מתקרבת לצמרת: אום אל פאחם ניצחה את כפר כנא

ניצחון חשוב. כובשי שני השערים כהן ואלימלך (דאפר מחאמיד) ניצחון חשוב. כובשי שני השערים כהן ואלימלך (דאפר מחאמיד)
מחצית ראשונה טובה הספיקה לקבוצתו של סמיר עיסא בכדי להתקרב לשלישייה הראשונה

לגלריית התמונות המלאה לחצו כאן!

המשחק בין הפועל אום אל פאחם להפועל כפר כנא היה משמעותי עבור כל אחת מהקבוצות. בקבוצה של סמיר עיסא ידעו כי רק ניצחון ישאיר אותם במירוץ על המקום הראשון ואילו כפר כנא רצתה לסגור את הפער מהמקום החמישי.

אום אל פאחם פתחו בסערה ושלטו ללא עוררין במחצית הראשונה. כבר בדקה השביעית בעט איתמר כהן בעיטה נהדרת שנעצרה בקורת השער של בשאר דאהר. עוד דקה עברה ושוב כהן בעט מצוין מ-14 מטרים, אבל הכדור הלך החוצה. בדקה ה-21 קיבלה אום אל פאחם כדור חופשי מ-16 מטרים לאחר נגיעת יד, הפעם כהן בעט היישר לחיבורים, 0:1.

כהן חוגג עם הקהל (דאפר מחאמיד)
אום אל פאחם המשיכה לשלוט, מוראד אבו ענזה וגם אחמד אבו נהיה יכלו לכבוש לפני המחצית, אבל זה לא קרה. המחצית השנייה נפתחה בשליטה של כפר כנא שאף הגיעה להזדמנויות ואף כבשה שער על ידי מוטי מלכה, אבל זה נפסל בטענת נבדל.

ככל שחלפו הדקות כפר כנא הגבירה את הלחץ, אבל דווקא אום אל פאחם הייתה מסוכנת במתפרצות שלה ואחת מהן הסתיימה בשער בדקה ה-90, מוחמד עאקל המחליף פרץ ברחבה והגביהה כדור לאילון אלימלך שנגח פנימה וקבע 0:2.

אלימלך בסיום (דאפר מחאמיד)
המאמן המפסיד, פאיד חסון, אמר בסיום: "לפי דעתי לא שיחקנו טוב ולא היינו מספיק טוב במרכז השדה. בנוסף עשינו טעויות בהגנה וקיבלנו שני גולים שטותיים".

המאמן המנצח, סמיר עיסא, אמר: "החמצנו הרבה אבל זה חלק מהמשחק. אני שמח שידענו לשמור על שער נקי ולפעמים צריך לנצח ככה. לשמחתי הימרתי על חלוץ והצלחנו להבקיע את השער השני. אנחנו חושבים ממשחק למשחק והראש כבר בבית שאן".

כוכב המשחק, אילון אלימלך, אמר בסיום: "הכי חשוב שניצחנו. החמצות זה משהו שקורה ונדע לתקן את זה. הראש כבר בבית שאן. לגביי אז אני שמח שסמיר עיסא נותן לי אמון ואני מנסה להחזיר לו על המגרש ולעשות את העבודה שלי".

חזק בתמונת העלייה. שחקני אום אל פאחם (דאפר מחאמיד)


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
אום אל פחם
(וליד אגבריה: 09:54 20-02-2018)
אום אל פחם ללאומית שחקנים עשר
2
אלופים
(אאפאחם: 19:02 20-02-2018)
קבוצה של ליגה לאומית
3
אום אל פחם
(גסאן: 21:10 20-02-2018)
כל הכבוד מברוק
4
מאמן לא שולט במשחק ההתקפה
(אבו רביע: 06:30 21-02-2018)
זה לא יאמן איך שחקני ההתקפה של אום אל פחם....לא מפרגנים...לא מוסרים. לא משחררים את הכדור בזמן.... אם היו עושים זאת היו כובשי כל משחק שלושה שערים לפחות. לעומץ זאת ההגנה עם שוער מעולה מגנים תוקפים ובלמים מצויינים...משחקים פשוט וחכם...איפה המאמן....

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?