חנא פרהוד: "הגעתי לדבוריה כדי להעלות אותה ליגה. אם לא אצליח זה כישלון"

חנא פרהוד חנא פרהוד
המאמן שאימן לא מעט קבוצות בקריירה פתח את העונה הנוכחית כמאמן הפועל כפר קרע בליגה ב', החליט לעזוב והגיע ליעד החדש. בראיון מיוחד ל"דאבל פס" סיפר על ההחלטה שקיבל, ההתאקלמות, המטרות והעתיד

רק בתחילת השנה פתח פרהוד את העונה כמאמן הפועל כפר קרע בליגה ב', שם בנה קבוצה חזקה כדי לעלות איתה ליגה. אך במהלך העונה קרה דבר לא נעים שעליו החליט המאמן לא לעבור בשתיקה, והגיע להחלטה הדרמטית לעזוב: "שהייתי בכפר קרע ניסו להתערב לי מקצועית וזה לא בא לידי ביטוי אצלי. לפני תחילת המשחק ליגה נגד פרדיס התחילו להתערב לי מי ישחק בהרכב ובאותו משחק הגעתי להחלטה לסיים את תפקידי ולהתפטר. רק שתדע שכל מאמן שמכבד את עצמו היה עושה בדיוק מה שעשיתי ומחליט לעזוב", מספר פרהוד, ומדבר על הקושי שהיה כלול בעזיבה: "היה לי קשה לעזוב. אני לא אשקר. בניתי שם קבוצה מצוינת מקבוצה שהייתה מאוד חלשה, ניסו לשכנע אותי לחזור אך סירבתי ואני שלם עם העזיבה. השארתי קבוצה חזקה מאוד שנמצאת במקום השני".

על המעבר לקבוצת הפועל דבורייה הוסיף פרהוד: "ברגע שהודעתי שאני עוזב את כפר קרע וזה עלה לתקשורת אז הרבה קבוצות פנו אליי והיו גם כמה הצעות מקבוצות בליגה א'. הטלפון לא הפסיק לצלצל וראיתי שההצעה שהכי עניינה אותי הייתה ההצעה מדבורייה. זו קבוצה שמתיימרת מתחילת השנה לעלות ליגה והביאה שחקנים טובים, השקיעה סכומי כסף גדולים וזה לא צלח. אני מקווה שאני האיש הנכון לעשות סדר כי היה בלאגן גדול בקבוצה", אמר המאמן ודיבר על שחקני הרכש שהגיעו תחתיו: "אני כבר צירפתי כמה שחקנים טובים כמו: חמאד ג'בארין, מוחמד חג'יר, אדיר דיין, עדי אלישע מאסי גלבוע ובדרך עוד שחקן בכיר ברמה הגבוהה, אבל כרגע אני מעדיף לא לנקוב בשמות כי ברגע שאני ארצה מישהו כולם יקפצו עליו".

תמיד יש הרגשה של משהו חדש ברגע שמגיעים לקבוצה חדשה, וכך גם מספר פרהוד על ההתאקלמות בקבוצתו החדשה וגם על הקהל: "הופתעתי לטובה כי יש בדבורייה הנהלה טובה ותומכת ולא מחסירים מאיתנו דבר, הקהל כולו דוחף ומעודד את השחקנים ואני רואה עליו כמה הוא רוצה שהקבוצה תעלה ליגה. האוהדים מגיעים לכל אימון ואפילו השבוע באחד האימונים הם עשו לשחקנים על האש בתוך המגרש. העובדה שיש שחקנים טובים כמו בני סימנטוב, אבי מלכה ואבי עמוס והם נמצאים שם מתחילת השנה אז סימן שטוב להם במועדון ואני מקווה שאני אצליח לדחוף את הקבוצה לצמרת הגבוהה, כי התנאים שיש במועדון הם יותר מליגה ב', אפילו ליגה א'".

דבוריה בהחלט נבנתה כקבוצה חזקה שטוענת להילחם חזק מאוד בצמרת הליגה, ולפרהוד מטרה אחת ברורה מהרגע שהגיע לקבוצה: "המטרה שלי זה שבעונה הבאה הפועל דבורייה תהיה בליגה א', ומבחינתי לא לעלות ליגה זה יהיה כישלון. אני מאמין שאשיג את המטרה הזאת כי מגיע להם להיות שם. בקרוב מאוד גם ארבעה חמישה שחקנים יקבלו הודעת שחרור מהקבוצה כי מהרגע שהגעתי הם לדעתי לא מספקים את היכולת. כל מאמן והאני מאמין שלו ואני חושב שצריך זעזוע כי צריך לחבר את הקבוצה מחדש. ברגע שזה יקרה עם השחקנים שהבאתי אז השמיים הם הגבול".

לכל מאמן בכדורגל הישראלי במיוחד בליגות הנמוכות יש את השאיפה והחלום להגיע לאמן בליגה גבוהה יותר: "אני בטוח שבעתיד אאמן בליגה גבוהה יותר, אני יכול להגיד לך שהייתה לי השנה הצעה לאמן בקבוצה טובה בליגה א' ולא לקחתי כי ההצעה של לאמן את דבוריה קסמה לי וראיתי את זה כאתגר גדול. אם אני אצליח לתקן את המצב של הקבוצה ולהעלות אותה ליגה בשבילי זה יהיה הישג אדיר, אני בטוח במאה אחוז שבשנה הבאה אני אאמן בליגה גבוהה יותר", סיכם המאמן.


 

תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?