נתניה העפילה בפנדלים, כאוכב הפסידה למרמורק

דיא סבע. הלהיט החם של נתניה (דני מרון) דיא סבע. הלהיט החם של נתניה (דני מרון)
חדרה הייתה ראויה להעפיל לשלב הבא, אך חניכיו של דראפיץ' דייקו מהנקודה, הקבוצה מליגה ב' עלתה ראשונה ליתרון אבל הודחה ומחזיקת הגביע הפסידה לרמת גן

וואו! שני משחקים מתוך שבעה נדחו בשל מזג האוויר, אבל הדרמה האדירה באלו שנותרו פיצתה על כך ומעבר, עם דו קרב מהנקודה הלבנה בשלושה מגרשים. בסופו של דבר, מכבי נתניה, הפועל ר"ג והפועל כפ"ס עולות בפנדלים, בני יהודה ומכבי פתח תקווה מצטרפות לסכנין כקבוצות ליגת העל שעפות כבר בסיבוב ח'. גם הפועל מרמורק בשמינית הגמר אחרי 1:3 ב-120 דקות על הסינדרלה הפועל כאוכב, הפועל רעננה הייתה הקבוצה היחידה שעלתה בלי דפיקות לב, עם 0:3 קליל על רמת השרון.

הפועל מרמורק - הפועל כאוכב 1:3
הסינדרלה מליגה ב' לא הייתה רחוקה מעוד הישג סנסציוני, אבל בסופו של דבר הרחובותים הצליחו להשלים מהפך ולהחתים כרטיס לשמינית הגמר בתום דרמה גדולה ברמלה. נאסר סוהיב הדהים עם יתרון מדהים בדקה ה-10 לכאוכב, אבל המחצית השנייה הייתה כולה של מרמורק. ניראל מחפוד הבריק עם צמד בדקות 83 ו-96 ושם את המארחת בשלב הבא.

הפועל חדרה - מכבי נתניה 2:2 (4:1 בפנדלים)
ה-משחק של היום מבחינת כמות השערים והדרמות. הקבוצה מהלאומית הצליחה להפתיע פעמיים עם שערים של אסי גומא ואוהד קדוסי, אבל עדן שרם ודיא סבע, שהפציע ממשחק חלש לשוויון אדיר בהארכה, הצילו את סלובודאן דראפיץ' מהדחה מרעישה. בדו קרב מהנקודה הלבנה, אולי הרגליים החדרתיות קצת רעדו, בעוד נתניה לא פספסה צ'אנס לכבוש. שלוש החמצות עלו למארחת ביוקר, היהלומים עולים לשמינית הגמר למרות הרבה לחץ ומשחק קשה ביותר.

הפועל ר"ג - בני יהודה 0:0 (2:3 בפנדלים)
ההפתעה הגדולה של היום. אחרי 120 דקות חלשות, עם עדיפות קלה לזהובים אך ללא יכולת משכנעת במיוחד, מחזיקת הגביע הולכת הביתה כבר בסיבוב ח' אחרי שלוש החמצות של דן מורי, מתן חוזז וסתיו פיניש בפנדלים. האחרון היה זה שסידר לבני יהודה את הגביע עם הבעיטה החמישית מול מכבי ת"א, אבל הפעם הוא שלח את הכדור החוצה ואת בני יהודה חזרה לליגה. זובאס השאיר את קבוצתו בעניינים עם שתי הצלות יפות, אבל זה לא הספיק. האורדונים שוב מכוונים רחוק בגביע.

מכבי פתח תקווה - הפועל כפר סבא 0:0 (4:2 בפנדלים)
עוד קבוצה מליגת העל שהולכת הביתה בשלב כל כך מוקדם. המלאבסים התקשו להגיע למצבים, בעוד מוליכת הליגה הלאומית לא הייתה רחוקה מעקיצה במחצית השנייה ובהארכה. בדו קרב היא הראתה עליונות מפתיעה והרוויחה מהחמצות של רומאריו פירס ולירוי צעירי, תוך ניצול מלא של ההזדמנויות שלה. בן וייצמן חתום על שתי ההצלות וכפ"ס ממשיכה בעונה הנהדרת שלה, למרות הסערות שמדי פעם משפיעות עליה.

הפועל רעננה - עירוני ניר רמה"ש 0:3
המשחק שהסתיים הכי מהר, אחרי השניים שנדחו כמובן. חניכיו של מנחם קורצקי שלטו במשחק מהפתיחה ועלו בדקה ה-26 ליתרון כשאסף רז יצא רע לכדור חופשי ומוחמד עלי קמארה נגח לרשת החשופה וקבע 0:1. 13 דקות חלפו ודור חוגי השתחרר מהשמירה ומחוץ לרחבה מצא את הפינה עם בעיטה מדויקת, 0:2 מרגיע לרעננה. עוד טעות של רז באיגרוף כדור גובה ושמעון אבוחצירא ניצל את זה כדי להקפיץ מעליו מ-18 מטר, 0:3 מהדהד לרעננה, שעושה את שלה בלי תקלות ובצורה מאוד נוחה.

צפו בתקציר המשחק בין הפועל חדרה למכבי נתניה:

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
הבאתם כבוד
(דוד: 18:06 05-01-2018)
אתם קבוצה גדולה תתרכזו בליגה ושנה הבאה בליגת על
2
הבאתם כבוד
(דוד : 18:09 05-01-2018)
הכוונה כמובן להפועל חדרה
3
חבל הגיע לידרה לעלות
(מוישה: 14:13 06-01-2018)
4
השדרן
(רונאלדו: 12:12 10-01-2018)
מה זה השדרן הזה הוא לא יודע לשדר
5
חדרה קבוצה טובה!
(רפי: 00:26 24-01-2018)
חדרה השנה קבוצה טובה מאוד!

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?