רביעייה לאבי מלכה, דבוריה בשלב הבא בגביע המדינה

בלתי נגמר. מלכה בלתי נגמר. מלכה
המאמן חנא פרהוד מונה השבוע למאמן הקבוצה מליגה ב', ולאחר אימון אחד בלבד הוביל את המועדון לשלב הבא בגביע המדינה. פרדס חנה זכתה רק למחמאות

שבוע לא פשוט עבר על מועדון ספורט דבוריה שהחליטה כי אינה מוותרת על חלום העלייה לליגה א', ומינתה את חנא פרהוד למאמן הקבוצה. פרהוד, שכבר עשה מספר עליות, לקח את האתגר והמשימה הראשונה שלו בקבוצתו החדשה הייתה- משחק גביע המדינה מול מועדון ספורט פרדס חנה בליגה ג'. 

המשחק נפתח בצורה שקולה כאשר שתי הקבוצות מנסות לכבוש אבל לאחר 28 דקות היה זה אבי מלכה שהעלה את דבוריה ליתרון 0:1. למרות השער פרדס חנה המשיכה לתקוף את שערה של דבוריה, ושבע דקות מאוחר יותר האורחים מדבוריה נותרו בעשרה שחקנים כאשר הקשר אורן עידו קיבל צהוב שני ואדום. למרות זאת, שלוש דקות מאוחר יותר שוב התקפה של דבוריה, ושוב אבי מלכה קובע 0:2. רגע לפני המחצית פרדס חנה צימקה בזכות החלוץ הצעיר אסף אטיאס.

פרדס חנה לחצה בפתיחת המחצית השנייה אבל דווקא התקפה של דבוריה הסתיימה בפנדל אותו כבש מלכה שקבע שלושער. שלוש דקות עברו וכל שחקני פרדס חנה כבר היו בחלק ההתקפי, מה שאפשר עוד מתפרצת של דבוריה ושוב היה זה מלכה שקבע 4:1.

פרדס חנה לא ויתרה, ובדקה ה-77 אטיאס כבש את השני שלו וצימק ל-4:2. פרדס חנה המשיכה לתקוף אבל החמצות שלומיאליות מנעו שערים נוספים ואולי אף חזרה של הקבוצה המקומית למשחק. 

מאמן דבוריה, חנא פרהוד, אמר בסיום: "אחרי אימון אחד בקבוצה היה לי חשוב לנצח במשחק הראשון, בעיקר כי מדובר במשחק גביע ופה הכי חשוב זה לעבור לשלב הבא. רק השבוע ראינו קבוצה מליגה ג' שמדיחה קבוצה מליגה א'. שיחקנו בעשרה שחקנים אז אני שמח שניצחנו. אני שמח שההנהלה אישרה לי לחזק את הקבוצה בשלושה שחקנים ונמשיך לעבוד קשה".

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
כנסו
(סהר: 14:39 11-11-2017)
חבל 66 גולים בליגה ב זה לא כמו8 בליגה א לא כמו 4 בליגה לאומית ליגה למקומות עבודה שחקנים עם כרס ועוד דבוריה לא יעלו וזה סופית שטות נגמרה הקריירה בקיצור
2
אבי מלכה
(סוסו: 21:56 11-11-2017)
החלוץ מספר אחד בליגות הנמוכות בכל הזמנים !!!

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?