי הורחק בצהוב שני לאחר עבירה מיותרת והותיר את קבוצתו בעשרה שחקנים.

ברקוביץ' מורחק (לירן דורף)
דקה לאחר מכן ובנחיתות מספרית, כמעט סגרה הרצליה סיפור כשטדסה המחליף התקדם ומ-14 מטרים סובב כדור שכבר הכניע את זיסקינד אך חמק ליד הקורה. בדקה ה-90 הגיע האירוע המכוער של המפגש כשמביאי הכדור של הרצליה התבקשו ע"י ספסל קבוצתם להיעלם ולא להחזיר כדורים למגרש, צעד מכוער ולא ספורטיבי שהקפיץ את אנשי "רובי שפירא", מה שיצר עימות ביניהם לבין תומר סדן המקומי שלקח איתו את הכדור הרזרבי.

עימות בין מביאי הכדורים לאנשי "רובי שפירא" (לירן דורף)
בסיום, ניצחון חשוב להרצליה שנצמדת לחבורת הצמרת, מנגד ל"רובי שפירא" יש עוד לא מעט עבודה כדי להוות יריב של ממש לאיכסל במאבקי העלייה.

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
לפטר את קוטר.
(אבי: 13:54 20-09-2017)
עודד באמת נראה בן אדם נחמד. אבל די. זה לא זה. גם בעונה שעברה זה היה נראה אותו דבר. אין דרך, אין שיטה, אין כלום. הכל מקרי. גם הרכש שנעשה הוא לא טוב וכולם יראו את זה בהמשך. אז בואו לא נעצום עיניים. שנה טובה לכולם.
2
אין חלוצים לרובי שפירא. קחו מייד את רן בן שמעון שעוזב את כפר קאסם חלוץ גולר אמיתי. גבוה ונוגח מעולה
3
חחח הדף לא טוב
(אייל, שוער: 07:10 21-09-2017)
בגול הראשון זיסקינד הציל גול בטוח בהצלה ענקית ואז קיבל גול בריבאונד לא יודע איך הגעתם לזה שהוא הדף לא טוב
4
לאריה ולאייל
(עירד: 22:05 21-09-2017)
לאריה , אם תביא עוד 500,000 בשנה בכיף ולאייל , הם דיברו על הגול השני עם ההדיפה הלא טובה אחי , הגול הראשון נתן הצלה מדהימה(בהצלחה בדליה השנה אם זה מרזוק)

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?