יבנה פספסה הזדמנות לצמצם את הפער, ירושלים ניצחה בדקה ה-93

שחקני יבנה. פראיירים (לירן דורף) שחקני יבנה. פראיירים (לירן דורף)
קבוצתו של אלי כהן לא ניצלה את ההפסד של נס ציונה ורשמה הפסד מול "ירמיהו" חולון, נורדיה ניצחה את אזור. מגדל העמק ובית שאן נפרדו בתיקו 1:1

אחרי פגרה ארוכה ליגה א' חזרה למגרשים עם פתיחת הסיבוב השני. למרות דחיית מספר משחקים במחוז הצפוני בעקבות מזג האוויר, המפגשים בין הפועל ירושלים לקריית אתא והמשחק המסקרן בין מגדל העמק לבית שאן התקיימו כסדרם. בדרום, ההפתעה הגדולה הגיעה ממושב תומר שם בקעת הירדן ניצחה לראשונה העונה את נס ציונה, כפר סבא ו'קביליו' יפו נפרדו בתיקו 0:0 משעמם וקריית גת הביסה את שעריים 1:4.

מחוז דרום
הפועל בקעת הירדן - הסקציה נס ציונה 2:3
הפסד בכורה למוליכת הטבלה. הקבוצה של עופר טלספפה פתחה את הסיבוב השני ברגל שמאל. יוסי אסייג אמנם כבש ראשון, אך שלושער ענק של שחר בלילטי קבע מהפך אדיר. אסייג הצליח לצמק עם שער נוסף שכבש, אך לצערו זה לא הספיק ונס ציונה רשמה הפסד בכורה לעונת המשחקים.

הפועל אזור - בית"ר נורדיה ירושלים 1:0
תוצאה גדולה לויקטור גניש. הצהובים מהבירה צרפו שלושה שחקני רכש משמעותיים בדמותם של משה כחלון, דיוויד גומז ומישל רוס. למרות השלושה מי שהיה אחראי על השער היחידי במשחק הוא החלוץ הבלתי נגמר, אסף גובזה, שממשיך להוכיח עד כמה הוא סוחב כמעט לבדו את הקבוצה על גבו.

מ.כ. "ירמיהו" חולון - מכבי יבנה 0:2
פספוס ענק לסגנית המוליכה. החניכים של אלי כהן לא הצליחו לנצל את ההפסד של נס ציונה ופספסו הזדמנות גדולה לצמק את הפער בפסגה. מצידה של חולון, היא ממשיכה לעשות עונה חלומית ונמצאת בדרך הבטוחה למקום בפלייאוף העליון. רועי דיין כבש צמד.

שחקני שתי הקבוצות
מכבי שעריים - מכבי קריית גת 4:1
בלי משכורות ומצב לא טוב בלשון המעטה בטבלה, הצליחה קבוצתו של שלומי משה להביס את זו של שלומי עמר. דור אבינו ויניב מזרחי העלו את קריית גת ליתרון כפול, מאור חלבי צימק בדקה ה-78, אך המילה האחרונה הייתה שייכת לאדי אדרי שכבש צמד וקבע את תוצאת הסיום.

שחקני קריית גת מאושרים בסיום (פייסבוק)
הפועל הוד השרון - מ.ס. כפר קאסם 2:1
קבוצתו של אוהד בוזגלו התארחה אצל נועלת הטבלה וגם זה הלך לא כל כך קל. פאדי זיאדה ומוחמד באדיר העלו את האורחים ליתרון של 0:2, אך לקראת סיום המשחק מוחמד חמודה צימק וסיפק רגעים דרמטיים במיוחד. בסופו של דבר כפר קאסם הצליחה לנצח. הוד השרון עם 16 הפסדים רצופים.

הכח עמידר רמת גן - הפועל מחנה יהודה 0:2
קבוצתו של חיים סירוטקין פתחה את הסיבוב השני ברגל ימין ואולי זה מבשר על העתיד. אלי ביביאשווילי כבש צמד נהדר שהעניק לקבוצתו את הניצחון היקר.

הכח ר"ג מול מחנה יהודה (שלומי והבה)
תוצאה נוספת: בית"ר כפר סבא - מכבי 'קביליו' יפו 0:0.

משחק חלש מאוד בין כפר סבא ליפו
מחוז צפון
הפועל ירושלים - מכבי קריית אתא 0:1
משחק דרמטי במיוחד הסתיים עם שער בדקה ה-93 שהגיע מהנקודה הלבנה. אור זהבי דייק פעמיים, לאחר שהבעיטה הראשונה נפסלה, והעניק לקבוצתו ניצחון חשוב בעשרה שחקנים.

הפועל מגדל העמק - הפועל בית שאן 1:1
קרב העמקים הסתיים ללא הכרעה. בית שאן הצליחה לכבוש ראשונה בזכות שער של משה דבורה, אך לידור כהן קבע שיוויון בדקה ה-42. בחצי השני מגדל העמק הייתה טובה יותר ולחצה את שערו של מאיר כהן, אך לא מצאה את הרשת.

שחקני מגדל העמק ובית שאן (שראל אזולאי)


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
יבנה יא שחצנים אכלתם 2
(אורן מה קרה התהפכתה : 17:30 19-01-2018)
כל השבוע טחנו תמוח וקיבלו מאיתנו קבוצה דל 4 אוהדים בני 50 חחחחחח איזה פאדיחה וזה במחווה לאיש והקומבינה במסווה של אדם ישר הגון ומנומס אדון חיים אזולאיי
2
יבנה חחחח קבוצה של עיר עלק
(יבנה יא שחצנים : 16:19 19-01-2018)
נתנו לכם בראש מטר מהבית שלכם לכו הביתה יאללללה
3
שפו ענק
(אוהד: 16:38 19-01-2018)
כל הכבוד לשני המאמנים שנהלו את המשחק בצורה הוגנת בהצלחה בהמשך הדרך
4
מה עם הסופה??
(אמיר: 16:40 19-01-2018)
ההתאחדות מפגרת. מה ההבדל בין מגדל העמק לטבריה? או לצור שלום? שם גשם ובמגדל העמק קיץ? או שמבטלים את כל המשחקים או שמבטלים אם יש צורך אחרי בדיקת המגרש. בושה
5
לא מגיע לו לעלות נס ציונה יעלו
6
חולוניה
(שלומי גל : 17:32 19-01-2018)
חולון חיזקה בצורה משמעותית את הסגל בחודש האחרון וכיום ביחד עם נס ציונה יש לה את הסגל הטוב בליגה. הניצחון שלה היום על יבנה לא ממש הפתיע מישהו .
7
יבנה
(ליאור: 18:17 19-01-2018)
יבנה לא קבוצה בכלל קבוצה חלשה מאוד לא הגיעה לשום מצב חולון יכלו להביך אותם פעם אחר פעם
8
טעות לתקן
(מורן: 19:18 19-01-2018)
רועי דיין כבש רק שער. את השני כבש אלעד חלימי. תדייקו
9
הפועל ירושלים
(מוטי יונה: 19:23 19-01-2018)
כל הכבוד להפועל ירושלים והמאמן אופיר עזו שעושיםמעל ומעבר ממש נס , ניצחון בדקה ה- 93 עם עשרה שחקנים החל מהדקה ה- 43 בלי כוכבי הקבוצה ושחקנים אלמוניים , עם תנאי אימון ומשכורות עלובות . ישר כוח והצלחה בהמשך הדרך . אוהבים אותכם .
10
אלי כהן נכשלת
(יבנאי: 16:49 20-01-2018)
אלי כהן אתה משלנו אבל מה לעשות נכשלת ונכשלת בגדול.... זה מה שקורה שהיושב ראש קובע הרכבים וחילופים ואתה כמו בובה שלו... עשה טובה לכולנו אם יש לך כבוד לך הביתה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?