ליגה ב' דרום א': הפועל פרדסייה ירדה לליגה ג'‎

טמיר. הוריד את פרדסיה ליגה עם שלושה בישולים (אורי רחביה) טמיר. הוריד את פרדסיה ליגה עם שלושה בישולים (אורי רחביה)
במשחק הדרבי של העיר כפר קאסם שמשון והפועל שועאע סיימו ללא הכרעה וללא שערים. בית דגן ושמשון בני טייבה פיספסו הזדמנות להיצמד לחמישייה הראשונה

הדרבי של כפר קאסם סיפק הפתעה כשהפועל שועאע הצליחה לעצור את ההתקפה האימתנית של המוליכה והיריבה העירונית שמשון.

אור יהודה סגנית המוליכה ניצלה את התוצאה בכפר קאסם על מנת לצמצם את הפער בפסגה ל-6 נקודות לאחר שהביסה את הפועל פרדסייה והורידה אותה לאחר שנתיים לליגה ג'.

בית דגן הפסידה לקריית אונו המתאוששת, שמשון בני טייבה עשתה תיקו בנחלת יהודה ובני ג'ת דרסה את נועלת הטבלה והשתחלה לחמישייה הראשונה ארבעה מחזורים לפני הכניסה לפלייאוף העליון.

הפועל כפר קאסם שועאע - שמשון כפר קאסם 0:0

מוליכת הטבלה הדורסנית עם ההתקפה הטובה ביותר בליגה, התארחה השבוע אצל יריבתה העירונית לדרבי של כפר קאסם. חניכיו של שי מאור הגיעו למשחק לאחר שהביסו 0:4 את בני ג'ת במחזור הקודם ואילו היריבה העירונית הגיעה לאחר הפסד 2:3 לסגנית המוליכה מאור יהודה, והמשיכה להציג שיפור ביכולת שלה נגד "אריות" הליגה.

הפועל כפר קאסם שועאע שמרה על שער נקי כאשר בדקה ה-85, מעאד עמאר שעלה כמחליף ספג את הכרטיס האדום והותיר את שועאע בעשרה שחקנים. מאזן הכוחות תוקן ארבע דקות בלבד לאחר מכן כשמוחמד עבד אל גאפר משמשון ספג את הכרטיס האדום. בסיום, שוויון נטול שערים.

שמשון כפר קאסם הורידה הילוך עם שתי תוצאות תיקו בשלושה המחזורים האחרונים ואילו הפועל כפר קאסם שועאע התעוררה מאוחר מדי במהלך העונה,  כאשר הפער עומד על 9 נקודות ארבעה מחזורים לסיום.

הפועל פרדסייה - עירוני אור יהודה 5:1

מפגש הקצוות בו הפועל פרדסייה אירחה את אור יהודה קבע את הירידה של הקבוצה המקומית לליגה ג' אחרי שנתיים של שהייה בליגה ב'. אור יהודה סגנית המוליכה ניצלה את השוויון המאופס בדרבי של כפר קאסם וצימצמה את הפער מהפסגה ל-6 נקודות.

המשחק נפתח בלחץ של אור יהודה על השער וכבר בדקה ה-6, ארנון טמיר מצא במסירת רוחב את משה עמר שבעט פנימה וקבע 1:0 לאור יהודה. בדקה ה-25, מתן ארביב חטף כדור ובעט לפינה הרחוקה ובכך הכפיל את היתרון ל-2:0. בדקה ה-31, עמית רצבי קיבל כדור באגף אותו כדרר קצת, בעט לשער וצימק את התוצאה ל-2:1 בהפסקה.

בדקה ה-47, שיתוף הפעולה של שחקני ההתקפה ארנון טמיר ומשה עמר נמשך, טמיר מצא בכדור עומק את משה עמר שהשלים צמד והגדיל את היתרון ל-3:1. השטף של אור יהודה נמשך ובדקה ה-75 הרחקה גרועה של הגנת פרדסייה הגיע לרגליו של אלירן שערי שבעט נהדר מכ-20 מטר לתוך השער ובכך קבע 4:1.

בדקה ה-86, ארנון טמיר בישל בפעם השלישית במשחק  והפעם למחליף רונן מגעיד שקינח עם החמישי, 5:1 לאור יהודה בסיום והיא צימצמה את הפער ל-6 נקודות מהפסגה. הפועל פרדסייה מסיימת שנתיים בליגה ב' ויורדת חזרה לליגה ג' יחד עם א.ס חולון כאשר המאבקים מעכשיו יהיו לפרוטוקול בלבד.

הפועל קריית אונו - עירוני בית דגן 0:1
עירוני בית דגן מתרחקת מהפלייאוף העליון. ביום שישי האחרון בית דגן יצאה למשחק נגד קריית אונו מהמקום ה-14, וכבר לאחר 5 דקות שגיא קרופמן כבש את השער היחידי במשחק וקבע 0:1 להפועל קריית אונו. עירוני בית דגן לא הצליחה לנצל את התיקו נטול השערים בין שמשון בני טייבה להפועל נחלת יהודה.

בני ג'ת דרסה 0:4 את נועלת הטבלה א.ס חולון במשחק שנערך בבקה אל גרביה משערים של עדן בן מנשה, עידו אביטן (פנדל), עומר גרה ונסים שרקייה ובכך בני ג'ת השתחלו לחמישייה הראשונה. ג'ת חמישית עם 42 נקודות, שמשון בני טייבה שישית עם 40 נקודות, עירוני בית דגן עם 37 נקודות והמאבק על הפלייאוף מותח מתמיד.

תוצאות נוספות:
צעירי טייבה - בני יפו 1:2, שמשון ת"א - עמישב פ"ת 1:1, בית"ר פ"ת - מ.ס רו"ח ת"א 2:0.

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
רק שתי יורדות וזהו? אין פלייאוף תחתון?
2
אורן מוחרר מאמן ענק
(שחקן: 08:51 12-03-2018)
אורן מוחרר שוב הוכיח את יכולתו לאחר שהוריד את פרדסייה ליגה. מאמן חלש ומלא פוזה,אחרי שנכשל שנה אחרי שנה בקבוצות עם תקציבים גדולים,הפעם קיבל קבוצה בלי תקציב משמעותי והוכיח סופית שבלי כסף הוא מאמן עוד יותר חלש שלא יכול לבנות או לייצב קבוצה.
3
4
פרדסיה ספורטאים משחקים עד הסוף ספורטיבי הם עולים בשנה הבאה הם מפתיעים את כפר קסם אבי לא חוטף גולים שם
5
למיספר 2
(מנשה: 15:31 12-03-2018)
למיספר 2 אין ללך קשר לכדור רגל אם אתה אומר ככה פרדסיה אוסף של אפסים עם סגל של ליגה ג מחוז שומרון כול המאמנים שהיו שם השנה צריכים לקבל כסף על העוגמת נפש שחקנים פח בושה אורו עשה טעות שלקח אותם בכלל שהיה 8 הפרש מהמקום שהכולך למיבחנים
6
למנשה(אורן מוחרר)
(שחקן: 17:20 12-03-2018)
תפסיק להצטדק ולהמציא תירוצים. שנה שעברה אימן אותם אמיר אברהם ועם סגל זהה ואולי אפילו חלש יותר,השאיר אותם בליגה בגדול ולא היה רחוק מהפלייאוף. אז הכל זה מאמן ואתה כמו תמיד כישלון ולמרות זה הרבה פוזה ולא אתפלא אם גם שנה הבאה תתפור לעצמך איזה ג׳וב.
7
שוער ומאמן
(אבי: 08:40 21-03-2018)
אוף, איפה אמיר אברהם המאמן ואלעד אורן השוער שביחד עם הסגל שהיה בעונה שעברה נישארו בליגה בציפורניים....

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?