בצל פרשת הסרטון: נורדיה תתארח אצל קריית גת

זדה. אחד מהברגים המרכזיים של נורדיה זדה. אחד מהברגים המרכזיים של נורדיה
המחזור ה-25 בליגה א' דרום צפוי לספק לנו מספר משחקים אטרקטיביים כאשר המפגש בין השתיים יהיה אחד המרכזיים

בית"ר נורדיה מגיעים למשחק בתחושות מעורבות, מצד אחד הקבוצה עושה עונה טובה ומפתיעה יחסית לשנה ראשונה בליגה א' אך מצד שני בקבוצה שלא ניצחה כבר שני משחקים והם יודעים כי לא יהיה קל בכלל בקריית גת.

דבר נוסף שלא הקל על קבוצת האוהדים זו פרשת סרטון הסקס בו מעורבים מספר שחקני כדורגל, וביניהם גם כוכב הקבוצה, מישל רוס, ששוחרר אתמול (רביעי) לאחר שנחקר בפרשייה. למרות שהשחקן תחילה הושעה על ידי הנהלת המועדון, בעקבות עדות הבחורה שכל מה שקרה היה בהסכמתה, החליטו אנשי נורדיה לשנות את החלטתם ולבטל את ההשעיה.

גורם בכיר במועדון מסר הבוקר לאתר "דאבל פס": "אנחנו שמחים שהפרשייה מאחורינו, מישל שחקן חשוב לקבוצה וקיווינו מאוד שנוכל לבטל את ההשעיה הזאת".

בצד המקצועי, בקבוצה מהבירה מגיעים לאחר שתי תוצאות תיקו ומן המקום השישי. הסגל של המאמן, ויקטור גניש, צפוי להיות מלא וכ-200 אוהדים אמורים להגיע לאצטדיון העירוני בקרית גת על מנת לתמוך בקבוצתם בדרך לניצחון שני העונה על הדרומים.

מי שנחשב לאחד השחקנים הבולטים העונה הוא מגנה לשעבר של הפועל קטמון, יונתן זדה, שכיום הוא אחד מעמודי הטווח בקבוצת האוהדים. זדה יודע עד כמה חשוב המשחק בשישי לקבוצתו: "כל משחק בליגה הזאת הוא קשה, נכון שקריית גת נמצאים בתקופה מצוינת אבל אנחנו משתדלים להסתכל עלינו ואני יכול להעיד שויקטור מכין אותנו בצורה הטובה ביותר לכל משחק". 

על האווירה בקבוצה הוסיף המגן: "האווירה בקבוצה טובה, אנחנו נעשה הכל על מנת לעמוד במטרה שהצבנו לנו עם התקדמות העונה וזה להיות בפלאוף העליון, זאת השנה הראשונה של המועדון בליגה א' שזאת ליגה לא קלה בכלל, אבל אם נשיג את הפלאוף העליון זה יהיה הישג גדול בשבילנו".

זדה לא נשאר אדיש לתרומה של הקהל ואמר: "יש לנו את הקהל הכי חזק בליגה, הקהל תמיד דוחף אותנו ומעודד גם כשאנחנו מפסידים, זה דבר שנותן לנו מוטבציה להחזיר להם כי מבחינתנו זה לא מובן מאליו התמיכה האדירה הזאת. מאוד התחברתי למיזם הזה, לאנשים ובמיוחד לקהל, כיף לי כאן ובטח כשאני עושה עונה טובה מבחינה אישית".
 
היריבה של נורדיה, קריית גת, יודעת כי ניצחון ביום שישי עשוי להבטיח להם הישארות בליגה ואף לקרב אותה לקרב על הפלייאוף העליון. קריית גת מגיעה למשחק לאחר שני ניצחונות רצופים שהרחיקו אותם מהתחתית. המאמן, שלומי משה, שהתחיל את העונה כשחקן הרכב בקבוצה יודע עד כמה חשוב המשחק לקבוצתו: "עברנו עונה מטלטלת אבל זה הזמן שלנו להמשיך את המגמה המצוינת שאנחנו נמצאים בה, ברור לי שזה הולך להיות קרב קשה אבל השחקנים שלי כבר הוכיחו כמה מוטיבציה יש להם ושאסור להספיד אותנו".

עוד הוסיף המאמן: "כשהיינו ברצף משחקים לא טוב בתחילת העונה ירד לנו הביטחון ולא ידענו לעשות את הדברים נכון, אבל יש לנו שחקנים טובים עם המון פוטנציאל ואני תמיד אומר להם שאם הם יהיו שמחים וחדורי מוטיבציה כך גם הכדורגל שלנו יהיה שמח ואיכותי".

שלומי יכול להיות מרוצה גם מהעובדה שהוא מגיע עם סגל מלא למפגש: "אנחנו מגיעים עם השחקנים הכי חזקים שלנו, גם מי שהיה פצוע כבר החלים (אור אדרי, רון למל ואבי צבאג) וזה עובדה שתעזור לנו במיוחד מול יריבה מצוינת כמו נורדיה שיש לה קהל גדול. אני מקווה שננצח ובכך נבטיח עוד עונה בליגה". 


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
זדה אתה ענק
(נורדיה לעד: 11:45 23-03-2018)
מגו שיודע לעשות את העבודה כמו שצריך.. מקווה שהוא יישאר גם בעונה הבאה
2
קריית גת תנצח
(ליגה א: 12:54 23-03-2018)
יש להם התקפה קטלנית ואם כל הכבוד להגנה של נורדיה הם לא יעצרו אותם
3
בן ארוש
(ויקטור : 15:37 23-03-2018)

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?