חבל שבאנו: שיעמומון בין קריית אתא להפועל הרצליה

בזבוז של 90 דקות. שחקני שתי הקבוצות בזבוז של 90 דקות. שחקני שתי הקבוצות
נכון להיום, קריית אתא נמצאת באחת העונות הכושלות שלה, אך למרות זאת היא הצליחה לסיים בתיקו מאופס מול הקבוצה של ארז בנודיס, שמצידה איבדה שתי נקודות יקרות

המחזור ה-12 במסגרת ליגה א' צפון הפגיש למשחק קצוות את האחרונה בטבלה, עירוני קריית אתא, כאשר במאזנה חמש שערי זכות ושש נקודות בלבד, ואת הפועל הרצליה מהמקום השלישי. פער 12 הנקודות בין הקבוצות לא הורגש במהלך המשחק, ולבטח לא ב-20 הדקות הראשונות, כאשר דווקא המארחת מקריית אתא שלטה במגרש ואף רוב המשחק התנהל במחצית המגרש של האדומים מהרצליה.

במהלך המחצית הראשונה ובניגוד גמור למהלך המשחק, יצאה האורחת מהרצליה להתקפה מתפרצת יחד עם אושר טפירו הפעלתן שעבר ארבעה שחקנים הגנה של היריבה, אך ממש ברגע האחרון גלש לרגליו נירן מגירה והרחיק את הכדור לקרן.

לאחר ההזדמנות החלו שחקני הרצליה לנוע קדימה, וכעבור שתי דקות שוב היה זה אושר טפירו שקיבל כדור בתוך הרחבה ובנגיעה בעט כדור שטוח למרכז השער, אך זלמנוביץ לא התקשה לעצור.

בדקה ה-32 כדור עומק אדיר של יוחאי כהן, קפטן המארחת, חיפש את אחמד סבע אך השוער רוזינקוביץ הצליח להקדים את אחמד סבע ולהרחיק את הכדור. הקצב הטוב נמשך וכעבור דקה הרצליה הייתה קרובה מאוד לעלות ליתרון עם זוג מצבים מעולים, כאשר גם בעיטה אדירה של גל פורת מ20 מטרים נהדפה על ידי השוער לקרן.

כדור הקרן מצא את זלמנוביץ לא מוכן, השוער תפס אוויר, וגיל סלם מנגח מעשרה מטרים אך מול הרשת החשופה הכדור חלף סנטימטרים בודדים מעמוד השער והקבוצות ירדו למחצית בתיקו 0:0.

ל-120 האוהדים בקריה היו סיבות טובה לאופטימיות לאחר ששתי הקבוצות העלו את הקצב והרמה לקראת סיום המחצית הראשונה, אך הקצב הטוב של הדקות האחרונות המחצית הראשונה דעך מעט עם פתיחתה של השניה.

בדקה ה-58 אושר טפירו קיבל כדור בתוך הרחבה, אך הכדור קפץ על אחת גבשושיות המגרש ויצא החוצה. עשר דקות מאוחר יותר גיל סלם הגיע ראשון לכדור קרן, זלמנוביץ שוב תפס אוויר, אך שוב הכדור חומק החוצה.

עד לסיום לא היו הזדמנויות ומצבי כיבוש ממשיים, קרית אתא לא ניצלה את המהירות של אחמד סבע ואוסאמה שעבאן, ומנגד הפועל הרצליה לא הצליחה לפתח משחק כדורגל כמו שהיא יודעת ומציגה בשבועות האחרונים.

בסיום תיקו מאופס ומשעממם בין שתי הקבוצות.


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
ביזיון של מגרש
(יאיר: 10:34 10-12-2017)
אני פשוט המום שיש עדיין כאלה מגרשים בארץ פשוט ביזיון
2
אלירן גודמן
(גלזר אבי: 10:44 11-12-2017)
אני מבין שגם אתה סיימת תיכון עם ציון 2 מתוך 10 במתימטיקה . לקרית אתא יש עתה 10 נקודות . זכתה במשחק האחרון בנקודה אחת . כמה נקודות היו לקריה לפני המשחק האחרון? לפי ידיעותיך במתמטיקה 6 נקודות .
3
ממשיך את אבי מתגובה 2
(יוסי: 15:12 11-12-2017)
הוא גם לא יודע עברית. כותב חמש שערי זכות במקום חמישה שערי זכות. לא מבין איפה אוספים את הכתבים בשקל האלה. נראה לי גם את השקל הזה לא נותנים להם
4
י על הקבוצה אני מאוד מקווה שהקבוצה תישאר בליגה א אים חיזוק של 3 שחקנים מנוסים אז בהצלחה
5
מכבי עירוני קרית אתא
(דני בן דוד: 19:46 13-12-2017)
אורן אתה צריך לעבור לשיטת 4 3 3 בחוד עם סבע שאעבן ונחמני

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?