יבנה לא מוותרת: 2:3 על בקעת הירדן

חזר לכבוש. מזרחי חזר לכבוש. מזרחי
לאחר ניצחון דרמטי בשבוע שעבר גם הפעם קבוצתו של אלי כהן רשמה ניצחון חשוב ששמר על פער 9 הנקודות מס ציונה. קבוצתו של אזולאי מתרחקת מהפלייאוף העליון

400 צופים הגיעו לאצטדיון המחודש ביבנה על מנת לראות את קבוצתם המקומית מתמודדת עם הטוענת לפלייאוף העליון מבקעת הירדן. יבנה הגיעה לאחר הפסד במשחק הידידות במהלך השבוע מול באר שבע כאשר שחקני יבנה זכו ללא מעט מחמאות מראשי האלופה.

שתי קבוצות התקפיות הבטיח לנו משחק מרתק ואכן לא איכזב. יבנה פתחו טוב יותר את המשחק ובחנו את שוער הבקעה תומר ליטבינוב מרחוק לא פחות מארבע פעמים ברבע שעה הראשונה. היו אלו ניסיונות של תומר בן חיים ונבו מזרחי,, אך השוער היה ערני והדף פעם אחר פעם.

בהתקפה הראשונה והמסוכנת של הבקעה גם עלתה ליתרון. בדקה ה-26 קיבל יוסף את הכדור ברחבה מלוי אחרי מסירה ארוכה, העביר שלושה שחקני הגנה של יבנה (קפאו על מקומם) והרשית את שערה של יבנה, 0:1 מפתיע לאורחים.

שחקני יבנה המשיכו בשיטת משחקם ובדקה ה-30 וודגה ניסה מרחוק, אך ליטבינוב הדף לקרן. בדקה ה-41 הגיע השיוויון המיוחל. חלוץ יבנה מזרחי קיבל כדור רוחב למרכז הרחבה ובסיבוב בעט פנימה וקבע 1:1.

המחצית השנייה נפתחה כמו הראשונה ושוב שחקני יבנה ניסו כל העת לבעוט מטווחים של למעלה מ-20 מטרים, אך מצאו את שוער הבקעה עירני מתמיד. בדקה ה-70 גם שוער הבקעה לא יכל על שחקני יבנה. היה זה הטוב בשורות המארחת, תומר בן חיים, שסובב כדור לרחבה מבעיטה חופשית, מעל כולם עלה וודגה שכבש, 1:2 ששחרר הרבה לחץ בקבוצה. גם לאחר השער יבנה המשיכה לשלוט ולאחר רבע שעה זה כבר 1:3 משער יפהפה של שבתאי שקיבל את הכדור ברחבה מברטקובסקי ובעט חזק פנימה.

בתוך תוספת הזמן כששחקני יבנה כבר היו בטוחים שהניצחון בכיס הגיע שער נפלא של צברי, חלוץ הבקעה קיבל כדור ארוך משוערו, שעט לעבר הרחבה באין מפריע, הכניע את לוי וקבע את תוצאת הסיום 2:3 למכבי יבנה.

שביעות גדולה בצוות המקצועי של יבנה בסיום לאחר הניצחון אך עדיין ישנו מרחק גדול מהמוליכה סקציה נס ציונה. מנגד, יצטרך אזולאי לחפש את הנקודות במגרשים אחרים כדי להעפיל לפלייאוף העליון.


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
הפער מנס ציונה 6 לא 9
(שישקו: 23:06 23-02-2018)
2
מדויק
(יבנאי: 07:48 24-02-2018)
תומר בן חיים שחקן נשמה
3
משחק גדול!
(יבנה בנשמה : 12:52 24-02-2018)
חיים יוסף הבקיע גול שלא רואים כל יום עבר 3 שחקנים וטיל לחיבור!!! אבל יבנה שלי יבנה חזרה!!! כל הכבוד לשחקנים והפעם חיכנו ולא זרקנו גזרים...

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?