עושה את העבודה: צפו בניצחון של "רובי שפירא"

עאהד עזאם חוגג (שובל ירושלמי) עאהד עזאם חוגג (שובל ירושלמי)
מוליכת הטבלה גברה 0:2 על בית שאן המתחדשת בבכורה של המאמן עידן בראון. עאהד עזאם ודניאל ברק כבשו

מוליכת הטבלה, הפועל "רובי שפירא" חיפה, חזרה למסלול הניצחונות לאחר שביום שני האחרון סיימה את משחקה מול הפועל כפר כנא בתיקו 2:2. הקבוצה של עודד קוטר פגשה את זו של עידן בראון שערך הופעת בכורה על הקווים כמאמן בית שאן.

"רובי שפירא" הגיעה להזדמנות הראשונה שלה כשהגנת בית שאן רשמה טעות קריטית עם החזרת כדור נוראית לשוער, אלון בוזורגי קרא את המהלך והצליח להשתלט בתוך הרחבה, אך גל ברזני השוער יצא בזמן כדי להדוף בגופו את הניסיון של החלוץ.

בוזורגי עם החמצה גדולה (שובל ירושלמי)
בדקה ה-30 הגיע השער הראשון של המארחים. גדי מלסה הגביהה כדור מאגף שמאל לתוך רחבת בית שאן, שחקני ההגנה התקשו עם ההרחקה, עאהד עזאם ניצל את השאננות הבית שאנית ומ-14 מטרים שלח כדור לפינה הימנית, 0:1.

האדומים המשיכו עם הלחץ על שערה של בית שאן, אור שלזינגר הרים כדור נהדר מאגף ימין, אלון בוזורגי עם תנועה נהדרת לעומק נגח את הכדור שפגע בגופו של השוער גל ברזני. 0:1 בהפסקה.

במחצית השנייה שחקני בית שאן התעוררו מעט ובחנו את ערנותו של השוער חיים זיסקינד שהצליח לעמוד בהצלחה בניסיונות האורחים. מהעבר השני, אלי כהן הניף את רגלו מרחק 25 מטרים משערה של בית שאן, ברזני הדף לקרן. בדקה ה-61 עאהד עזאם מצא את איימן עלי פנוי באגף ימין, אך הכדור שלו פגע בדרך באחד משחקני בית שאן ויצא לקרן.

עודד קוטר החליט לבצע חילוף בדקה ה-78 למשחק כשהכניס את דניאל ברק במקומו של אלון בוזורגי. שתי דקות מאוחר יותר בנגיעות הראשונות שלו, הצליח ברק למצוא את הרשת לאחר כדור רוחב נהדר של עאהד עזאם, 0:2 בסיום.

תוך מספר דקות מצא את הרשת. דניאל ברק (שובל ירושלמי)
עודד קוטר, מאמן הפועל "רובי שפירא" חיפה, אמר בסיום: "אני שמח שאנחנו שומרים על המקום הראשון. קבוצות שמחליפות מאמן באות בהתלהבות, בית שאן היא קבוצה לא רעה בכלל, קצת חבל לי שלא היינו יותר דורסניים כי היינו יכולים לכבוש יותר". לגבי השער של דניאל ברק הוסיף: "דניאל יודע לתת גולים. החילוף היה כדי שיהיה שחקן באמצע שיחזיק כדור. אני שמח בשבילו שהוא הבקיע את השער". המאמן סיכם כשהתייחס להמשך: "כל משחק הוא מאוד משמעותי. צריך לשמור על יציבות, לבוא לכל משחק ולנסות לנצח. זה הולך להיות ארוך וקשה".

צפו בתקציר המשחק (באדיבות דף הפייסבוק הרשמי הפועל "רובי שפירא" חיפה):
 


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
הכל בגלל השרוכים!!
(דודו: 15:38 17-12-2017)
בית שאן בדרך לליגה ב ואחר כך לליגה ג!! הכל בגלל איש השרוכים איתן טייב!!

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?