לאומית: חדרה עלתה למקום השני

שחקני חדרה. ההפתעה הנעימה של הליגה הלאומית (שלומי גבאי) שחקני חדרה. ההפתעה הנעימה של הליגה הלאומית (שלומי גבאי)
קבוצתו של ניסו אביטן ממשיכה להדהים כשגברה 0:2 על כפ"ס. הפועל ת"א עם רגל וחצי בליגת העל. ראשל"צ איבדה נקודות מול הרצליה

הליגה הלאומית הצמודה כל כך מתקרבת אל שלב הפלייאוף. גם היום (שלישי) נערך מחזור מלא, כשבמוקד הפועל חדרה הנחילה להפועל כפר סבא האומללה הפסד שלישי רצוף עם 0:2 בלויטה והעפילה למקום השני בטבלה. זאת לאחר שניצלה את המעידה של הפועל ראשל"צ, שסיימה ב-2:2 עם מכבי הרצליה. נצרת עילית עלתה למקום הרביעי עם 0:1 קשה על עירוני נשר.

הפועל כפ"ס - הפועל חדרה 2:0
הכישלון המקצועי/ניהולי בכפר סבא ממשיך להכות גלים. עד לאיזה שפל ידרדרו יצחק שום ורימונדס ז'וטאוטאס את הקבוצה מהשרון? הפועל חדרה המלהיבה היתה הקבוצה הבאה שנהנתה מההפקרות הזאת וניצחה בקלות רבה. בדקה ה-26 עלי חטיב העלה כדור קרן לפינה הקצרה, סמיר באירקטרביץ' המשיך בנגיחה מצויינת שעברה בין הרגליים של שחקן כפר סבא וחדרה לרשת.

9 דקות אחרי פתיחת המחצית השניה, סלים עמאש עם כדור עומק מצויין בצד שמאל, ההגנה של כפר סבא הגיבה בצורה מאוד איטית ואור אילוז השתלט על הכדור וכבש את ה-0:2. בעקבות השער פרץ אילוז הנרגש בבכי. מעניין מה הסיבה. אולי כי עזר לקבוצתו לעלות למקום השני ממנו עולים בסיום העונה לליגת העל.

הפועל תל אביב - הפועל רמת השרון 1:3
אחרי התיקו המאכזב מול מרמורק במחזור שעבר, הקבוצה של קובי רפואה חזרה לנצח וגם להרשים. שבוע ויום לאחר שמחצו את הפועל כפ"ס, האדומים שוב חזרו לשטוף את כר הדשא באצטדיון המושבה וסיפקו עוד הצגה עבור האוהדים שכבר מתרגשים לקראת החזרה הצפויה לליגה הבכירה.

גם ללא שלושה שחקני הרכב (עידן כהן, אמיר עגייב ומוטי ברשצקי), הפועל הוכיחה שהיא גדולה על הליגה הלאומית. מן הפתיחה המארחת לחצה על שער רמה"ש וגם באה על שכרה לאחר טעות קשה של שוערה לשעבר צליל חתוכה וכיבוש של דור חוגי. רגע לפני השריקה למחצית, קיבלנו את אחד משערי העונה, כשמוליץ' פרץ על פני חצי מגרש והכפיל את התוצאה.

בפתיחת החצי השני, רמה"ש עשתה קולות של חזרה עם שער של דור כוכב, אבל כעבור דקה בלבד אוראל דגני דאג להרגיע את רפואה על הקווים. אגב, הגול שהאדומים ספגו היה הראשון אחרי 651 דקות.

בזמן שלא פחות משמונה קבוצות נאבקות על המקום השני בליגה והכרטיס הנוסף לליגת העל, הפועל ת"א יכולה להרגיש בטוחה מאוד במקומה. האדומים מחזיקים ביתרון של 12 נקודות על השלישית בטבלה וביום בהיר כבר תופרים את החליפות לקראת חגיגות העלייה.

בדרך לליגת העל. שחקני הפועל תל אביב (ערוץ הספורט)
מכבי הרצליה - הפועל ראשל"צ 2:2
הכתומים של ניר ברקוביץ' איבדו את המקום השני במשחק שבו כולם ראו בה כפייבוריטית ברורה לקחת שלוש נקודות. השער הראשון של הערב נפל במגרש הסמוך לקניון שבעת הכוכבים. בדקה השביעית, כדור רוחב מצויין מצד ימין הגיע לעמרי שקל שלא התקשה להבקיע. 10 דקות להפסקה רן רול עשה סדר בבעיטה שטוחה ממרחק ואיזן ל-1:1.

אבל הדרמה לא הסתיימה כך. רן שטיין בבעיטה שטוחה לפינה הקרובה של שוער הכתומים החזיר את היתרון להרצליה. אבל לצערו, הלפני אחרונה חזרה לסורה וטעות קשה ביציאה של לב גורליק, איפשרה לאיציק שולמייסטר לנגוח מקרוב ולאזן.

עירוני נשר - הפועל נצרת עילית 1:0
האדומים התקשו מול הקבוצה החלשה בליגה אבל נגיחה עוצמתית של עלי כנאנה אחרי כדור קרן העניק לנצרת עילית את הניצחון היקר ואת המקום הרביעי. צחוק הגורל הוא שעלי כנאנה הוא השחקן האחרון שכבש שער עבור המקומיים שסוגרים כבר 1080 דקות רצופות ללא ניצחון.

הפועל עפולה - הפועל פ"ת 1:1
הקבוצה הצפונית שוב פספסה הזדמנות להצמד לחבורת הצמרת. זה התחיל טוב משום ש-3 דקות לסיום המחצית, שגיא דרור בעט מ-18 מטרים בעט כדור חלש, לבקוביץ' הגיב מאוחר מאוד והכדור נחת ברשת. אבל לכל מחצית יש גם מחצית שניה. נס זמיר, שכבש גם בשבוע שעבר, עשה זאת שוב הפעם בדקה ה-49 וחילק את התוצאות. תומר קשטן עדיין ללא הפסד כמאמן פתח תקווה.

אחי נצרת - הפועל ר"ג 0:1
כמה חשבנו שזה יהיה המשחק היחיד במחזור ללא שערים. אבל ברגע האמת התחוללה דרמה גדולה בעילוט. בדקה ה-90 עידו אקסברד התרומם נהדר ונגח בעוצמה לרשת של האורדונים כדי להכריע את ההתמודדות. המשמעות היא שאחי נצרת עולה למקום השמיני שמקרב אותה לפלייאוף העליון.

בית"ר ת"א/רמלה - בני לוד 2:2
הקבוצה של סלימן אזברגה איבדה הרבה גובה מבחינת הסיכויים שלה לסיים בפלייאוף העליון. התל אביבים עדיין שם, לפחות בינתיים. אחרי חוסר סדר מוחלט בהגנת האורחים, הכדור הגיע לגיא חדידה ששלח שמאלית קטלנית מקצה הרחבה לחיבורים. שער נהדר לבית"ר ת"א רמלה. טעות קשה של השוער של רמלה, וחן ראובן דוחק מקרוב את השיוויון בדקה ה-22. מעוז סמיה (49) קבע מהפך לפני שבן גרבלי הבקיע שער עצמי (55).

צפו בתקציר המשחק בין הפועל כפר סבא להפועל חדרה:

 

תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?