שי מושל: "מחנה יהודה? משחק חשוב מאוד, לא משחק עונה"‎

שי מושל (אביחי דלאל) שי מושל (אביחי דלאל)
קרב תחתית לוהט שעלול להשפיע על זהות היורדות והקבוצה שתשחק במבחנים יתקיים ביום שישי הקרוב בין מחנה לקריית גת

במשחק שיפתח את המחזור ה-24 בליגה א' דרום תארח הפועל מחנה יהודה מהמקום ה-14 את מכבי קריית גת מהמקום ה-13, מחר (שישי) בשעה 12:00 יפגשו הקבוצות באצטדיון האימונים הסינטטי של המושבה בפתח תקווה.

זהו אחד המשחקים היותר חשובים של המחזור, שכן הוא עלול להשפיע על זהות היורדות או הקבוצה שתיבחן על מיקומה בליגה נגד קבוצת ליגה ב' מפלייאוף העלייה. כזכור, בסיום המשחק בו ניצחה קריית גת את בקעת הירדן 0:1 משער של נדב כידר, כובש השער אמר:"רחוקים מחוף מבטחים, המשחק נגד מחנה יהודה הוא משחק על 12 נקודות".

מכבי קריית גת צברה עד כה 26 נקודות והיא ניצבת במקום ה-13. קריית גת מגיעה למשחק עם ניצחון אחד בודד בחמישה משחקיה האחרונים שהיה כאמור במחזור האחרון נגד בקעת הירדן. הקבוצה מקריית גת עברה הרבה העונה, כאשר חמישה חודשים שהשחקנים לא קיבלו משכורת החל גל עזיבות מצד שחקני הקבוצה ומבחינה מקצועית הקבוצה זיגזגה לאורך כל העונה. ביום שני האחרון אחד השחקנים הבולטים בקבוצה, אדי אדרי, עבר בדיקת MRI ושם שללו פציעה חמורה, והוא עלול למצוא את עצמו בסגל הקבוצה נגד מחנה יהודה במידה ויעבור את מבחן הכשירות.

לעומת זאת, הפועל מחנה יהודה ניצבת במקום ה-14 ששולח את קבוצות ליגה א' למבחנים נגד קבוצת ליגה ב' ובמאזנה של הקבוצה ממלאבס 22 נקודות. הפועל מחנה יהודה מגיעה במומנטום לא טוב עם שישה משחקים רצופים ללא ניצחון אחרי שתי תבוסות נגד מכבי יבנה ומ.ס כפר קאסם בתוצאה 3:0, כאשר במפגש התחתית נגד דימונה התקשתה מחנה יהודה לקחת נקודות וסיימה בשוויון 1:1.

אחד מהשחקנים היותר משמעותיים במשחק הוא קשר קריית גת, שי מושל, שחווה עונה נהדרת עם 4 שערים ו-7 בישולים מעמדות המגן הימני והקשר האחורי. בראיון ל"דאבל פס" דיבר מושל על משחק העונה.

משחק נגד הפועל מחנה יהודה שנאבקת איתכם בתחתית, אתה מגדיר את זה כמשחק עונה?
"אני לא מגדיר את המשחק כמשחק עונה כי יש עוד המון משחקים עד לסיום העונה. אבל כן, זה אחד המשחקים היותר חשובים לנו ודי ברור שהמטרה היא ניצחון במשחק כזה".

איך קריית גת מגיעה למשחק?

"מגיעים במומנטום טוב אחרי הניצחון על בקעת הירדן והתיקו נגד הכח עמידר ר"ג ובאים במטרה לנצח".

אפשר היה לראות במשחק האחרון נגד בקעת הירדן ששמרתם על שער נקי וניצחתם אחרי חמישה משחקים אולי כי הסתגרתם, זה משהו שגם נראה נגד מחנה יהודה?
"נגד בקעת הירדן המצב הצריך שינוי כלשהו באופי המשחק שלנו אחרי חמישה משחקים ללא ניצחון כמו שהזכרת ולכן עשינו התאמות, כל משחק הוא לגופו".

ניצחון ואפשר להגיד שהתחמקתם ממאבקי התחתית?
"ניצחון בהחלט מקרב אותנו למטרה הסופית אבל כפי שאמרתי לפני יש עוד המון נקודות בקופה והמאבקים יסתיימו רק כשנבטיח בוודאות את ההישארות".

יש חומר שחקנים ששווה יותר, מה לא עבד במהלך העונה?
"קודם כל אני מאוד מסכים עם מה שאמרת, הקבוצה הזו שווה הרבה יותר מהמקום שהיא נמצאת בו, הראינו כדורגל שלדעתי הרבה זמן לא היה בליגה הזו הרבה בזכות הדרך של המאמנים שלנו ליאור בן שמחון ושלומי משה. להגיד מה לא עבד לדעתי זה לא הזמן הנכון מכיוון שיש עוד 6 משחקים עד לסיום העונה ויש עוד אפשרות לתקן את מה שנעשה".


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
הנהלה תלכו הביתה
(מחנאי: 18:30 15-03-2018)
הרסתם אותנו והורדתם אותנו ליגה לעוד 40 שנה. תלכו הביתה כולכם.
2
קריה יקרה
(זבולון : 19:24 15-03-2018)
קרית גת מחר מנצחים מחנה עם מאמן חדש שלא מכיר את כל השחקנים מחנה חלשים מאוד ועם הברדק שקורא שם
3
פשוט בדיחה עצובה
(שחקן מחנה: 16:53 16-03-2018)
הביאו לנו מאמן ליצן שלא מכיר את הליגה ואפילו לא את הקבוצה שלנו ואני בספק אם מתאים בכלל לאמן ילדים.

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?