יוסי בניון: "מתרגש לחזור לעיר שבה גדלתי"

חזר הביתה. בניון חזר הביתה. בניון
הקבוצה מליגה א' אמנם פתחה את העונה בצורה כושלת, אך האוהדים המקומיים מילאו אתמול את היציעים בכדי לראות את קבוצתם משחקת מול בית"ר ירושלים במשחק ידידות שהסתיים ללא שערים, אבל עם המון התרגשות

קבוצת בית"ר ירושלים המעוטרת עם שלל שחקניה הגיע ליום מיוחד של משחק ראווה נגד מ.ס. דימונה. המפגש כלל הרבה מפגשים מרגשים כמו יוסי בניון ששיחק עם ונגד הקבוצה על המגרש שבו שיחק, גדל וצמח לפני שיצא לקריירה גדולה בכל רחבי אירופה, ובארץ, אהוד כחילה כמאמן מול הבן טל.

האצטדיון העירוני שהוכן במיוחד היה נוצץ, הדשא שהוכן במיוחד ע"י מחלקת הספורט היה נראה כמו בליגת העל. מטרת המשחק הייתה בעיקר לחבר את בית"ר לקהילה ברחבי הארץ. המשחק עצמו לא התעלה לרמה גבוהה והחגיגה האמיתית הייתה מחוץ לכר הדשא.

בית"ר הגיעה בהרכב מלא כולל נציג הבעלים אלי אוחנה והבעלים עצמו אלי טביב. אוחנה ובניון זכו לאותות הוקרה מראש עיריית דימונה בני ביטון. המשחק עצמו אומנם היה בשליטה מוחלטת של בית"ר, אבל שחקניה לא היו מרוכזים מספיק ליד השער של דימונה.


גם הם הגיעו. אלי טביב ואלי אוחנה
בסיום הודה בניון על המחווה שקיבל ואמר: "אני מתרגש לחזור לעיר שבה גדלתי ולפגוש את כל התושבים. מודה לראש העיר על ההיענות והרצון וכל ההערכה, תמיד מרגש. מקווה שלכולם יהיה טוב". אוחנה אמר לאחר המשחק: "דימונה היא עיר חמה ומרגשת זו לא הפעם הראשונה שאני מבקר כאן ורואה כמה מיוחד פה, קבלת הפנים תמיד מרגשת".

בני ביטון ראש העיר סיכם את המשחק החשוב והמיוחד: "אני שמח תמיד לארח את בית"ר ירושלים וכמובן את יוסי בניון שעולה על הדשא בעיר אחרי שנים רבות. אני מקווה שיוסי יפרוש הוא יבוא לדימונה, יקנה את הקבוצה ויהיה מנג'ר מאמן או מה שיבחר. שיקום איצטדיון בדימונה הוא יוקם לכבודו של גדול הספורטאים שיצא מכאן".

אחרי החגיגות בשישי הבא מחכה לדימונה משחק נגד מכבי יבנה, השנייה בטבלה שבו ישנה תקווה שבדימונה תהיה יותר מחויבות ודרך חדשה.


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
כחילה out בניון in
(אבי כהן: 15:14 16-11-2017)
2
מגלומן
(באר שבע: 11:27 17-11-2017)
אדוני ראש עיריית דימונה, לך לפסיכיאטור ותחליף את השם דימונה לביטון

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?