הכח ניצחה את כפר קאסם, טבריה השפילה את "רובי שפירא"

שחקני טבריה חוגגים על שחקני טבריה חוגגים על "רובי שפירא" (עודד חסין)
הפער בין נס ציונה ליבנה עדיין עומד על תשע נקודות, אזור ניצחה בקריית גת. בצפון, איכסל הגדילה את ההפרש מהמקום השני לארבע לאחר שניצחה את גלבוע

מחזור ענק בליגה א'. נס ציונה ויבנה עדיין במרחק של תשע נקודות לאחר ששתיהן ניצחו את משחקיהן, הכח עמידר ר"ג גברה על כפר קאסם. בתחתית, מחנה יהודה ודימונה נפרדו בתיקו 1:1 אזור לקחה שלוש נקודות יקרות מקריית גת.

בצפון, התוצאה הגדולה ביותר הגיעה מטבריה שם הקבוצה המקומית השפילה את "רובי שפירא" 0:4 ולמעשה אפשרה להפועל איכסל להגדיל את הפער לארבע הנקודות לאחר שזו ניצחה את אסי גלבוע. בתחתית, קריית אתא וצור שלום ניצחו, טירה ומגדל העמק הפסידו.

מחוז דרום
מ.ס. דימונה - הפועל מחנה יהודה 1:1

עם מאמן חדש, רק לא על הקווים בעקבות הרחקה מבית הדין, הצליחה דימונה לקחת רק נקודה אחת בביתה מול יריבה ישירה לקרבות התחתית. אדיר חליפה כבש אחרי 10 דקות לזכות האורחים, משה אסולין השווה מהנקודה הלבנה בדקה ה-26.

הפועל הוד השרון - הפועל כפר שלם 2:1
ניצחון ראשון לשרון ברנשטיין כמאמן כפר שלם. הפסד 21 ברציפות להוד השרון ולמאמן רונן ויינשטיין. יריב קלמרו ומאור לובין כבשו במחצית הראשונה, ערן זגר צימק בדקה ה-90.

מכבי יבנה - הפועל בקעת הירדן 2:3
ניצחון ביתי נוסף לאלי כהן ושחקניו, הפעם על קבוצתו של חנן אזולאי שרוצה להשיג מקום בפלייאוף העליון. חיים יוסף כבש ראשון לאורחים, נבו מזרחי, אביחי וודגה וסהר שבתאי הפכו, אליחי צברי צימק בדקה ה-92.

מכבי שעריים - בית"ר כפר סבא 1:1
את הקדנציה שלו בכפ"ס קיווה שוקי סדיס לפתוח ברגל ימין, אך דווקא שעריים היא זו שעלתה ראשונה על הלוח בעקבות שער של עומר בן שאנן, רועי הררי הצליח להחזיר את קבוצתו למשחק עם שיוויון. בדקה ה-82 כפר סבא נשארה בעשרה שחקנים לאחר הרחקה של ניר שמש, אך שעריים לא ניצלה זאת. חלוקת נקודות בסיום.

שוקי סדיס ורועי הררי
עירוני קריית גת - הפועל אזור 1:0
ניצחון גדול של יוסי חכים ושחקניו. ליאור אסמרה כבש את השער היחידי במשחק שנשמר עד לסיום והעניק לקבוצתו שלוש נקודות סופר חשובות בתחתית הבוערת.

ניצחון ענק. מאמן אזור יוסי חכים (אביחי דלאל)
מכבי 'קביליו' יפו - בית"ר נורדיה ירושלים 0:0
ציפינו לקצת יותר משתי קבוצות האוהדים. ביציעים הייתה חגיגה גדולה, אך בכר הדשא פחות. אף אחד מהשחקנים לא הצליח למצוא את הרשת. משה כחלון הורחק בדקה ה-82 בשורות נורדיה.

מ.ס. כפר קאסם - הכח עמידר רמת גן 2:0
במאבקים בין אוהד בוזגלו לחיים סירוטקין בדרך כלל מנצח בוזגלו. הפעם סירוטקין הצליח לצאת עם ידו על העליונה בזכות שערים של פיני מתנה וליעד ברקוביץ'.

"ירמיהו" חולון - הסקציה נס ציונה 2:1
אחרי המעידה בשבוע שעבר הצליחה מוליכת הטבלה לחזור למסלול. נאור סבג כבש לאחר 10 דקות, יוסי אסייג הכפיל במחצית השנייה. מאור אסור הצליח לצמק בדקה ה-57, אך זה לא הספיק.

שחקני חולון ונס ציונה
מחוז צפון
עירוני טבריה - הפועל "רובי שפירא" חיפה 0:4
תוצאת המחזור ללא ספק. קבוצתו של אילן סויסה הגיעה למשחק הזה לאחר שביתה שנפתחה במהלך השבוע בעקבות בעיות כלכליות. לאחר שהצליחה להתאמן פעם אחת, פגשה את סגנית המוליכה והתפוצצה עלייה בכל פרמטר. לירון אלימלך כבש את הראשון, טריקו גטהון הצליח לרשום צמד ואושרי טוויל סגר את תוצאת המשחק. עודד קוטר בדרך הביתה?

יעזוב? עודד קוטר (עודד חסין)
מכבי צור שלום - הפועל שפרעם 0:1
ניצחון קטן וחשוב לקבוצתו של איציק דדון. צור שלום מהתחתית ניצלה את התקופה הלא טובה של שפרעם בשבועות האחרונים ובזכות שער בודד של ג'פרי ניסמבאום השאירה את הנקודות בבית.

מכבי קריית אתא - הפועל כפר כנא 0:2
קבוצת תחתית נוספת שקיבלה הרבה אוויר לנשימה היא זו של חיים לוי שגברה על חניכיו של פאיד חסון בזכות צמד שערים של בר שם טוב.

הפועל הרצליה - הפועל מגדל העמק 0:2
אחרי ההפסד בגלבוע קבוצתו של ארז בנודיס אירחה את זו של רפי בוסקילה. שערים של מתנאל טדסה וגל פורת הכריעו את ההתמודדות, החזירו את הרצליה למאבקי הצמרת ואילו סיבכו את מגדל העמק עמוק בתחתית.

הפועל איכסל - הפועל אסי גלבוע 0:2
איכסל ממשיכה בשלה. מוליכת הטבלה ניצלה את ההפסד של "רובי שפירא", ניצחה את גלבוע בזכות שערים של שמעון הרוש וניקולס פלצ'וק, והגדילה את הפער בפסגה לארבע נקודות.

מכבי דליית אל כרמל - הפועל באקה אל גרבייה 3:0
הפסד נוסף לדלייה, הפעם מול קבוצתו של צחי טיאר. דלה ימפולסקי, סהר אזולאי ועשהאל בן שבת כבשו לזכות האורחים.

הפועל ירושלים - מ.ס. טירה 0:1
קבוצה נוספת שעושה את צעדיה בשקט לעבר הפלייאוף העליון היא הפועל ירושלים שניצחה בביתה את מ.ס. טירה בזכות שער של מיכאל בן ברוך. טירה שוב הסתבכה בתחתית.

שחקני הפועל ירושלים וטירה


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
סירוטקין-תחבר שתי נצחונות?
(דניאל : 17:17 23-02-2018)
כל. כבוד חיים!!אבל הגיע הזמן שתחבר 2 נצחונות
2
זה לא מאמן
(רובי - חייבים זעזוע: 17:36 23-02-2018)
3
מנהל חלש
(יהודה: 18:45 23-02-2018)
אני לא מבין מנהל כפר קאסם מה אין לו ידע א וב בכדורגל איך אתה מסכים לשחק משחק בית שלך נגד הכוח במגרש הכוח למה שלא תקח אותם להרצליה שיסעו באוטובוס ויתעייפו איזה ראש של פטיש יש לך במעדך נתת להם המשחק
4
צור שלום
(דני : 19:49 23-02-2018)
דני אסולין במשחק ענק
5
אוהד
(מגדל: 20:17 23-02-2018)
יש כמה קבוצות התחילו למכור כבר עכשיו והם בעצמם עד לא בטוחים בליגה אני מקוה שהקבוצה שמכרה היום משחק תשחק בפליאוף התחתון אני מקוה שתסיים במקום 14 .
6
למס 4
(עיסה : 19:24 24-02-2018)
אם רשמת באתחדות שהמגרש הביתי שלך בוינטר אתה לא יכול לשנות ביתיות אחר כך
7
סאסי הרס את הפועל
(ירושלמי אדום: 10:50 25-02-2018)
ליגה כזאת חלשה עם קצת השקעה אנחנו אמורים לדרוס את הליגה החלשה הזאת
8
בשיעורי לשון הלכת לשחק כדורגל בחצר, אה???...
9
תירוץ
(אבי: 18:46 25-02-2018)
למס' 6 זה לא נכון זה רק תירוץ רק בחמישה המשחקים האחרונים אתה לא יכול לשנות
11
הפועל י-ם
(אדום בנשמה: 21:55 27-02-2018)
נניח ואופיר יוכל להחתים שני חלוצים ולחזור ללאומית ומה יקרה בעונה הבאה שוב לא יהיה מי שישלם להם משכורות כי סאסי אומר שאין לו כסף ואז שוב נרד לליגה א מסקנה עד שסאסי לא יסולק מהפועל הקבוצה תבלה בליגה א
12
הפועל ירושלים
(אדום בנשמה : 10:23 28-02-2018)
ואפילו עם אופיר עזו יצליח לצרף 2 חלוצים לסגל ולחזור ללאומית מי ישלם את המשכורות בשנה הבאה הרי סאסי אומר שאין לו כסף ואז שוב נחזור לליגה א מסקנה כל עוד שסאסי הוא בעל הבית הפועל לא יכולה להתקדם לשום מקום חוץ מליגה א

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?