זעזוע במכבי הרצליה: סיני שחרר ארבעה שחקנים בכירים

משה סיני משה סיני
דני פרדה, אברהם צ'קול, איציק כהן ואיתי טואף נחתכו אמש מהקבוצה, כשמעמדו של ריף מסיקה גם לא יציב וביום ראשון תערך עמו שיחה שלאחריה תתקבל החלטה לגביו. בעקבות מסכת השחרורים, בשבוע הבא יגיעו שלושה זרים למבחנים

מצבה של מכבי הרצליה בכי רע, ובעקבות היכולת הלא טובה והתוצאות שלא עולות בקנה אחד עם שאיפותיו של המועדון, החליט מאמן הקבוצה, משה סיני, על שחרורם של ארבעה שחקני סגל בכירים. דני פרדה, אברהם צ'קול, איציק כהן ואיתי טואף שהגיעו בתחילת העונה כשמות שהיו אמורים להוביל את הרצליה למאבקי התמודדות על עלייה לליגת העל, נכשלו כישלון חרוץ עד כה ולאחר עשרה מחזורים בלבד הוחלט לשחררם.

גם סביב השארותו של ריף מסיקה בקבוצה ישנם סימני שאלה רבים. השחקן אמור להפגש עם מאמן הקבוצה ביום ראשון כשהאחרון יחזור מחופשה בחו"ל, ולאחריה יוחלט לגבי עתידו במועדון. יו"ר הקבוצה אריאל שיימן אמר לאתר "דאבל פס": "לא הייתי מעורב בשחרור השחקנים מכיוון שאני לא מתערב כרגע בעניינים המקצועיים. מכיוון שסיני לא שוהה כעת בארץ, התבקשתי על ידו לשחרר את אותם השחקנים, והחלטתי שאני רוצה להשאר איתו ולתת לו את הגב".

בעקבות מסכת השחרורים המסיבית, בשבוע הבא אמורים לנחות שלושה שחקנים זרים למבחנים, ובמידה ויתאימו לתוכניות המקצועיות של סיני, יוחתמו בהתאם לכך. 

אפשר לומר שהודעות השחרור לא הגיעו כהפתעה ואפילו נעשו בשלב מאוחר. ארבעת השחקנים שהיו אמורים להיות העוגן המרכזי של הרצליה, לא הצליחו לעמוד ולו במעט במשימתם. הקבוצה מהשרון מדורגת אחרונה עם חמש נקודות בלבד ויחס שערים מחפיר (20-5, הכי רע בליגה), במרחק של חמש נקודות מחוף מבטחים בהתאם ליחס השערים הגרוע. 

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
החלטה טובה
(בני: 00:06 10-11-2017)
לשחרר אותם מעשה טוב. שחקנים עייפים. הייתי ממליץ לשחרר גם את ריף מסיקה. יש לו כוח אולי ל50 דקות. מלא איבודי כדור. שלא נדבר על חילוצי כדור שזה בגדר המלצה. לא מוסיף כלום עד עכשיו.
2
רכש
(שיימן: 00:51 10-11-2017)
הבאתי אמרו לי מאמן תותח מסתבר שהוא אפילו לא קפצון .
3
שיימן כנס ותקרא טוב
(אוראל: 19:48 10-11-2017)
הבאת את לחמן וזרקת אותו ושוב הבאת ושוב זרקת ושוב הבאת ושוב זרקת. אותו דבר סיני. לא פעם ראשונה שהוא פה. מאמן שנכשל בכל מקום אפשרי ואתה ממשיך בטעויות שלך. מתי תלמד ? שתגיע לליגה א' ? יש מספיק מאמנים טובים בשוק אולי בלי יחסים עם התקשורת אבל יותר טובים.
5
סיני צודק
(פאדי בוטבול: 14:25 11-11-2017)
עדיף לסיני להביא שחקנים רעבים שיצעידו יחד איתו את הרצליה לחוף מבטחים ממליץ על אנס מחמיד
6
בלמה הצעיר של הרצליה
(משה: 16:13 26-11-2017)
תן לאלקובי רון את המפתחות להגנה ולא תתאכזב

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?