קרב הענקיות של ליגה ב' צפון ב'

אבי מלכה חלוץ דבוריה (משמאל) (איהאם ג'בארין, יאללה ספורט) אבי מלכה חלוץ דבוריה (משמאל) (איהאם ג'בארין, יאללה ספורט)
מ.ס דבוריה והפועל בני זלפה נפגשות למשחק של עונה שלמה לאחר שבשבוע שעבר ולראשונה העונה הצמרת התחלפה. מי מהן תעפיל לליגה א'?

היום (שישי) בשעה 14:30 במגרש בדבוריה כ-1,000 אנשים יצפו במשחק העונה של ליגה ב' צפון ב'. בצד המקומי ניצבת מ.ס דבוריה עם רצף של 16 משחקים ללא הפסד, לפני כשבוע ובפעם הראשונה העונה כבשה את הפסגה לאחר ניצחון 2:1 על הפועל טירת כרמל והיא עם 46 נקודות. האורחים הם בני זלפה שהוליכו את הליגה לאורך כל העונה וברגע האמת הם איבדו את הפסגה.

הסיפור מתחיל בשבוע שעבר, הפועל בני זלפה אירחה את בני כפר קרע מהמקום השלישי. זלפה הוליכה את הטבלה עם 45 נקודות, מ.ס דבוריה סגניתה עם 43 נקודות ובני כפר קרע במקום השלישי עם 41 נקודות. בשני משחקים במקביל זלפה אירחה את כפר קרע והפסידה 2:0 ואילו דבוריה ניצחה כאמור בטירת הכרמל וכעת דבוריה ראשונה עם 46 נקודות, זלפה שנייה עם 45 נקודות וכפר קרע שלישית עם 44 נקודות. חשוב לציין שזלפה עם משחק חסר מכיוון שצעירי טורעאן התפרקו וזלפה היחידה שהייתה אמורה לשחק נגדם. ניצחון של דבוריה יגדיל את הפער לארבע נקודות ואף עלול להדיח את זלפה למקום השלישי במידה וכפר קרע תנצח, תוצאת שוויון תקדם בעיקר את כפר קרע וזלפה וניצחון של זלפה יכול לרומם אותה בביטחון בטבלה מכיוון שלה יש משחק חסר.

לפני כשבועיים, הישאם זועבי הצטרף לצוות המקצועי של מ.ס דבוריה והוא המנהל המקצועי לצידו של המאמן חנא פרהוד. זועבי הגיע לאחר לחץ של דבוריה בשל הבעיות ההתקפיות וזועבי נועד לבוא ולעזור להם לשפר את אותן בעיות.

בהפועל בני זלפה אין כובש בולט במיוחד, מיזר זועבי הוא הכובש המצטיין של סגנית המוליכה עם תשעה שערים בליגה. בדבוריה הסיפור קצת יותר פיקנטי, מ.ס. דבוריה פתחה את העונה בקול תרועה וכיוונה עליה לשם כך הביאה את הכובש המצטיין של ליגה א' צפון מהפועל איכסל אבי מלכה העונה הוא כבש 26 שערים מתוכם 19 בליגה. מלכה יצא מתקופה רעה, הוא אמנם כבש 5 שערים בשני המחזורים האחרונים לאחר שיצא מבצורת של חמישה משחקים. מלכה אמר ל"דאבל פס" לפני משחק העונה: "אני לא אוהב לדבר לפני המשחק, זה מנהג שהתחלתי לאחר שנפלתי במשחקי העונה הקודמים שלי באיכסל ובאסי גלבוע, מקווה שנדבר אחרי המשחק ואדאג לדבר שמח".

הנהלת זלפה שחררה מסר לאוהדים יממה לפני משחק העונה: "הגיע הזמן, 24 שעות מפרידות בינינו לבין המפגש עם הענקים דבוריה. אוהדים יקרים מחכה לנו משחק קשה נגד קבוצת של שחקנים ענקים קבוצה של כוכבים מתחילת העונה. זה אומר שהמשחק הוא מאוד חשוב, הנוכחות שלכם והתמיכה שלכם חשובה ומחזיקה את הקבוצה כדי לעבור המשחק בהצלחה. התקווה שלנו בשחקנים גדולה מאוד ואת היכולת שלהם לנצח ולחזור עם שלוש הנקודות להמשיך אל ליגה א', אנחנו תומכים כל הזמן כדי להמשיך ולעלות ליגה, הולכים לדבוריה וחוזרים עם ניצחון".

הקהל של זלפה
בדבוריה מבינים את הלחץ ואת המתח שעלול להיגרר כתוצאה מהמשחק הזה ויצאו במסר מרגיע לאוהדים: "הקהל הדבורי יושב כרגיל במקומות המיועדים להם, ולא תהיה החלפת מקומות וזה על פי החלטת המשטרה. גם יש לקהל הדבורי חניות מיועדות להם החניה החיצונית של המגרש. לא תתקיים מכירת כרטיסים ביום המשחק לאוהדי דבוריה וגם לאוהדי זלפה ומי שאין לו כרטיס לא יכנס לאחר המחסומים אשר המשטרה עושה מחוץ לכניסה האיצטדיון. יהיה במגרש מאבטחים ומשטרה במספרים וכוחות גדולועם. המשטרה תעקוב אחרי כל תנועה בתוך ומחוץ המגרש. לשל כך מבקשים מהקהל לא להיגרר אחרי כל פעולה מזיקה או לא מכובדת שעלולה לסגור את המגרש. מבקשים מהקהל להגיע מוקדם למשחק כדי למנוע עומס".

משחק של עונה שלמה, קהל מרהיב ורק אחת תעלה, התוצאה של המשחק הזה תוכל לנבא את זהות העולה הישירה ואת זו שתיאלץ להכין את עצמה לפלייאוף, אין ספק שזהו המחוז המעניין והמותח ביותר בליגה ב'.

אוהדי דבוריה


 

תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?