מאמן חדש, תוצאות ישנות: דימונה סיימה בתיקו מול מחנה יהודה

נועם שוהם נועם שוהם
נועם שוהם ערך בכורה בקרב התחתית החשוב, הביא לשינוי באווירה אבל לא בתוצאות. בשורות היריבה מרוצים שהפער נותר על ארבע נקודות

מועדון ספורט דימונה יצאה לרוח חדשה עם מינויו של המאמן נועם שוהם שהחליף השבוע את אהוד כחילה ובמועדון רצו להתחיל את התקופה החדשה עם ניצחון, אבל הסתפקו בתיקו 1:1 בקרב התחתית מול הפועל מחנה יהודה.

אחרי שבוע עמוס של אימונים דימונה התחילה טוב יותר וכבר בדקה החמישית ינון ברדה רשם החמצה ענקית, במקום להקשית את הכדור מעל השוער בעט החוצה. חמש דקות יותר מחנה יצאה להתקפה ראשונה שאף הסתיימה ברשת, אדיר חליפה נגח כדור נהדר אל מול ההגנה הרדומה של המקומיים.

רבע שעה מאוחר יותר דימונה יצאה להתקפה מצוינת שהסתיימה עם הכשלה על יוני רביבו. משה אסולין לקח את הפנדל וקבע שיוויון 1:1.

המחצית השנייה הייתה בשליטה המוחלטת של האורחים כאשר שחקני מחנה הגיעו למספר הזדמנויות קורצותף אבל שחקניה היו לא מרוכזים ליד שער דימונה. לקראת הסיום גם יוני רביבו הגיע להזדמנות מצוינת, אבל החמיץ מקרוב.

אירוע חריג קרה בדקה ה-67 כאשר החלוץ אדיר חליפה נפצע בראשו ואף התעלף למספר שניות, אבל טופל על ידי הצוות הרפואי וחזר לעצמו לקראת דקות הסיום.

בסיום המשחק שוהם ואוהדי דימונה ירדו מאוכזבים ובין אחד מאוהדי דימונה לאלי סגרון חבר המועצה התפתח ויכוח קולני שכמעט וגלש ליותר מזה והופרד בהתערבות אוהדי הקבוצה.


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
סבלנות ובלי פאניקה מיותרת
(דימונאי: 20:25 23-02-2018)
קודם כל נועם לדעתי הגיע חודשיים מאוחר מידי אבל זה עוד לא אבוד לגמרי תמיד יש תקוה
2
פעם שכונה תמיד שכונה
(משה: 08:28 24-02-2018)
שוהם באת לעשות שינוי במקום זאת אתה ממשיך בדרכו של כחילה. תפסיק להקשיב למקורבים למינהם תתעורר ותתן הזדמנות לשחקנים אחרים!
3
דימונה לא תרד
(אוהד שרוף : 14:33 24-02-2018)
יש לנו מזל אנחנו לא נרד המאמן של מחנה הביא מ10 משחקים 10 נקודות אז יש לנו תקווה להמשיך להגיע ולעודד את הקבוצה
4
יש עוד שפן הכיס
(אלי: 09:32 25-02-2018)
האמת יש המון שאלות למה שקורה בדימונה שוהם מורחק ואין לו השפעה בקווים על הקווים עוד בדיחה היקלי אלק מאמן כאשר יש צוות מנצח משבוע שעבר וכאן אומר לכם בושה מארץ הבושות הנהלה סגרון וראש עיר שותק למראה המזעזע אין אימון במקומים ולכן זה כישלון סופי.בושה.בושה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?