ההתאחדות לאנשי אום אל פאחם: "מהמחזור הקרוב כל משחקי הצמרת באותה שעה"

יגיעו לטירה בשישי. אוהדי אום אל פאחם (דאפר מחאמיד) יגיעו לטירה בשישי. אוהדי אום אל פאחם (דאפר מחאמיד)
ראשי המועדון נפגשו אתמול עם נציגי ההתאחדות לכדורגל וקיבלו את מחאתם כאשר כבר מסוף השבוע הקרוב כל משחקי הצמרת ייערכו בימי שישי: "מדובר בהחלטה הוגנת וספורטיבית"

בשורה משמחת לאוהדי הפועל אום אל פאחם. החל מהמחזור הקרוב אלה לא יצטרכו לנסוע למשחקים השונים במהלך השבוע, אלא יגיעו לעודד את קבוצתם בימי שישי.

כזכור, לאחרונה התלוננו ראשי הפועל אום אל פאחם על כך שההתאחדות לכדורגל ומשטרת ישראל נוטים להעביר את משחקי הקבוצה (בעיקר במשחקי החוץ) לאמצע השבוע מהחשש כי ביום שישי יגיע קהל גדול מאום אל פאחם למשחק.

אתמול (ראשון) נערכה פגישה בין ראשי המועדון לבכירי ההתאחדות לכדורגל בה הביעו אנשי הקבוצה את מחאתם ובהתאחדות לכדורגל החליטו על שינויים. בהתאחדות הבטיחו כי מעתה כל משחקי הצמרת ייערכו ביום שישי ובמקביל כאשר כבר המשחק הקרוב מול מ.ס. טירה ייערך בסוף השבוע. "מדובר בהחלטה הוגנת וספורטיבית שתעזור להכרעה על כר הדשא", אמרו באום אל פאחם.

בנוסף, הודיעו נציגי ההתאחדות כי בעוד כשבועיים יגיע נציג מטעמם בכדי לבחון את המגרש באום אל פאחם מתוך מטרה לקיים בו את משחקי הגמר של הפלייאוף בליגות השונות. לאחרונה אותם משחקים נערכו בעילוט וכעת יש רצון להעבירם כאמור לאום אל פאחם.

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
התאחדות ואום אל פחם
(סמי: 11:07 12-03-2018)
הידד לספורט ולהגינות. הרי ממילא לפי התקנון חובה לאחד את זמני המשחקים במחזורים האחרונים. מה קורה עם משחק היום? למי בשעה כזאת . האם מטרטכם להבריח את הקהל של אום אל פחם. הרי כל הזמן ההתאחדות מדברת על עידוד הגעת קהלים למגרשים. הרי אתם צריכים להתגאו
2
אום אל פאחם צריכים להיות בליגת העל .
(עומרי מאכסאל: 17:04 12-03-2018)
מגיע לקבוצה הזאת לעלות ליגה
3
איך ישחקו במגרש החול? מה עם זה שאום אלפאחם תשחק בפליאוף? או זלפה מליגה ב שלשתיהן זה המגרש הביתי. או שכבר נרקמה קומבינה והן עולות בטוחות ממקום ראשון?? התאחדות דמיקולו
4
תענוג של קהל ועידוד, מזכירים נשכחות למילת קהל תומך 90 דקות.

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?