קריית אונו מתבססת במקום השני לאחר תוצאות היום

היום יצאה קריית אונו למשחק קל על הנייר וגם במשחק עצמו לא התקשתה והביסה 4-1 את בית"ר עזרא החלשה ,מה שמבסס את מעמדה במקום השני בטבלת ליגה ג' מחוז תל אביב ועוד צעד חשוב לקראת השגת הכרטיס הנכסף לעלייה לליגה ב' .


הפועל קרית אונו, השניה בטבלה, הגיעה היום לקרית שלום למשחק נגד בית"ר עזרא מתחתית הטבלה. קרית אונו הגיעה בהרכב חסר עקב העדרותם של אילן מדר ויניב שמיע (צהובים), אביב טמיר הפצוע והבלם אמיר בוטבקה (חופשה). קרית אונו הגיעה נחושה במטרה להסיר מוקש נוסף בדרך למשחק המבחן על העלייה לליגה ב'.
כבר בדקה השניה בעט מנור חסן כדור חופשי מ- 19 מטר, הכדור נהדף על ידי שוער עזרא היישר לראשו של נועם רבינוביץ שנגח פנימה את הריבאונד.

 

נועם רבינוביץ עם הראשון לקריית אונו היום   (צילום:לירן דורף)

 
בדקה ה- 4 , קרן של בית"ר עזרא מצאה את ראשו של יניב אבדר שנגח פנימה- 1:1 .
האורחים מקרית אונו התעשתו במהרה ודקה לאחר מכן פרץ מתן יעל מימין והגביה היישר לראשו של חנן אסור שנגח במדוייק לפינה הקרובה ופנימה- 2: 1 לקרית אונו.
בדקה ה- 36 היה זה שוב חנן אסור, שנשלח בכדור עומק מצויין של נועם רבינוביץ' ומול שוער המארחים בעט בשמאל לפינה הרחוקה- 3 : 1 לאונו.

המחצית השניה נפתחה במשחק נרפה של שתי הקבוצות. בדקה ה- 58 היה זה שוב חנן אסור, מלך שערי הליגה, שבעט מ- 18 מטר שטוח פנימה והשלים שלושער (ו- 32 שערים ס"ה).

 

חנן אסור עם השער ה 32 העונה ,מלך שערי הליגה  (צילום:לירן דורף)


עד הסיום היו עסוקים שחקני קרית אונו בעיקר בלהחמיץ וגם כניסתו של אבי בן-עזרא במקום מנור חסן החלש לא הועילה: שחקני קרית אונו הגיעו לאינספור מצבים אך החמיצו את כולם ובסיום נצחון 4 : 1 קליל לקריה. תוצאת התיקו של בני שפי היום נגד גדנ"ע ת"א סייעה לקרית אונו לפתוח פער של 2 נקודות על יהוד שמדורגת במקום השלישי.
 



תגובות

+ הוסף תגובה
1
היו אוהדים ? איך לקראת סיום העונה שחקנים מרשים לעצמם לקחת חופש ? ואיך מנור חסן היה חלש ? עכשיו שצריך לנצח הקבוצה נחה ? יאללה קרית אונו להתעורררררר
2
שחר היקר
(עודד : 17:31 29-01-2016)
אם רק היית מבין , לא היית כותב את הדברים על יואב כץ . יואב זה המחריב הגדול ביותר בכדורגל הישראלי .
3
טור מביך
(עידו: 14:02 02-02-2016)
עם כל התשבוחות שנתת ליואב כץ, רק תזכיר לכולם פה לאילו הישגים האיש הזה הגיע ב-11 שנותיו במועדון?? דוגמא לניהול?? פחחח הזוי!

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?