ציון זקן: "אם היינו פותחים טוב את העונה, היינו נלחמים על עלייה"

במגמת שיפור. זקן במגמת שיפור. זקן
הקפטן של בית"ר נורדיה מרוצה מהשיפור של הקבוצה בתקופה האחרונה ומאמין כי יגיעו לפלייאוף העליון

אחת הקבוצות הלוהטות בליגה א' דרום בתקופה האחרונה היא ללא ספק בית"ר נורדיה.

הקבוצה מהבירה פתחה רע את העונה, אבל מאז הגעתו של ויקטור גניש היא במגמת שיפור ואף נלחמת על מקום בפלייאוף העליון. בשישי הקרוב היא תארח לעוד קרב מרתק את כפר קאסם שגם שינתה את פניה לאחרונה ומינתה את המאמן איסמעיל עמאר במקומו של אוהד בוזגלו.

רגע לפני המפגש נראה כי בנורדיה בונים חד משמעית על שלוש נקודות. אחד השחקנים החשובים בקבוצה הוא הקפטן ציון זקן שמביא עמו ניסיון רב של השנים האחרונות. זקן אמר לקראת המשחק: "אני חושב שכפר קאסם קבוצה טובה מאוד שלא הלך להם השנה אבל אנחנו קבוצה טובה והמשחק אצלנו בבית אנחנו באים לכל משחק במטרה לנצח ובטח למשחק מול כפר קאסם שהוא אצלנו בבית מול הקהל שלנו".

גם הקפטן מרגיש שיפור במשחק קבוצתו מאז הגעתו של המאמן החדש: "החלט אנחנו בכושר טוב אני חושב שויקטור הגיע לקבוצה זה עשה לנו רק טוב הוא מכיר את הליגה ומכין אותנו טוב לכל משחק מה גם שעשינו חיזוק מתאים בינואר וזה עוזר לנו מאוד יש לנו סגל שחקנים איכותי".

זקן ונורדיה לא חוששים להסתכל גבוה כאשר הקפטן גם מדבר על העונה האישי שלו ואומר: "רגע המטרה העיקרית שלנו היא להתברג בפליאוף העליון כמובן אני חושב שיש לנו קבוצה טובה שראויה לפליאוף ואם היינו פותחים את העונה בצורה טובה אני מאמין שהיינו מתמודדים על העלייה אבל סך הכל יש לנו עונה לא רעה יחסית לקבוצה ששנה ראשונה בליגה א'. אני חושב שיש לי עונה טובה יחסית לגיל שלי אני כבר לא ילד בכדורגל פתחתי בכל המשחקים למעט משחק אחד של הרחקה עקב צהובים אני מקווה להמשיך ולעזור לקבוצה במטרות שלה עד סוף העונה".

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
ציון זקן נשמה
(.: 21:15 14-03-2018)
אין עליך קפטן מספר 1 רק הנוכחות שלך על המגרש היא תענוג לעיניים. ושווה הרבה נקודות
2
ציון התותח
(תומר: 11:48 15-03-2018)
הראשון שהייתי מחתים בתום העונה לשנה הבאה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?