בניחוח מפתיע: 0:3 מדהים לבקעה על כפ"ס

ספג תבוסה ביתית. נועם שוהם (לירן דורף) ספג תבוסה ביתית. נועם שוהם (לירן דורף)
על התוצאה המפתיעה ביותר של המחזור אחראים חניכיו של חנן אזולאי שהצליחו להפתיע את אלה של נועם שוהם בביתם. יוסף, בלילטי וצברי כבשו

בית"ר כפ"ס הגיעה למשחקה מול בקעת הירדן שהיא נושאת את תואר הקבוצה הלוהטת של הליגה במחזורים האחרונים, אך דווקא העובדה שהיא באה פייברוטית למשחק ככל הנראה פגעה בה.

בקעת הירדן עלתה למשחק בלהט והרבה רצון לצאת עם תוצאה טובה מלויטה וכבר בדקה ה-20 היא באה על שכרה כאשר כדור חופשי מצד ימין של הרחבה מצא שחקן של הקבוצה האורחת וכדור רוחב נוסף משמאל למרכז הרחבה הגיע לקפטן חיים יוסף שממטרים ספורים קבע 0:1 מפתיע לבקעת הירדן, תוצאה שנשמרה עד להפסקה.

המחצית השנייה נפתחה חזק מצד הכפר סבאים, אך דווקא האורחת ניצלה זאת למתפרצות כשבדקה ה-55 כדור טועה במרכז המגרש של שי דוד הגיע דווקא אל חלוץ הבקעה, שחר בלילטי, שהתקדם יפה ומ-25 מטרים שיחרר טיל שהכניע את ללו, 0:2 לבקעת הירדן.

כפר סבא שלחה את כל שחקניה למעלה ונשארה פרוצה מאחור. כדור ארוך שנשלח ע"י בלם הבקעה מצא את אלחי צברי לבד מול ללו, צברי לא התבלבל וקבע 0:3 ענק לבקעת הירדן. שער שביעי העונה לחלוץ המוכשר.

עד הסיום בית"ר כפ"ס שלטה במגרש ובניסיונות נואשים ניסו שחקניו של נועם שוהם למצוא שער ניחומים, אך ללא הצלחה.

בסיום, ניצחון מדהים לבקעת הירדן שהעניק לה אוויר בקרבות התחתית. מהעבר השני, בכפר סבא מקווים שזו רק מכה קלה בכנף לקראת המשך הדרך ומשחק הגביע באמצע השבוע מול בית"ר ת"א/רמלה מהלאומית.

נועם שוהם אמר לאחר המשחק: "המחמאות מגיעות לבקעת שבאו מוכנים מאוד ידעו לנטרל את נקודות החוזקה שלנו וניצחו בצדק. בקשר אלינו ניסינו לשנות מערכים ותיפקודים של שחקנים במהלך המשחק, אבל עשינו יותר מידי טעויות הגנתיות במשחק מה שלא מאפיין אותנו בתקופה האחרונה ושילמנו על כל טעות שעשינו. משחק לא טוב שלנו גם הגנתית וגם התקפית . אני סומך על השחקנים שלי שנדע להתאושש ונסיים את הסיבוב המצויין שלנו בצורה טובה. יש לי שחקנים עם אופי ווינרים וכבר ביום שלישי ואחריו בשישי אני בטוח שהם יוכיחו את זה".

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
נועם שוהם
(אוהד: 17:09 17-12-2017)
מאמן שגוזר קופונים ולא מקצועי בסופו של דבר נופל
2
הבלוף מתגלה
(נוער: 22:28 16-12-2017)
לאט לאט
3
נועם שוהם
(אוהד: 17:15 17-12-2017)
מקסים תתעורר זה מאמן בלוף מלא חובות גוזר קופונים לכסות חובות אל תתלהב
4
לאלברט העיוור
(איציק: 17:46 17-12-2017)
נו איש יקר מה אתה אומר עכשיו האמת כואבת בגלל זה לא תיתקדמו לשום מקום תמשיכו להביא שחקנים שבעים בקושי רצים מול ילדים שמות לא מנצחים משחקים אותי מעניין מה תספר למקסים על בזבוז הכסף שלו השנה שוהם יצא הבלוף הכי גדול שקיים כמאמן כדורגל זה מחמאה אפסנאי אול
5
מלוכלך אתה מחכה לנו בפינה
(אלברט: 19:39 17-12-2017)
הבלוף של אחותך מתגלה כך בחשבון שיש לנו את כתובת ip שלך לא בעיה לבקר אצלך נערוך הכרות
6
לאלברט
(לאלברט: 13:18 18-12-2017)
אתה מוזמן לכוס קפה בשמחה ונוציא את כל הדברים החוצה ואני יוכיח לך שאפשר לבנות קבוצה בתקציב נורמלי ושנה לאחר מכן לעלות ליגה מועדון חייב המשכיות וכן מה לעשות אני צודק עובדות מדברות גם בתגובות של אחרים לי קוראים איציק מתוק אפשר ללמוד מאחרים זה לא בושה
7
לאלברט
(איציק: 13:26 18-12-2017)
הבנו כבר שיש לך פה מלוכלך כי האמת נמרחה לך כמו חרא על הפרצוף של אחותך לא רק לך יש אוצר מילים מלוכלכות

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?