ליגות ב': סיכום משחקי סופ"ש

שחקני אור יהודה שחקני אור יהודה
מ.כ אור יהודה עדיין בלתי מנוצחת, צעירי טייבה עלו לפסגה. גבעת זאב הובסה בקריית מלאכי, האשדודיות ניצחו שוב. אין שוני במעלות תרשיחא, הפועל כאוכב חזק בפסגה. בני זלפה התקשו מול האחרונה בטבלה, מ.ס דבוריה שוב איבדה נקודות

המחזור שהתקיים הסופ"ש בליגות ב' סיפק המון הפתעות, בליגה ב' דרום א' יש תחרות ענקית בפסגה, המוליכה מתחלפת מדי שבוע. בליגה ב' דרום ב', האשדודיות לא מפסיקות לנצח והן מוליכות יחדיו את הליגה. בליגה ב' צפון א', הפועל כאוכב לא מפסיקה לנצח ונדמה כי היא המועמדת העיקרית לעלייה. בליגה ב' צפון ב', מ.ס דבוריה שהייתה המועמדת הבולטת לעלייה מתקשה לקחת את הנקודות ובני זלפה מסתמנים כקבוצה החזקה ביותר בליגה.

ליגה ב' דרום א'
מ.כ אור יהודה - הפועל נחלת יהודה 2:3
מ.כ אור יהודה אירחה בשישי האחרון את הפועל נחלת יהודה במגרש בבית דגן. המארחים בהדרכתו של יעקב טל פתחו חזק את המשחק, בדקה ה-16, אלעד אברמסון הוכשל ברחבה ואור יהודה זכתה בבעיטת עונשין מ-11 מטר, כוכב אחוואל ניגש לבעוט והכניע את ברק אברג'ל, 0:1 לאור יהודה. 5 דקות לאחר מכן, אור יהודה המשיכה בלחץ שלה, גל יער פרץ בצד שמאל ומצא את טל כתב שבעט מקצה הרחבה כדור שטוח ועוצמתי שהכפיל את היתרון, 0:2 לאור יהודה. היתרון נשמר עד להפסקה. במחצית השנייה, האורחים חזרו למשחק, בדקה ה-70, אלנור אלייב הצליח לצמק את היתרון וקבע 1:2. המשחק היה מותח מאוד שבדקה ה-82, שופט המשחק הורה על פנדל לזכות האורחים, יניב סבג ניגש לבעוט את הפנדל ולא טעה כשהכניע את עדי בויטור בדרך לשוויון 2:2. אור יהודה שנאבקת חזק על העלייה לליגה א' לא הייתה מוכנה לוותר על ההזדמנות, בדקה ה-89, קשר המארחים, עמית יוסילביץ' פרץ ממרכז המגרש ובעט מכ-18 מטר, הבעיטה היתה בלתי ניתנת לעצירה בדרך ל-2:3 לאור יהודה שעדיין לא הפסידה העונה.

צעירי טייבה- הפועל פרדסיה 0:3
עוד קבוצה בלתי מנוצחת היא צעירי טייבה שניצבים בפסגת ליגה ב' דרום א'. בשישי, קבוצתו של צביקה לוי אירחה את הפועל פרדסיה מתחתית הליגה, המארחים מטייבה לא התקשו והביסו את פרדסייה 0:3. קובי דומר כבש בדקה ה-34 והעלה את טייבה ליתרון 0:1 שנשמר עד לסיום המחצית הראשונה. לאחר ההפסקה המארחים המשיכו ביכולת הטובה, בדקה ה-51, אמיר גבארה כבש את השני וקבע 0:2. ובדקה ה-76, איתי אוחיון אחד החלוצים היותר פוריים בליגה ב' חתם את תוצאת המשחק, 0:3 לצעירי טייבה שעלו לפסגת הליגה ההפכפכה ביותר בליגות ב'.

ליגה ב' דרום ב'
מכבי עירוני אשדוד - צעירי רהט 0:3
מוליכת ליגה ב' דרום ב' אירחה את צעירי רהט. בדקה ה-22, אוסמה אלקשעאלה תיקל באגרסיביות את המגן האשדודי פז בלאי והותיר את האורחים בעשרה שחקנים לאחר שהורחק. היתרון המספרי עשה את שלו, ובדקה ה-40 יוסי פליקר העלה את המוליכה ליתרון 0:1. פחות משתי דקות לאחר מכן, שהב פאשאי בעט בצורה פנומנלית מחוץ לרחבה היישר לחיבור של אשר אלחרר והכפיל את היתרון בדרך ל-0:2 במחצית. המארחים הורידו הילוך לאחר ההפסקה. רק בדקה ה-58 , לירן קצב פרץ באגף השמאלי ומצא ברחבה את ברוך דגו, שלא התקשה באחד על אחד נגד אלחרר וחתם את תוצאת המשחק. 0:3 לאשדודים.

מאז המחזור הראשון בו הקבוצה איבדה נקודות לאחר שוויון 2:2 עם בני יצ'לאל רחובות, האשדודים לא מפסיקים לנצח והם במאזן של שישה ניצחונות ומאזן שערים של 19:0. הם מבקיעים שלושה שערים למשחק בממוצע, אך למרות זאת, האשדודים לא שיחקו נגד קבוצות חזקות במיוחד, לפחות על הנייר, אם כי מאזן השערים המצויין שעומד על 21:2 מעיד על אופי חיובי ודורסני של מוליכת הטבלה מליגה ב' דרום ב'.

קשר הקבוצה, מאור זוהר סיפר על התחושות: "משחק טוב, עברנו עוד משוכה בדרך למעלה. ממטרה למטרה אנחנו מתקדמים, כבר ביום שלישי יש לנו משחק חשוב" (גמר גביע מחוז ב' דרום נגד מכבי קריית מלאכי). על ההגעה שלו לאשדוד ועל השליטה האבסולוטית של שתי הקבוצות מהעיר הוסיף: "זה נראה כאילו יש ראש חץ בסוף. אנחנו לא מסתכלים לצדדים, מתמקדים בעצמנו ועובדים קשה. אני שמח על המקום שאני נמצא בו. זה בית שלי, חזרתי אליו ואני נהנה. יש לנו קבוצה מצויינת, עם ניסיון, צעירים מוכשרים לצד ותיקים, אין סיבה שלא נעלה ליגה העונה".

שחקני מכבי אשדוד (מוטי קדוש)
מ.ס באר שבע - הפועל אדומים אשדוד 1:0
בצד האדום של העיר אשדוד, הפועל אדומים אשדוד ממשיכה במסע לעבר העלייה לליגה א', ובשישי האחרון פיני עייש וחניכיו יצאו למגרש האימונים רייסר למפגש קשה נגד מ.ס באר שבע. בדקה ה-41, לישי ביטון כבש את השער היחיד במשחק וסידר לפיני עייש ניצחון נוסף.

ככל שהזמן מתקדם, נדמה כי הדרבי האשדודי הוא זה שיכריע את זהות העולה הישירה לליגה א'. האדומים עדיין בלתי מנוצחים ועברו משחקים קשים יותר, לפחות על הנייר מאשר היריבה העירונית. הם נתקלו בקריית מלאכי שם השיגו תיקו נטול שערים, הפועל ירוחם, שיכון המזרח וכמובן עירוני שדרות אותה ניצחו עם הרבה אופי ומאמץ.

מאמן הקבוצה, פיני עייש אמר בסיום: "מ.ס באר קבוצה מאוד טובה, עברנו סדרת משחקים מאוד קשים, אני שמח שאנחנו עומדים על מאזן חיובי, המשחק היה מאוד קשה, אני שמח שהשחקנים שלי יודעים לעבוד במשחקים כאלה, למרות שכל משחק עומד להיות קשה. יש לי המון מילים טובות להגיד על באר שבע. היא קבוצה טובה מאוד. כמו שזה נראה עכשיו, מי שהגריל את הגרלת המשחקים בהתאחדות ידע לעשות את העבודה, הוא משאיר את הניקוז של כל המתח לסוף. אני ריאלי, אם זה ימשיך כך זה יהיה עד הסוף. אין ספק שמי שיהנה מהדרבי זה האוהדים האשדודים שיראו דבר שהם לא ראו הרבה זמן בעיר".

הפועל אדומים (מדיה אדומים)
מכבי קריית מלאכי - בית"ר גבעת זאב 0:4
מכבי קריית מלאכי הביסה 0:4 את בית"ר גבעת זאב. המארחים מקריית מלאכי, שישחקו בשלישי בגמר גביע המדינה למחוז ב' דרום ב' אירחו את בית"ר גבעת זאב לקרב שעל הנייר אמור להיות קשה. האורחים לא היוו יריב לקריית מלאכי, לפחות לא במחצית השנייה. בדקה ה-23, אוהד יוסף כבש את שער היתרון שנשמר עד להפסקה, 0:1 לקריית מלאכי. בדקה ה-68 אוהד יוסף השלים צמד והכפיל את היתרון בדרך ל-0:2 לקריית מלאכי. בדקה ה-80 עידן ישראל כבש לשער הלא נכון בדרך ל-0:3 לקריית מלאכי. בדקה ה-89, רונן מץ, פרי מחלקת הנוער של הפועל אשקלון שהגיע הקיץ ממכבי עירוני נתיבות ועלה כמחליף, כבש את שער הבכורה שלו במדי קריית מלאכי וחתם את תוצאת המשחק. 0:4 למכבי קריית מלאכי.

ליגה ב' צפון א'
סקציה מעלות תרשיחא- בני כאבול 5:1
שבוע וחצי לאחר שזיעזעו את המערכת במעלות תרשיחא עם פיטוריו של המאמן אמיתי ברק, אפשר לומר שאין שינוי. מעלות תרשיחא אירחה בסוף השבוע האחרון את בני כאבול וספגה תבוסה קשה. כבר בדקה השנייה, אמיר עליסאת העלה את האורחים ליתרון 1:0. אור חזן החזיר את המארחים למשחק עם שער משלו בדקה ה-15, וקבע שוויון 1:1. בדקה ה-29, פאדי זיהדה העלה שוב את בני כאבול ליתרון לאחר שהכניע את טארק נאטור וקבע 2:1 לכאבול בירידה להפסקה.

במחצית השנייה השטף המשיך ומוהנד ריאן הוסיף שער משלו בדקה ה-66 שקבע 3:1 לכאבול. בדקה ה-83, איימאן חמאד המחליף הוסיף שער נוסף בדרך ל-4:1. פחות מ-3 דקות לאחר מכן, פאדי זיהדה השלים צמד וחתם את תוצאת המשחק, 5:1 לבני כאבול שנצמדת להפועל כאוכב המוליכה.

ליגה ב' צפון ב'
הפועל בני זלפה- עין מאהל ג'מאל 0-1
הפועל בני זלפה אירחה בסוף השבוע האחרון לקרב קצוות את עין מאהל ג'מאל, ובאופן די מפתיע התקשו בדרך לניצחון. המארחים עלו ליתרון כבר בדקה ה-19 משער של יניב דרעי שנשמר עד לסיום. הפועל בני זלפה ניצלה את איבוד הנקודות של מ.ס דבוריה בשביל לברוח בפסגה. זהו אומנם המחזור השביעי ועדיין מוקדם מדי בשביל להספיד, אבל נדמה כי הפועל בני זלפה תופסת מקום בטוח בפסגה. היא הקבוצה היחידה שלא נוצחה עד כה ומוציאה נקודות בכל משחק לעומת קבוצות בכירות כמו מ.ס דבוריה, שלא ניצחה משחק שני ברציפות ולרשותה כבר שני הפסדים.

תוצאות נוספות:
א.ס חולון - עמישב פתח תקווה 4:1, בית"ר פ"ת - הפועל קריית אונו 0:2, שמשון כפר קאסם - שמשון טייבה 0:3, רו"ח ת"א - שמשון ת"א 2:2, בית דגן - כפר קאסם שועאה 0:1. מעלה אדומים - נתיבות 2:0, עירוני שדרות - בני אילת 0:0, מ.ס שיכון המזרח - בית שמש 1:0, עירוני מודיעין - בני יצ'לאל 0:1, ירוחם - מכבי ב"ש 1:1. הפועל בועיינא - הפועל כאוכב 2:1, אחווה כפר מנדא - בית"ר נהריה 1:3. צעירי כפר קנא - אחווה עראבה 0:1. בית"ר פרדס חנה - מ.ס דבוריה 1:1, מ.כ בני ריינה - אחי איכסל 0:2, הפועל טירת הכרמל - מ.כ כפר קרע 2:1.


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
שרון חיטמן מאמן לשעבר
(היסטורי: 14:18 31-10-2017)
שרון חיטמן מאמן מודיעין לשעבר, חשב שהוא מוריניו.... הרס עד היסוד את הקבוצה... אבל אנחנו נתקן לאט אבל בטוח
2
החילוף היה טעות
(טירת כרמל: 08:31 31-10-2017)
החילוף שעשתה טירה שהכניסה את שגיא החלש זה הגורם להפסד לכפר קרע שגיא במקום לעזור לקבוצה שנימצאת בעשר שחקנים שגיא ירק על אוהדי קרע והורחק באדום חוסר אחריות מצידו לעשות דבר כזה לאחר שהשחקנים נתנו מלחמה על כל כדור הארץ החילוף ופירק את הקבוצה
3
שרון חיטמן
(ליידי: 10:52 01-11-2017)
קחי אותי שרון חחחחחחח
4
מכבי עירוני אשדוד
(עירוני מפרקת את הליגה: 15:10 08-11-2017)
קלי קלות כל משחק

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?