פירוק והרכבה: 0:4 ענק לטבריה על "רובי שפירא"

שחקני טבריה חוגגים (עודד חסין) שחקני טבריה חוגגים (עודד חסין)
אחרי תקופה קשה שכללה הפסדים, שביתות ואי תשלום שכר, התייצבה קבוצתו של אילן סויסה והשפילה את זו של עודד קוטר שירדה למקום השלישי. אלימלך, גטהון (צמד) וטוויל חגגו

לגלריית התמונות המלאה לחצו כאן!

חודש לא קל עבר על עירוני טבריה, שבעה משחקים ללא ניצחון הוציאו אותה מהמרוץ למקום הראשון בעונה שכל קבוצה יכולה לעלות ליגה, מצב כלכלי שפגע קשות בהכנות השבועיות וכמובן שביתה שנפתחה גם בקרב מאמני המחלקות.

בצל כל האירועים הללו אתמול (שישי) אירחה טבריה את "רובי שפירא" שגם היא, למעט השבוע שעברה בו היא נצחה, מראה סדקים ביכולת שלה ואיבדה את המקום הראשון.

אילן סויסה בחר לפתוח עם אותו הרכב שלדעתו הם השחקנים שמראים לחימה בשבועיים האחרונים ונתן להם את הקרדיט. מנגד, יוני אוחיון ודניאל ברק נפצעו באימון המסכם ולכן לא התלבשו כלל וראו את המשחק מהיציע.

דניאל ברק ויוני אוחיון (עודד חסין)
הפתיחה היתה מאוזנת כאשר שתי הקבוצות ניסו לייצר התקפות. הראשונים שסיכנו את השער היו אלה שחקני "רובי שפירא" כאשר הייתם חלבי קיבל כדור מרחק של 20 מטרים מהשער, הצליח להטעות את עידן ויצמן ושלח בעיטה מדויקת לפינה הימנית של תדמור שירד יפה אל הכדור וקלט אותו.

שלומי ברג'יק וסעיד דיאב (עודד חסין)
בדקה ה-20 נירן רוטשטיין גבר על אור שליזינגר והכניס כדור בחצי גובה לתוך הרחבה, אושרי טוויל פספס, אך ללירון אלימלך השתלט, עבר את אמרי קובלסקי ובעט חזק פנימה 0:1 טבריה.

לירון אלימלך כובש (עודד חסין)
חלפו שתי דקות והפעם לירון אלימלך הכניס כדור לתוך רחבת האורחת, אור הרשקוביץ ניסה להחזיר עם הראש לעבר השוער חיים זיסקינד, אבל טריקו גטהון הקדים אותו וכבש, 0:2.

כובש השער השני. טריקו גטהון (עודד חסין)
באותן דקות החבורה של עודד קוטר הייתה נראת מבולבלת מאוד וההגנה שלו הייתה מבוהלת ולחוצה. מנגד, טבריה הראתה משחק מאוד משוחרר. במחצית עודד קוטר שטף את השחקנים בחדר ההלבשה ואמר להם: "אל תשחקו בשבילי אלא בשביל הסמל ומועדון".

מאמן "רובי שפירא" עודד קוטר (עודד חסין)
המילים שלו לא עזרו כלל ושחקניו המשיכו להראות משחק אנמי ולא מתאים לקבוצה שרוצה לעלות ליגה בסוף העונה. בדקה ה-47 אושרי טוויל יצא להתקפה מתפרצת ושלח את הכדור לצד שמאל לשם הגיע טריקו גטהון שמול זיסקינד בעט מדויק לפינה הרחוקה, 0:3 אדיר.

השלישי של טבריה (עודד חסין)
שחקני "רובי שפירא" הצליחו להגיע לשני מצבים, סעיד דיאב הצליח לאיים על שערו של תדמור, בפעם הראשונה עם כדור קרן מסובב, בפעם השנייה בעט מצוין לעבר השער, אך מהראן אבו ריא הרחיק מהקו.

בדקה ה-81 טבריה נעצה את המסמר האחרון. נירן רוטשטיין פרץ באגף שמאל, עבר את איימן עלי והכניס כדור רוחב לאושרי טוויל שעצר את הכדור ובעט אותו חזק פנימה, 0:4 מוחץ לטבריה.

המסמר האחרון (עודד חסין)
ואיך אפשר בלי? הסלטה המפורסמת של טוויל (עודד חסין)
בסיום, טבריה סיימה חודש וחצי רע מבחינתה כאשר היעד הוא לתפוס מקום במשחקי הפלייאוף בסוף העונה. במשך 90 דקות הביכה פעם אחר פעם את מי שאמורה לאיים על איכסל מהמקום הראשון.

שאפו! אילן סויסה (עודד חסין)
יש הסברים? קוטר ואוחיון (עודד חסין)


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
טבריה
(אוהד: 09:56 24-02-2018)
אני. אוהב. את. ערוני. טבריה. זוהר. אתה. גדול. אם.. אין איש כמוך. חזק. בקבוצה .ישר. כוח. אוהבים. אותך. פלאוף. עליון בעזרת השם
2
מזליקו
(דני גבאי: 10:26 24-02-2018)
בפעם הראשונה שלי באיצטדיון העונה ותיראו איזה ניצחון
3
עדיף שאיכסל יעלו ולא הם
4
קשה לשחק משחק שלם נגד 11 שחקנים ובלי הרחקות הזויות ופנדלים מומצאים. אם לא השופטים היתם מקום אחרון. בעזרת השם תתפרקו בסוף העונה. הקבוצה שהיא נטע זר ושנואה על כל הליגה
5
אתה צודק ב 100% קשה מול 11
(עודד מרובי: 17:46 24-02-2018)
והכי גרוע שלא נתן לנו אפילו פנדל אחד, תוספת זמן לא היה כדאי לנו בכל מקרה.
6
דלית אל כרמל
(דליה : 22:34 24-02-2018)
כל הכבוד יפה בהצלחה לדבריה על הניצחון שפירא תזדינו י אפסים
7
אני אוהד של רובי וזו הקבוצה הכי טובה בליגה (טבריה) חוסר יציבות ובלאגן מונע מהם לעלות, לא נורא לא קרה כלום בשביל לעלות ליגה צריך כסף ותשתית ולא בטוח שיש את זה ברובי איכסאל עושים טעות עונה אחת בלאומית תפרק אותם לגורמים ההתנהלות השכונתית לא תספיק ללאומי

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?