בית"ר יפו-צעירי אלהוזייל 3:0

במסגרת ליגה ג' מרכז התארחה אלהוזייל מהצמרת אצל בית"ר יפו ממרכז הטבלה,אלהוזייל ידעה שרק נצחון יוכל לשמור על סיכוי תאורטי להעפלה וכך גם התנהל המשחק.בסיום נצחון מתוק וחשוב לחניכיו של יאסר אלהוזייל.

צעירי אלהוזייל הגיעו למגרש בנווה גולן במטרה אחת והיא לחזור לדרום עם שלושת הנקודות.המשחק נפתח בשער בזק כבר בדקה השנייה שאקרם אלהוזייל בעט בחוזקה מקרוב פנימה וקבע 1:0 לאלהוזייל(בדו"ח השופט ניתנו שני שערים בטעות ליניב גבאי).

 

אייל אשר(בכתום)מוקף בשחקני אלהוזייל.(צילום:רני אלהוזייל)

 

שמירה צמודה צמודה אמש בנווה גולן.(צילום:רני אלהוזייל)

 

יפו לא ויתרה וניסתה ליזום ולהתקיף אך לא תכלית ובמחצית הראשונה לא היו מספר רב של הזדמנויות קורצות ליד שני השערים,בהפסקה 1:0 לאורחת מאלהוזייל.גם המחצית השנייה התנהלה בטונים רגועים וחיכינו עד הדקה ה -82 שם תאמר אלהוזייל מצא בכדור רוחב את אקרם אלהוזייל שהשלים צמד אישי וסגר למעשה את המשחק.

 

מתרוממים לכדור גובה.(צילום:רני אלהוזייל)

 

צעירי אלהוזייל חוגגים את השער הראשון(צילום:רני אלהוזייל)

 

לא חולפות להן שתי דקות ויפו שנשברה מספיגת השער השני סופגת שוב הפעם מרגליי תאמר אלהוזייל שבכדור נפלא לחיבורים קובע 3:0,אלהוזייל גם ביצע חילוף די נדיר במחוזותיה שהוציאה את שחר בן סימון שוערה המכונה "הקיר" והכניסה לכמה דקות משחק את מחמד אלקירנאווי שוערה המחליף,בסיום 3:0 מתוק לצעירי אלהוזייל שממשיכים לחלום על המקום הראשון למרות המרחק הרב.

 

 

מארק קסאקוליאן שוער יפו מעכל את השלישיה שספג.(צילום:רני אלהוזייל)



תגובות

+ הוסף תגובה
1
מיעד אלהוזייל
(מאוהבת: 00:28 12-04-2009)
חולה עליך מיעד חתיך שלי
2
אם תגידי מי את זה יהיה נחמד
(מיעאד אלהוזייל: 18:12 12-04-2009)

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?