רמירו אמארלי מונה למנהל מקצועי של בני פלפלה כפר קאסם

החתמה ענקית. אמארלי במעמד החתימה החתמה ענקית. אמארלי במעמד החתימה
למרות איבוד האליפות במועדון מתכננים להצליח גם בזירה הבינלאומית והחתימו את המנהל המקצועי הבכיר באירופה. נימר עמאר: "יש לו צ'ק פתוח להביא שחקנים"

בני פלפלה כפר קאסם אמנם הפסידה העונה את תואר האליפות בישראל, אבל הפכה לשם דבר ברמה הבינלאומית בעיקר בזכות היושב ראש נימר עמאר שבכל עונה יודע לעשות את השינויים המתאימים ומביאה כבוד רב לכדורגל החופים הישראלי בזירה העולמית.

גם העונה נראה כי בקיץ רוצים לעשות עונה איכותית באירופה ואתמול (רביעי) סיכמו עם אחד מאנשי המקצוע הטובים באירופה והוא רמירו אמארלי. במסיבת עיתונאים הוצג המנהל המקצועי החדש שישתף פעולה עם המועדון בשנה הקרובה.

אמארלי הוא כוכב כדורגל חופים עולמי ספרדי הלאום, אלוף אירופה הטרי עם קבוצת בראגה הפורטוגלית. המנהל המקצועי של ברצלונה אשר תשתתף במונדיאל הקבוצות בדצמבר הקרוב בברזיל, וכעת הוא המאמן הראשי של נבחרת סין הלאומית בכדורגל חופים. הוא היה הקפטן של נבחרת כדורגל חופים הלאומית של ספרד.

אמארלי יהיה אחראי העונה על בנית הסגל והבאת שחקנים זרים בצוותא עם המאמן מאמון עמאר. יו"ר הקבוצה אמר לאחר החתימה: "כפר קאסם שואפת תמיד הכי גבוה שאפשר והבאנו את איש המקצוע הכי טוב שיכולנו להביא. אין לי ספק שאיתו נגיע להישגים חסרי תקדים בכל המסגרות. אמארלי קיבל צ'ק פתוח ויביא לחוף פולג כוכבים שטרם נראו כאן".

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
את מי זה מעניין חופים
(כתבה מיותרת: 20:01 05-10-2017)
רק בשביל הכיף משחקים בקיץ עכשו את מי מעניין
2
מהכפר
(אמהכפר: 21:49 05-10-2017)
בגלל שיש בחירות עוד מאת זו בולתיקה
3
רכש מחו"ל ומנהל מקצועי.. ומנהל טיזי.. שווה כל זה?
4
כן
(123 פטפטנים: 13:29 07-10-2017)
5
פלפל כפר קאסם?
(מחמוד: 23:11 08-10-2017)
מנה עם סלט ..טחינה ..כדורי פלאפל 99

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?