מכבי אחווה ירכא העפילה לליגה ב'

ככה חוגגים עלייה ככה חוגגים עלייה
בשבת האחרונה הקבוצה אירחה את מכבי קצרין גולן. האורחים שחווים עונה מדהימה ונטולת הפסדים הבטיחו עלייה היסטורית בניצוחו של המאמן פכרי עסקאלה

בשבת האחרונה מכבי אחווה ירכא סיימה מרוץ ארוך ומתיש שבסיומו עלתה הקבוצה לליגה ב'. הקבוצה מהכפר הדרוזי ששוכן דרומית לנהריה התארחה אצל מכבי קצרין גולן למשחק שבו הקבוצה הייתה זקוקה לניצחון על מנת להבטיח את אליפות ליגה ג' גליל עליון וכך קרה.

האורחים היו עדיפים והראו את כוחם כבר במחצית הראשונה כשבדקה ה-12 פאדי בדארני העלה את ירכא ליתרון, בדקה ה-32 אכרם גדבאן הכפיל את התוצאה שנשמרה עד לדקה ה-89 שבה מרדכי פרץ הצליח לצמק. בסיום 1:2 לירכא, והיא אלופת ליגה ג' מחוז גליל עליון.

ירכא כאמור הבטיחה את העלייה שלה מחזור לפני הסיום, כשבמאזנה 15 ניצחונות ו-4 תוצאות שוויון והיא נטולת הפסדים.

"לא חשבנו על עליית ליגה, אחרי שעבר הזמן וראינו שאנחנו יכולים החלטנו ללכת עד הסוף" אמר מאמן הקבוצה פכרי עסקאלה שלא ראה הפסד עם קבוצתו והוסיף: "עונה מאוד מתישה וקשה, המאבק היה מאוד צמוד בין ארבע קבוצות (שעב, טובא זנגריה, ביר אל מכסור) שהתחרו עד לפני שניים- שלושה מחזורים. זו היתה עונה היסטורית לכפר ירכא, הכדורגל נעלם לתקופה ארוכה וסוף סוף הקבוצה התחברה ונתנה הרבה נחת וסיבות לשמוח".

הקבוצה עצמה מורכבת ממספר שחקנים יותר ותיקים ושחקנים מקומיים. השוער הוא אושרי לוי הותיק שעבר בהפועל י-ם, בני לוד, מעלות תרשיחא. במרכז ההגנה משחק הבלם הותיק, ישראל דרור, ששיחק בעברו בהפועל עכו ובבית"ר צפת.

מוניר עלי הוא עוזר המאמן וחבר ההנהלה, אחד השחקנים האלמוניים בקבוצה הוא ייזן מרעי בן ב-18 שכבש שמונה שערים,  גם אקרמה כיאיל בלט העונה עם 11 שערים, פאדי בדארני הוא מלך שערי הקבוצה עם 14 שערים ואכרם גדבאן בן ה-22 שעלה לראשונה על כר הדשא בעונת 2015/2016.

בהרכב מלא. שחקני ירכא
עוד הוסיף עסקאלה: "ביחס לתקציבים ולסגל השחקנים אנחנו ממש לא היינו הפייבוריטים לעלייה, אפשר לראות זאת בהסתכלות על הסגלים של המתחרות. השחקנים שלי היו רעבים ונלחמו לאורך כל העונה, עבדו קשה והאמינו, החיבור בין השחקנים והחדר הלבשה. אנחנו עדיין חוגגים, אנחנו נסיים לחגוג ולשחק, נשב ונציב מטרות לעונה הבאה. כמובן שחייב להודות להנהלה המדהימה אנואר סלמאן, חוסם שחאדה וחליל שמגיע להם המון קרדיט וסיפוק מהעבודה הקשה שלהם".

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
אלף מברוק
(חסן: 18:59 28-03-2018)
מברוק ירכה אני מאחל לכם אושר והצלחה בליגה ב

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?