טורניר לזכרו של ניסן מורד ז"ל נערך בסוף השבוע

ניסן מורד ז ניסן מורד ז"ל
ותיקי עבר מליגת העל וקבוצות מהליגות הנמוכות התכנסו ביום שישי בפתח תקווה בטורניר מיוחד לזכרו של איש ההתאחדות המיתולוגי. יו"ר ספורטינג תל אביב אלי שמואלי היה היוזם והמארגן בתחרות

ארבע קבוצות התחרו ביום שישי האחרון בטורניר מיוחד שנערך במושבה בפתח תקווה לזכרו של אחד מהאנשים הכי מיוחדים של הליגות הנמוכות ניסן מורד. מורד שנפטר השנה היה גם שופט ולאחר מכן נציג ההתאחדות לכדורגל וכל מי שהיה קשור לליגות הנמוכות הוקיר את תרומתו. ניסן מורד גדל בחצור הגלילית בצעירותו נחשב לשופט מצטיין, בהתאחדות שימש כמבקר בליגות הבכירות ורכז ביקורת מגרשים. חבריו של ניסן סיפרו על אישיות בעל לב זהב שהיה עושה את המוטל עליו על הצד המקצועי הטוב ביותר ,אדם מיוחד במינו ואהוב על כולם יחסר לנו בכדורגל הישראלי.

הטורניר נפתח בדקת דומיה לזכרו של ניסן מורד ז''ל. במשחק הראשון נפגשו ספורטינג תל אביב וותיקי ליגת העל אודי כבודי קיבל כדור ברחבה השתלט עליו ובעט כמו בימים הטובים לפינה הימנית 0:1 לותיקים.

אודי כבודי
ספורטינג תל אביב ניסו להשוות אבל מנגד מתפרצת של ותיקי ליגת העל אמיר שלח שולח כדור עומק לאבינועם מליחי שפורץ לרחבה ומול השוער שלומי קוסטה לא מתבלבל ובועט לפינה הימנית 0:2. לקראת הסיום עמית עטייה מצמק אך הותיקים חוגג ניצחון ראשון.

במשחק השני נפגשו קריית עקרון וביתר כפיר קריית אתא. קריית אתא עלו ליתרון 2:0 מצמד שערים של שי דהן אבל עקרון ביצעו מהפך ענק בזכות שערים של יוסי גניש, עומר רז ובר עמברי ועלו לגמר נגד הותיקים.

 השופט ויליק פליקס שפט בהתנדבות
במשחק על המקום השלישי הביסו שחקני ספורטינג את קריית אתא בתוצאה 0:4. ראובן עזריה, יונתן דידי, גונס סדון ושוב עזריה כבשו לתל אביבים. משחק הגמר בין ותיקי ליגת העל לקריית עקרון היה צמד והמחצית הראשונה הסתיימה בתיקו 0:0. במחצית השנייה הצליחו שחקני קריית עקרון להפגין עליונות בעיקר בכושר הגופני ואף כבשו שני שערים על ידי עדי אלקסלסי ומשה ביאגלין וזכו בטורניר הראשון לזכרו של מורד. את הטורניר שפט השופט ויליק פליקס שהגיע בהתנדבות והיה מצטיין לכל אורכו.

דקת דומייה לזכרו של ניסן מורד ז"ל
לאחר המשחקים חולק כיבוד קל ונערך טקס חלוקת גביעים לקבוצה המנצחת ולשופט ומדליות לשחקנים שהשתתפו בטורניר לזכרו של ניסן מורד ז''ל ובתקווה שהוא יהפוך למסורת מדי שנה ושנה. בסיום הודו חבריו ומשפחתו של מורד ואמרו: "אנחנו רוצים להודות לאלי שמואלי על האירגון של הטורניר, ליצחק חייק על הכנת השלט, לראובן כץ ממגרש המושבה על העזרה, לשופט ויליק פליקס על השיפוט המצויין, לכל השחקנים שנטלו חלק בטורניר לזכרו של מורד לאמיר שלח, לאבינועם מליחי,לזיו זיתוני, לגפרי ישי, לאודי כבודי, למוטי ששון, לאהרון סיטון, לגונתן אסוס, לשי דהן, לאלן מסודי, ולכל השחקנים שהשתתפו בטורניר".

שי דהן כובש צמד לקריית אתא
אבינועם מליחי ויצחק חייק השוער המבוגר בעולם
זוכת הטורניר קריית עקרון
חלוקת גביעים ומדליות
ניר איבגי המאמן ואיתן כהן מנהל קריית עקרון עם הגביע
גם מקריית אתא הגיעו לכבד את ניסן מורד
ספורטינג תל אביב סיימה שלישי


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
ברכות לכולם
(יוסי: 17:10 13-11-2017)
יפה מאוד לכל המארגנים מכיע לו הרבה יותר תזכו למצוות

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?