עברו את הבקעה: כפר קאסם ניצחה במושב תומר

עוד ניצחון על קווים כמאמן כפר קאסם. בוזגלו (לירן דורף) עוד ניצחון על קווים כמאמן כפר קאסם. בוזגלו (לירן דורף)
לאחר ניצחון בכורה בשבוע שעבר, הקבוצה תחת המאמן אוהד בוזגלו עלתה גם היא לשלב הבא בגביע המדינה לאחר ניצחון 1:3

במשחק על טהרת ליגה א' בשלב ו' בגביע המדינה אירחה בקעת הירדן את מ.ס כפר קאסם, שהגיעה מעודדת מהניצחון האחרון בליגה עם מאמנה החדש אוהד בוזגלו על נורדיה ירושלים. בוזגלו, ידוע כמאמן שאוהב להתקדם במפעל גביע המדינה ולכן פתח עם ההרכב החזק ביותר שעמד לרשותו, זהה לזה שניצח במשחק האחרון. הבקעה שהפסידה במחזור האחרון בליגה לשעריים החתימה השבוע את החלוץ גדול הממדים נועם מיזרחי, שפתח בהרכב הקבוצה של חנן אזולאי.

כפר קאסם פתחה בסערה ובלחץ גדול על שערה של הבקעה, כשכבר בדקה השניה השחקן שהיה הטוב על כר הדשא, מתן לוטטי, התגבר על שומרו ושלח כדור חזק שפגש את קורת שערו של שוער הבקעה. כפר קאסם המשיכה לשלוט בקצב המשחק, ובדקה ה-23 כדור ארוך הגיע אל מתן לוטטי שדהר לתוך רחבת הבקעה והוכשל על ידי ליאל חי בלמה של הבקעה. שופט המשחק לא היסס והצביע על הנקודה הלבנה. מתן לוטטי לקח אחריות וקבע 0:1 לכפר קאסם.

לאחר השער הבקעה החלה לתקוף עם אלון לוי ועידן גמליאל המצוינים. בדקה ה-40 נרשמה הזדמנות ראשונה לבקעה, כאשר ירדן אזולאי היה לבדו מול גיא סאלם וסחט הדיפה נהדרת של השוער לקרן.

המחצית השניה נפתחה בלחץ גדול של בקעת הירדן. בדקה ה-60 כדור רוחב נהדר של אלון לוי למרכז הרחבה מצא את הרגל של חלוץ הרכש החדש של הבקעה, נועם מיזרחי, שבנגיעה נהדרת השווה ל-1:1.

כפר קאסם התעוררה והחלה לתקוף גלים גלים את שערה של הבקעה. החמצות של אוהד אדלשטיין ויוני רביבו מנעו את החזרת היתרון במהרה לכפר. עשר דקות לסיום, כדור קרן של רביבו מצא את ראשו של אלון סולטן שנגח למרכז הרחבה, ומצא את ראשו של יאיר כהן הבלם שנגח לרשת. 1:2 לכפר קאסם.

הבקעה ניסתה לצאת קדימה אך נשארה דלילה מאחור מול המהירות של אדלשטיין ולוטטי. בדקה ה-85 כדור חופשי חזק של רביבו סחט הדיפה של שוער הבקעה היישר לרגלו של לוטטי, שבעט פנימה את השלישי של כפר קאסם. בסיום 1:3 לכפר קאסם שמעפילה לשלב הבא.

המאמן המנצח, אוהד בוזגלו אמר בסיום: "המטרה היתה להעפיל לשלב הבא. היה לנו משחק קשה מול יריבה טובה ואני שמח שהשגנו את המטרה. ננצל את הפגרה לנסות להתחזק ולהחזיר את השחקנים הפצועים לשורותינו".


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
אני חסר
(קובי עשור: 19:07 11-11-2017)
בלעדי הבקעה תרד ליגה . אנימוחנן צמד חמד
2
הבקעה משתפרת בכל משחק
(אבי מסיקה: 12:24 13-11-2017)
חנן אזולאי קיבל קבוצה עם שחקנים שמקבלים רק את הוצאותיהם. הוא גם לא בחר תשחקנים מלבד 2 אוליי אם לא הוא ללא ספק היו יורדים.
3
הבקעה קבוצה פח
(לא מאומנת: 09:02 21-11-2017)

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?