אדלשטיין: "נשארתי בכפר קאסם כדי להשלים את המשימה"

אחד המצטיינים העונה. אדלשטיין אחד המצטיינים העונה. אדלשטיין
בקבוצה של אוהד בזוגלו מרוצים מהשינוי בשבועות האחרונים וזאת למרות התיקו מול אזור. אחד מכוכבי הקבוצה מסביר מה גרם לו להישאר

עונה לא פשוטה עוברת על כפר קאסם. לאחר האכזבה בתחילת העונה גם השינוי בעמדת המאמן עם הגעתו של אוהד בוזגלו לא בישרה טובות. כפר קאסם המשיכה להפסיד, אבל במקביל שינתה את פניה ולאחרונה חזרה למסלול.

בשישי האחרון סיימה בתיקו מאופס מול הפועל אזור ונמצאת מרחק נגיעה מהפלייאוף העליון. אחד מכוכבי הקבוצה, אוהד אדלשטיין, אופטימי לגבי המשך הדרך: "אני חושב שכפר קאסם שייכת לליגה הלאומית. בעונה שעברה היינו במרחק נגיעה משם וזה לא הצליח. בתחילת העונה בנינו קבוצה בכדי להאבק על עלייה, אבל תחילת העונה שלנו לא הייתה טובה. במחזורים אנחנו יצאנו לדרך חדשה ומתחברים ממשחק למשחק. בלתי אפשרי לעלות מהמקום הראשון כי נס ציונה בעונה נהדרת ומגיע להם קרדיט אבל נוכל להגיע שוב לפלייאוף העליון ויש לנו כבר ניסיון שם כדי לעשות זאת".

למה בחרת להישאר בכפר קאסם. בטח היו לך הצעות מלאומית?
"נשארתי בכפר קאסם כדי להשלים את המשימה מהעונה שעברה גם בשביל המועדון וגם בשביל הקהל שלנו. אני מאמין שאם נתלכד אז אנחנו קבוצה מספיק חזקה כדי לעשות זאת. אני נמצא פה מבחירה ומרצון. קיבלתי הצעות מלאומית אבל אני מאוד נהנה ואוהב את ליגה א. אם אלך ללאומית אז זה רק לקבוצה שתרוץ בצמרת הגבוהה כדי שיהיה לי אתגר".

בשישי הקרוב יש לכם משחק חשוב מול הכח רמת גן.
"צפוי להיות משחק אמוציונאלי כי חיים סירוטקין היה ארבע שנים כאן ויהיה משחק מרתק בין שתי סגנונות שונים. אנחנו באים לנצח את המשחק הזה".


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
אוהד כולם אוהבים אותך בכפר
(אולטרס מ .ס : 15:00 18-02-2018)

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?