הבאר הטביעה את החבל

מוזר לכנות "משחק עונה" את המפגש בין באר יעקב לחבל מודיעין כבר בשלב כזה של העונה אך כולם התייחסו אליו ככזה. הקהל אמנם לא נהר בהמוניו (100 צופים) אלו שהגיעו כולל ראש המועצה, ניסים גוזלן ראו מחצית אחת טובה של שתי הקבוצות בסיומה הוליכה המארחת 1:3. התוצאה נשמרה עד לסיום ובאר יעקב עלתה למקום הראשון כשהיא מקווה לא לרדת ממנו עד תום העונה

 

הרבה דובר על המשחק בין באר יעקב לחבל מודיעין. רבים ראו בו כמשחק העונה ולפחות ע"פ הטבלה הוא היה כזה. שתי הקבוצות דורגו בראש הטבלה עם 10 נקודות כשרק הפרש שערים עדיף של מודיעין הפריד בינהן. אגב, היה זה מפגש פיקנטי עבורו של אביעד אגבבה שרק בתחילת השבוע עבר מבאר יעקב לחבל מודיעין.

אביעד אגבבה במדי מודיעין,מפגש פיקנטי עם האקסית (צילום:בועז רביד)
את המשחק החלה באר יעקב בצורה מהוססת משהו אך מודיעין לא השכילה לנצל זאת. בדקה ה 15 החליפו אילן נחמדי ואסף כהן מסירות. האחרון בכדור חכם מעל כל הגנת באר יעקב השאיר את אודי פולטינגר לבד וזה בעט מעט בזלזול הישר לידו של השוער, וצ'יסלב וחנין.

אסף כהן ממודיעין,יכול לחוש מתוסכל מהתוצאה ומאי יכולתו לכבוש (צילום:בועז רביד)

המשחק המשיך להיות לא מסודר ובדקה ה 25 איבד נתי אברהם כדור במרכז המגרש, באר יעקב יצאה למתפרצת, הכדור הגיע לערן חדד באגף ימין. זה חדר לרחבה, הוציא כדור רוחב לאוהד גמיל שמקרוב דחק פנימה 1-0 לבאר יעקב. המומנטום של באר יעקב נמשך ובדקה ה 27 איבוד כדור נוסף הפעם, של אבי ליליוס במרכז השדה, שי גבאי שלח מסירה ארוכה לאוהד גמיל שהיה ספק בנבדל, הקוון לא הרים את הדגל וג'מיל באחד על אחד מול קובי דבש קבע 2-0 לבאר יעקב.

שרון זוארץ מבאר יעקב מנסה לרכב על דור מגרו ממודיעין שלא ממש מסכים (צילום:בועז רביד)

חבל מודיעין חזרה למשחק בדקה ה 32. ישראל כהן ואילן נחמדי החליפו מסירות כפולות, הראשון חדר לרחבה והוכשל ע"י עוז שמאי. השופט הצביע על הנקודה הלבנה ואת הפנדל בעט נחמדי פנימה 2-1. למרות התוצאה המשיך המשחק להתנהל על מי מנוחות ובדקה ה 40 יכלה מודיעין להשוות. קרן קצרה בין פולטינגר לאסף כהן שחלף על פני עוז שמאי הקשית כדור נהדר לנחמדי שמול שער חשוף יכל לכבוש אך שי גבאי הגיח משומקום והרחיק בראשו את הכדור.
ומי שלא כובש - סופג!! בדקה ה 45 מתפרצת נוספת של באר יעקב מצאה את שי זעפרני ברחבה והאחרון בעט פנימה מ 12 מטר 3-1 לבאר יעקב במחצית.

שי זפרני מבאר יעקב(בלבן)מול דור מגרו ממודיעין.זפרני כובש את השלישי וסוגר עניין(צילום:בועז רביד)

 

במחצית שניה הסתגרה באר יעקב במטרה לשמור על התוצאה והתבססה בעיקר על מתפרצות. מודיעין, מצידה שלא שיחקה מסודר לא מצאה דרך לפרוץ את ההגנה של באר יעקב. בדקה ה 60 שוב קרן קצרה של מודיעין בין משה בוקרה לאסף כהן שהגביה כדור קשתי לרחבה ונחמדי בעט בעיטת יעף בסיבוב מעל השער. בדקה ה-73 נכנס פרדי אסולין בשורות באר יעקב מה שעורר במעט את החלק הקדמי שלה.

עמי אלגלי ממודיעין שם רגליים לדרווישה הוותיק. זה לא ממש עזר (צילום:בועז רביד)

 

בדקה ה 80 יצאה באר יעקב להתקפה כאשר יוסי דרוישה בעט וסחט הצלה נהדרת מקובי דבש, שוער מודיעין.

קובי דבש שוער מודיעין עוצר כדור.שלוש פעמים במשחק הוא לא הצליח לעצור(צילום:בועז רביד)

בהמשך היה זה עוז שמאי שהגביה כדור קרן ואסולין בעט מילימטרים מהקורה. עד לסיום לא השתנתה התוצאה ובאר יעקב עלתה למקום הראשון ותפגוש בשבוע הבא למשחק קשה לא פחות את בני יהוד.

איזי חמו מאמן באר יעקב עם "הקפטן". מקסים חסון.כובשים את הפסגה (צילום:בועז רביד)

 

תמונות נוספות בגלריה

 

 



תגובות

+ הוסף תגובה
1
יהוד תנצח את באר יעקב
(יהוד: 18:54 03-11-2010)
בהצלחה לבני יהוד מו באר יעקב

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?