פנינת הגליל

שחקני שעב חוגגים אחרי עוד ניצחון שחקני שעב חוגגים אחרי עוד ניצחון
למחזיקת גביע המחוז, מכבי אחווה שעב, הולך להיות המחזור הקרוב משחק קשה עם קרב ישיר על עליית הליגה נגד אחווה ירכא. זהו יהיה מפגש מרתק בין הראשונה לשלישית שכל תוצאה תביא עימה משמעות אחרת

זאת השנה השנייה שמכבי אחווה שעב משחקת בליגה ג' גליל עליון, אשתקד הקבוצה הצעירה הצליחה להתברג בצמרת הליגה אך לא הצליחה לעלות. השנה, בשעב בנו קבוצה חזקה שבנויה על שחקני בית צעירים, משמעת באימונים, והנהלה חזקה שמתווה את הדרך למועדון.

"ההנהלה דואגת לנו לכל דבר" אמר בלם הקבוצה, נימר ח'ולאד, והוסיף: "אנחנו קבוצה חדשה עם שחקנים צעירים, חשובה לנו ולהנהלה המשמעת והכבוד הדדי בנינו ובין שאר הקבוצות. כל מה שמעניין את השחקנים זה הקבוצה ואיך מנצחים את המשחק הבא, ואפשר לראות את זה גם באימונים. שיש לך שחקני בית עם לב ונשמה אז אפשר לראות את הדרך".

כנראה שהנוסחה הזו עובדת, כי אחרי הכל, עד כה הקבוצה זכתה העונה בגביע המחוז של ליגה ג' גליל עליון וגם היא מתמודדת משמעותית על העליה לליגה ב'.

חבר הנהלת המועדון, אחמד ח'ולאד, המשיך ואמר: "עשינו את כל המאמצים להביא את כל שחקני הבית מהכפר, שחקני הבית הם עמוד השדרה שלנו. יש לנו מטרה ברורה שבתוך חמש שנים אנחנו רוצים לעלות לליגה ב' ולפתח מחלקת נוער".

בחלון העברות האחרון הצטרפו לקבוצה שני שחקנים חדשים בדמותם של אמיר בדראן ועובאדיה רפאעי, זאת לאחר שהחלוץ המוכשר של הקבוצה, מוחמד ח'ולאד, נפצע ולכן היה צורך בחיזוק בחלק הקדמי.

מנהל הקבוצה, אחמד עזאיזה, מקבל הרבה חום וכבוד מצוות השחקנים וההנהלה. "בזכותו שום דבר לא חסר, וכולנו מודים לו" הוסיף אחמד. עוד שם מוכר בקבוצה הוא עוזר מאמן כאבול אשתקד, מוחמד אבדאח, שהגיע למועדון כדי להצעיד אותו קדימה.

מאמן הקבוצה, מוחמד אבדאח
חשוב לציין שכל הכספים שמגיעים אל הקבוצה נתרמים מחברי ההנהלה, בעלי העסקים בכפר והאוהדים. אך המועדון היו שמחים גם אם המועצמה המקומית הייתה תורמת למועדון מעבר למגרש. 

"יש התלהבות מהמשחק מול ירכא וחייבים ללכת בכל הכוח כי אם ננצח אז זה פותח את הליגה מחדש, אנחנו מבקשים מהקהל לבוא ולתמוך בנו" סיכם אחמד את הדברים לקראת המשחק.


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
ירכא עולים
(שלומי : 20:41 25-01-2018)
ירכא השקיעו כסף יש להם מאמן מצוין יש את אנואר שלא יתן לעליה לברוח ניצחון וירכא עולים כבר השבוע בהצלחה לירכא
2
ירכא
(ירכא לליגה ב': 18:58 02-02-2018)
מה שיעשו שעב ומה שישקיעו ירכא תנצח.. לקבוצה של ירכא יש שחקנים הם נשמה גדולה ולב ענק ולא יתנו לאף קבוצה שתנצח אותם.. ניצחון גדול לירכא ועלייה לליגה ב' בעזרת השם

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?