נס ציונה נותרה מושלמת, איכסל גברה על מגדל העמק

שחקני איכסל חוגגים (אבי רביבו) שחקני איכסל חוגגים (אבי רביבו)
משחקי הנעילה במסגרת המחזור השביעי בליגה א' הסתיימו להם . צור שלום ניצחה את גלבוע, 0:1 לבית שאן על קריית אתא. שעריים ואזור נפרדו בתיקו

מחוז דרום
מכבי 'קביליו' יפו - הסקציה נס ציונה 3:0
פשוט אי אפשר לעצור את החבורה של עופר טסלפפה. הכתומים התארחו אצל חניכיו של אורי קרגולה, וגם הפעם בתום 90 דקות הוסיפו למאזנם שלוש נקודות, ושמרו על 100 אחוזי הצלחה. גיא עובדיה כבש בדקה ה-39 את הראשון לזכות נס ציונה. במחצית השנייה יוסי אסייג הורחק בכרטיס אדום לאחר שהתחזה, ייעדר מהמשחק מול כפר שלם בשישי, אך דקה לאחר מכן האורחים הכפילו את התוצאה משער עצמי של הבלם פיליפ חאיכ. החותמת הסופית הגיעה בדקה ה-86 כשיניב מזרחי כבש את השלישי לזכות נס ציונה.

יוסי אסייג לאחר ההרחקה (שלומי והבה)
מכבי שעריים - הפועל אזור 1:1
השתיים נפרדו בחלקות נקודות. אלכס באסוק היה זה שהעלה את אזור ליתרון בדקה ה-16, אך איתי בן הרוש הצליח להשוות במחצית השנייה (65), כך גם נגמרה תוצאת הסיום.

הפועל הוד השרון - בית"ר כפר סבא 2:0
נועלת הטבלה לא מצליחה להתרומם. למרות שעמדה עם כפר סבא כמעט 90 דקות, חטפה שני שערים בדקות ה-84 וה-86 וסגרה משחק נוסף אותו הפסידה. עבד עזאם ואלנתן סלמי כבשו לזכות קבוצתו של נועם שוהם.

מכבי יבנה - הפועל מחנה יהודה 1:3
היחידה שמסוגלת להתמודד עם נס ציונה היא יבנה. ליאור ברטקובסקי (25) וצמד נוסף של עמית פרחי ביססו את היתרון של יבנה. הדר זר כבש שער מצמק חמש דקות לסיום.

מכבי קריית גת - הכח עמידר רמת גן 3:2
קבוצתו של חיים סירוטקין הצליחה לנצח את זו של חיים לוי בזכות משחק נהדר שהניב חמישה שערים. מאור אסור (צמד) ורפי עמוס כבשו לזכות הסגולים.

מ.ס. כפר קאסם - הפועל בקעת הירדן 0:1
זה הלך קשה, אבל כפר קאסם בסופו של דבר השאירה את הנקודות בביתה. אחרי מחצית מאופסת, רן בן שמעון כבש בדקה ה-75 והעניק לקבוצתו את הניצחון.

עומרי כהן במאבק עם חיים יוסף מהבקעה (לירן דורף)
מחוז צפון
מכבי צור שלום - הפועל אסי גלבוע 1:3
ניצחון יקר וחשוב לקבוצתו של איציק דדון. כבר בדקה השמינית העלה לידור באבה, הרכש שהגיע מנצרת עילית, את קבוצתו ליתרון. בדקה ה-14 שי כנפי, מגנה של גלבוע, ספג כרטיס אדום לאחר עבירה מאחור והותיר את קבוצתו בעשרה שחקנים בשלב מוקדם של המשחק. אלירן אלקובי הכפיל את התוצאה בדקה ה-77. אייל ברזני הספיק לעשות דפיקות לב לאנשי צור שלום כשצימק בדקה ה-90, אך ערווה סווטית כבש את השלישי וסגר סיפור.

כובשי השערים לצור שלום (שמעון תורג'מן)
מכבי קריית אתא - הפועל בית שאן 1:0
אחרי התבוסה שספגה מאום אל פאחם במחזור הקודם, הצליחה בית שאן לחזור למסלול הניצחונות דווקא מול קבוצתו של אורן פלאש שהפתיעה כשניצחה בכפר כנא. בן לוי כבש בדקה התשיעית את שער הניצחון. באסל טאהא הורחק בדקה ה-77. מחמאות לשוער גבריאל כהן שסיפק תצוגה נהדרת בין הקורות.

גבריאל כהן ובן לוי (אורון חיים יהודאי)
הפועל איכסל - הפועל מגדל העמק 0:1
סמיר עיסא השיג ניצחון נוסף בקבוצתו החדשה, הפעם על זו שנפרדה ממאמנה קובי דנינו. הפועל איכסל לא הציגה משחק גדול, אך הגיעה למספר מצבים. למזלה, רק אחד מהם נכנס לשער לאחר שאלירן חודדה ניצל טעות בהגנה מכדור קרן וכבש. מנגד, אביב כהן ופאיק מחמיד החמיצו שערים בטוחים מול שערו של אוהד דוד. טל בויס הורחק בדקה ה-90.

הפועל הרצליה - הפועל כפר כנא 2:0
למרות משחק מצוין של קבוצתו של ארז בנודיס, חניכיו של פאיד חסון הצליחו לכבוש פעמיים במשחק פחות טוב שלהם. במחצית השנייה אמיר נפאע כבש בדקה ה-69, מוטי מלכה שחזר למגרשים הכפיל שתי דקות לסיום.

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
גבריאל שוער מצויין הציל אותנו
(בית שאן: 21:33 23-10-2017)
סוף סוף יש שוער נורמלי יאללה בית שאן
2
שוער
(יפואי: 18:04 23-10-2017)
דחוף להחליף שןער
3
זמן לא רע בכלל...
4
להוביל 3 :0 ולקבל בסוף 2 שערים, מה יהיה ?חסר בלם במקום אביב חדד!!
5
גבריאל כהן שוער מצויין
(אוהד עירוני טבריה: 19:38 23-10-2017)
בפעמים שהחליף את תדמור בשנה שעברה בשער טבריה שיחק מצויין.
6
5
(בית שאני: 19:45 23-10-2017)
אם לא השוער של קריית אתא יכל להגמר 5 בקלות, סוף סוף נשבר המנחוס ! הפנים ליום שישי - יאלה בית שאןןןןןןןןןןן
7
הרצליה שיחקתם מצויין אל תתיאשו
(אוהד הרצליה: 22:00 23-10-2017)
יש ימים כאלה שהכדור לא נכנס
8
שאבי יא טיפש
(מישהו: 22:28 23-10-2017)
עבדו עליך עם המאמן והשחקנים אתה יורד עוד 4-5 מחזורים ליגה יא כשלון
9
כפר כנא
(אחמד: 06:21 24-10-2017)
למרות שהיה משחק מרכזי הכתב לא פרט מספיק אני שואל אם היה הניצחון להרצליה היה כותב רק שלוש שורות בלבד

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?