"שישי ושערים": נס ציונה מול נורדיה, איכסל בשפרעם

שחקני נס ציונה. בדרך לניצחון נוסף? (לירן דורף) שחקני נס ציונה. בדרך לניצחון נוסף? (לירן דורף)
החל מ-13:30: המחזור ה-20 בליגה א' מבטיח משחקים חמים ומרתקים במיוחד. קובי פורטל מחכה לכם באולפן יחד עם מיטב השדרים לקראת שלוש שעות שידור משובחות ומרתקות

המחזור ה-20 בליגה א' יעמוד במרכזה של "שישי ושערים", תכנית הרדיו של ערוץ הספורט.

במחוז הדרומי, המוליכה, סקציה נס ציונה, תארח בביתה את בית"ר נורדיה שנראית במגמת שיפור מאז הגעתו של המאמן ויקטור גניש. בנורדיה חולמים על הפלייאוף העליון ויודעים כי כל נקודה תהיה קריטית במאבק. השנייה בטבלה, מכבי יבנה, תצא למשחק חוץ לא פשוט מול הכח רמת גן שאמנם ניצחה במחזור שעבר, אבל כמעט ולא התאמנה במהלך השבוע. קרב מעניין נוסף יהיה באזור שמשתפרת מאז פתיחת הסיבוב השני והיא תארח את כפר קאסם שרשמה שני ניצחונות ברציפות ומבחינת הקבוצה של אוהד בוזגלו ניצחון במשחק הזה יהיה הצהרת כוונות לעתיד. משחקים נוספים: בקעה - דימונה, "ירמיהו" חולון - הוד השרון, מחנה - 'קביליו' יפו וקריית גת - כפר סבא. במחוז הצפוני, המשחק המרכזי ייערך בשפרעם שם הקבוצה המצוינת של איברהים אבו רקייק תארח את הפועל איכסל שעדיין במקום הראשון. איבוד נקודות נוסף השבוע ירחיק אותה משם. השנייה בטבלה, הפועל הרצליה, תצא למשחק אופי חשוב מול אסי גלבוע שמצדה חייבת את הנקודות בכדי לשרוד בליגה. קרב מרתק נוסף ייערך בטדי שם הפועל ירושלים תארח את עירוני טבריה המתדרדרת ובקרב תחתית מרתק ייפגשו הפועל מגדל העמק ועירוני קריית אתא. משחקים נוספים: טירה - באקה אל גרבייה, בית שאן - מכבי דלייה ו"רובי שפירא" - צור שלום.

קובי פורטל כבר מחכה לכם באולפן ומיטב שדרי התוכנית פרוסים מגרשים השונים ברחבי המדינה בכדי לשדר לכם את כל השערים, האירועים, ההתפתחויות והפרשנויות בשלוש שעות חמות ומרתקות במיוחד של כדורגל ישראלי טהור ומזוקק.


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
נס ציונה אלופה
(הכתום עולה : 07:56 16-02-2018)
היום יהיה 15 הפרש
2
חיפה
(ניב: 08:12 16-02-2018)
רובי צור שלום משחק קשה
3
העוקץ
(רונן: 08:29 16-02-2018)
4
הסקציה מתפרקת
(תלי: 15:10 16-02-2018)
הסקציה בבונקר אכלה היום אוזני המן מרים.

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?