מכה קלה בכנף: שמשון כפר קאסם ושמשון תל אביב נפרדו בשוויון

משחק שקול בצמרת (לירן דורף) משחק שקול בצמרת (לירן דורף)
מוליכת ליגה ב דרום א' שמשון כפר קאסם סוף סוף נעצרה לאחר שסיימה בתיקו 2:2 מול שמשון תל אביב. אבו לאבן ואבו סבית כבשו לכפר, רפי סגל ואורי אשורוף השאירו נקודה לשמשון תל אביב

אין ספק כי שמשון כפר קאסם תעלה בתום העונה לליגה א', הקבוצה נמצאת בפורמה מדהימה ועם מאזן של 14 נצחונות ושתי תוצאות תיקו ב-16 המשחקים האחרונים טרם המפגש מול שמשון ואם זה לא מספיק אז עד שהיא כבר מאבדת נקודות כמו בשישי, אז הדולקת אחריה אור יהודה בועטת בדלי ומסיימת גם היא בתוצאת תיקו.

מנגד, התייצבה לה שמשון תל אביב ששמה לה כמטרה להעפיל לפלייאוף העליון אך נתקלת שבוע אחר שבוע במצבת חיסורים בלתי נגמרת. בשישי היא קיבלה אמנם את צחי שרון בשער אך הגיעה ללא ריף פרץ הפצוע וקורל אזולאי המושעה.


צחי שרון. חזר לשערה של שמשון ועצר פנדל (לירן דורף)

הפתיחה הייתה סוערת וכבר בדקה השנייה עלתה כפר קאסם ליתרון כשכדור עומק נשלח לעברו של יוסף אבו לאבן, הגנת
שמשון קפאה על מקומה ואיפשרה לחלוץ האורחת להתקדם באין מפריע לרחבה ובאחד על אחד מול שרון, בעט לפינה ופנימה, 0:1 לחניכיו של שי מאור.

שמשון תל אביב לא הרימה ידיים ובדקה ה-14 איזנה כשרפי סגל קיבל כדור רוחב ומתוך הרחבה הפגיז למסגרת ולא הותיר לדניאל שערי שום סיכוי, 1:1.

כפר קאסם המשיכה להיות היוזמת ובדקה ה-25 גם זכתה בפנדל לאחר הכשלה ברחבה. עידן חג'ג' ניגש אך מצא את צחי שרון ממוקם היטב והאחרון הדף את הבעיטה.

3 דקות לאחר מכן וכפר קאסם איבדה את את אחד משחקני המפתח שלה כשסאלם אבו סיאם נפצע והוחלף. זה לא הפריע לאבו סבית להחזיר את היתרון לכפר בדקה ה-31 לאחר שבמבצע אישי חלף על פני שלושה משחקני שמשון ומול שרון בעט במדוייק פנימה, 1:2 לכפר קאסם.


עידן חגג לא מתקשה מול הגנת שמשון בדרכו לשער השני (לירן דורף)

גם הפעם היתרון לא החזיק מעמד זמן רב ובדקה ה-35 רפי סגל קיבל כדור ברחבה, בעט למסגרת, שערי הדף ועל הריבאונד ממטר ניצב לו אורי אשורוף שנגח פנימה, 2:2.

המחצית השנייה הייתה ירודה ברמתה ושתי הקבוצות לא הצליחו לייצר מצבים ליד שני השערים. רק בדקה ה-89 נרשם האירוע המסוכן היחיד כשרפי סגל חדר לרחבה, יכל להכניע את ההתמודדות אך התמהמה במעט ולבסוף בעט מזווית קשה לגופו של שערי.

בסיום 2:2 שמשאיר את הפער בפסגה על 8 נקודות כששמשון תל אביב ממשיכה במלחמה על המקום החמישי שמוביל בסופה של העונה לפלייאוף העליון.

 

תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?