נחרב בשניות

אלימות, מהומות, פצועים ועצורים. זה מה שייזכר ממשחק הכדורגל בין בית"ר כפר סבא למ.ס כפר קאסם שנערך ביום ראשון האחרון. חבל מאוד ומיותר בעליל, כי למשחק היה גם צד אחר – חמישה שערים, קצב טוב בשני הצדדים, מתח ועניין רב

משחק הכדורגל בין בית"ר כפר סבא למ.ס כפר קאסם שהתרחש ביום ראשון האחרון ייזכר רק עקב האלימות המכוערת שהייתה בסיומו כלפי שופט המשחק, רון שבתאי ושחקן כפ"ס, יניב קייקוב. וזה חבל, כי לאורך 90 הדקות (בטרם תוספת הזמן ההזויה של שמונה דקות) היה דווקא משחק כדורגל טוב במגרש הכדורגל קפלן בכפ"ס.
 

  דודי בכר כובש את שער הנצחון בדקה ה 96 אחרי הגול התחילה המהומה.(אביב תקשורת)

אלימות כמו שהייתה על הדשא בסיום לא מוצדקת בעליל. גם אם לטענת אנשי כפר קאסם, השופט מאוד קיפח אותם, ועשה הכל בכדי שכפ"ס ינצחו את המשחק. ישראל היא מדינת חוק, לא רפובליקת בננות, ובשביל מקרי הפליות כאלה ואחרים קיימים מוסדות השיפוט של ההתאחדות לכדורגל, אשר תפקידם לתת את הדין על אי צדק.
 

 גיא פסטרנק (בצהוב) חולף על פני בלם כפר קאסם לפני הגול הראשון.(אביב תקשורת)

   יניב קייקוב חולף על פני קפטן כפר קאסם(צילום אביב תקשורת)

אבל אם, לרגע אחד, ערפל האלימות יתפזר, אפשר יהיה לראות את חצי הכוס המלאה מהמשחק. זה המקצועי שסיפק לכ- 250 הצופים מאחורי הגדרות קצב טוב, הרבה שערים ומתח רב. במחצית הראשונה היו אלו המארחים ששלטו במשחק. התקפה רדפה התקפה, ובדקה ה- 23 זה כמעט הסתיים בשער יתרון, כשקובי דומר מסר כדור למשה אסולין, שמצא את עצמו עומד מול שער ריק - עקב יציאה לא טובה של שוער כפר קאסם, עבדלרחים סרסור, לעבר דומר – אבל, אסולין לא ניצל זאת ובעט את הכדור מעל לשער.

 קובי בן לולו חזר ובגדול ! אחרי הגול הראשון הקשית באומנות מעל קאופמן(צילום אביב תקשורת)

    בן לולו אחרי השער השני הוריד חולצה וספג צהוב שטותי ואח"כ אדום(צילום אביב תקשורת)

בדקה ה- 43 היתרון הכפר סבאי תורגם לשער. גיא פסטרנק ראה שסרסור דיי חולם על קו השער, בעט מ- 15 מטרים לא חזק, אך מדויק לפינה הימנית וזה 0:1 למאחרים. רגע לפני ששבתאי שרק לסיום המחצית, דומר ניסה להכפיל את התוצאה, כשבעט חזק מ-14 מטרים, אולם הפעם סרסור היה מוכן, והדף לקרן. 0:1 לכפ"ס במחצית.

  משה אסולין מנסה לעבור את מגן כפר קאסם "הפעם לא כבש"(צילום אביב תקשורת)
המחצית השנייה נמשכה עם בליץ כפר סבאי על שערו של סרסור, אך ללא תוצאות משמעותיות עבורה. וכשלא מבקיעים – סופגים. בדקה ה- 51, בניגוד גמור למאזן הכוחות על הדשא, הגיע השוויון של כפר קאסם מרגליו של קובי בן לולו, שנכנס כמחליף רק שתי דקות קודם לכן (במקומו של אחמד עאמר). בן לולו קיבל כדור מחזהו של אוהד רון, ומול שוער כפ"ס, חיים קאופמן, לא התבלבל - גם שזה ממרחק של 14 מטרים – והקפיץ מעל האחרון – 1:1.

 דודי בכר (במרכז בצהוב)החמיץ את הפנדל השני ,אבל החזיר בשער נצחון דרמתי. (צילום אביב תקשורת)

שש דקות לאחר שער השוויון, נשארה כפר קאסם בעשרה שחקנים, כשמחמוד עאמר נגע בפניו של קייקוב מכפ"ס, וקיבל את האדום. בדקה ה-66, התרחשה ההפתעה של המשחק, כשהאורחים עלו ל- 1:2. נור סרסור מסר מצד ימין כדור שטוח לבן לולו, שמתוך הרחבה בעט לרווח האוויר שהיה בין קאופמן לקורה השמאלית שלו, ומשם לרשת.

  השופט רון שבתאי שפט טוב  "תוספת זמן מוגזמת" ???

בדקה ה-71 הזדמנות פז לכפ"ס להשוות התבזבזה, כשתומר עוואן לא ניצל כדור מדויק של אלעד שיק לראשו, ומתוך הרחבה נגח החוצה. אבל, המזל של כפ"ס הכה בראשון פעמיים, וכבר ארבע דקות לאחר מכן הגיע השוויון. עוואן הרים כדור לרחבת 16 המטרים של כפר קאסם, אסולין קיבל את הכדור, אך גם נדחף מאחור על ידי דורון דריי. השופט הצביע על הנקודה הלבנה, והעניק צהוב לדריי. דודי בכר לא התבלבל מ- 11 מטרים, והשווה ל – 2:2.

  יניב קייקוב שרוע על הדשא לאחר המהלומה  שספג.

בדקה ה-78 קובי בן לולו הרס במו רגליו את הפתיחה המוצלחת שלו בקבוצה, כשביצע עבירה במרכז הזה על פסטרנק, קיבל את הכרטיס הצהוב השני (הראשון הונף לעברו שתי דקות לאחר שנכנס כמחליף, בדקה ה- 53), ואת האדום.

שמונה דקות לאחר מכן, המשחק התחיל להתחמם. קייקוב נגח מתוך הרחבה לשער כפר קאסם, ומוחמד סרסור, שנכנס כמחליף בדקה ה-49 (במקומו של שאוקי עיסא) הציל בעזרת ידו שער בטוח. בתגובה, גם סרסור ראה את האדום, וכפ"ס זכתה לפנדל נוסף. אולם, הפעם, בקרב בין בכר לשוער כפר קאסם, סרסור, ידו של האחרונה הייתה על העליונה.

  סרסור עוצר בידו את הכדור ומונע שער בטוח

  השופט רון שבתאי מראה לסרסור את האדום והדרך החוצה.
כשהגיעה הדקה ה-90, השופט, שבתאי, הוסיף על שש דקות תוספת זמן. החלטה דיי תמוהה. אולם, כששעונו הראה על הדקה ה-96, המשחק לא הסתיים, אלא שבתאי החליט להמשיך אותו למשך דקה וחצי נוספות. אז, הגיע שער הניצחון של כפ"ס – בכר, ספק מעמדת נבדל בעט מ- 14 מטרים כדור שננעץ בחיבורי שערו של סרסור- מייד לאחריו נשמעה שריקת הסיום, שהחלה את המהומות על הדשא. מעבר לגדרות נזרקו לדשא בקבוקים ולבנים, ויניב קייקוב, כאמור, הותקף על ידי אנשי כפר קאסם, כמו גם שלושת שופטי המשחק – שבתאי, אבי גולדשטיין ועידן לייבה.
חבל. חבל שמשחק כדורגל בישראל מסתיים עם פצועים שפונו לבית החולים "מאיר" בכפר סבא, ועם תלונות שהוגשו כנגד התוקפים במשטרת כפר סבא.

 

 

תמונות נוספות בגלריה



תגובות

+ הוסף תגובה
1
הייתי במשחק ופשוט השופט התעלל בכפר קאסם וכל גליץ של שחקני כפר קאסם היה שולף מיד ,הוסיף 12 דקות והיה ברור שלא יסיים את המשחק עד שכפר סבא יביעו והתמוהה שהבקיעו שער מנבדל ברור
2
אני מגנה כל סוג של אלימות, לטענתי בכל משחק מעורב בין קבוצה יהודית לבין קבוצה מהמגזר, חייבים להיות נוכחים כוחות שיטור.
3
השופט ביזיוןןןןןןןןןןןןן
(פרשן ליגה ב: 16:02 01-11-2010)
איך נותנים לשופט כזה לשפוט את המשחק,לדעתי השופט לכל אורך המשחק לא הפעיל שיקול דעת נגד כפר קאסם ,והיה ברור שרצה שכפר סבא ינצחו ביזיוןןןן
4
משחק מכור .
(אחד שמופתע. קרייתי גתי .: 16:26 01-11-2010)
ברור שאני מאחל לשחקן(שופט המשחק )האחלה מהירה ואני רואה בעצב את האלימות שהיתה אתמול אבל ששופט המשחק הוא שחקן מאחת הקבוצות,נותן 3 כרטיסים אדומים להקבוצה היריבה שלו ונותן 12 דקות בתוך 90 זאת שערורייה.לחקור את כפ''ס בגלל החלטות השופט .
5
איך שולחים שופט מקומי למשחק של כפר סבא ,אני אתמול התביישתי בשופט ובמעשיו ,אז מה אם הם ערבים ,השופט הזה צריך להרחיק אותו לאלתר
6
המשך .
(אחד שמופתע. קרייתי גתי .: 16:27 01-11-2010)
ולהעניש את כפר קאסם בגלל האלימות המיותרת שהיא עשתה כלפי "שופטי" המשחק .
7
לערב מודיעין אזרחי דחוף
(משקיף: 16:36 01-11-2010)
לדעתי צריך לערב מודיעין אזרחי באופן מידי ,הרבה מסתובבות שמועות על משהו מסריח והמבין יבין
8
השופט הזה שפט ביום שישי משחק מרכזי בין מ.ס פרדס חנה למכבי פרדיס והוא היה מצויין למרות שמ.ס פרדס חנה קיבלו אדום לא הכי מוצדק.רון כל הכבוד תמשיך ככה.
9
אלימות
(כושי: 20:31 01-11-2010)
גם אם השופט טועה הוא בסך הכל בן אדם.אז זה מצדיק אלימות כזאת?לאן הגענו?אני מקוה שיפסיקו פעילות לאלימים מכפר קאסם.בושה לספורט.
10
אתם אנשים מפגרים
(אסי : 16:47 01-11-2010)
השופט לא כפר סבאי, אלא תל אביבי.. מודיעין אזרחי חחח לא הגזמתם? בסיום 6 הדקות השופט הוסיף עוד דקה בגלל בזבוז זמן ואז כפר סבא כבשו.. דיי לבכות, אמן יפרקו את כפר קאסם!
11
נוכחתי במשחק ,אתה גרמת לעוול אדיר לכפר קאסם,אפילו אוהדי כפר סבא צחקו על החלטותיך,ראיתי את מבט העיניים שלך שאומר שמה שתעשו היום אני אפריע לכם והצלחת בגדול ,תתבייש
12
איבדנו את הקשר בין עיקר לטפל
(הקול השפוי: 18:30 01-11-2010)
אני קורא את התגובות ולא מאמין. במקום להתרכז בזה שאנשים נפגעו, הוכו, איבדו הכרה וחייהם הסתכנו - אתם דנים בכשירותו של השופט. ונגיד שהשופט היה אדיוט ושפט לטובת צד אחד מה שאגב לא היה מדויק - האם כל זה מצדיק אלימות וברבריות? תכנסו לפורפורציות אנשים!!!!!
13
המשך במיוחד למופתע מק.גת
(איציק הגדול: 17:25 01-11-2010)
אלימות מכוערת , פחד אימים אם אנחנו היינו בטריטוריה ערבית אין מצב שהיינו מעיזים כך לנהוג,ולך יא מופתע אומלל,מי שמפרגן בכל זאת לערבים יותר מליהודים מגיע לו שקבוצתו לא תשרוד בעונה הבאה בליגה א' והלוואי שתשתנה,בכל זאת אם אתה פוחד אז קפה ומאפה לא ארוחה
14
למערכת דאבל פאס ולכתב שהיה במשחק
(איציק הגדול: 17:27 01-11-2010)
למה תוספת זמן הזויה? היו 6 חילופים?זה לבד 2 או 3 דקות , היו מורחקים שלקח להם 2 עד 3 דקות לעזוב את המגרש,הפנדלים נבעטו לאחר 2 דקות של ויכוחים , ספרת עד עכשיו או שאתה צריך בדידים ?
15
קורה להם. קבוצות כאלה צריך לפרק!
16
חצופים כל המגיבים פה!
(אוהד: 19:31 01-11-2010)
המשקיף נתן לשופט גיבוי מלא, תראו על מה אדומים, עבירה ללא כדור נגיעת יד על סף הרחבה 2 צהובים מיותרים. כמה ויכוחים היו כמה בזבוזי זמן? איך 6 דק' זה לא ראוי והוא כבש בדקה 95 לפי ההתאחדות. קצת פרופורציות ולא ישר להמציא שערוריות, זה במיוחד המופתע החוצפן!
17
למגרשים !!!
18
תגובה ל9
(נתי: 19:49 01-11-2010)
כן השופט הוא העיקר זה היה ביזיון אחד גדול ,אני שמעתי אוהדי כפר קאסם מה מתלוננים שזה גזענות ודופקים אותם בגלל שהם ערבים אז מה אתה מצפה מהם שיתנו פרס לשופט
19
כהנא צדק אין אמונה בערבים
(משה אור יהודה בלב: 19:51 01-11-2010)
20
אחד שהיה במשחק....
(אורח: 20:00 01-11-2010)
אני כאורח וכאדם מאוד אוביקטיבי הייתי במשחק, הלכתי לראות משחק צמרת. כל מה שהשופט שרק במשחק היה נכון ב100% בדוק. גם התוספת זמן הייתה מוצדקת כי אחרי השריקה לפנדל השני של כפר סבא המשחק נעצר ל5 דקות לפחות. הדבר היחידי היה גבולי זה הגול האחרון של כפר סבא
21
השופט הזה החזיר אותנו לימי החושך,ואני חושב שצריך לקבל החלטה אמיצה ולעניש את השופט שמקלקל יחסים בין יהודים לערבים
22
לוזון תתעורר
(אבנר: 20:35 01-11-2010)
בשנות השבעים נירצח שחקן במהלך מישחק בליגה ג בין רחובות לכפר גבירול,מורדכי קינג היה שמו,אם המישטרה לא תחזור למיגרשים לא יאוחר היום שזה יחזור
23
עבודה בעינים
(יהודה: 20:40 01-11-2010)
הוצאת השוטרים מהמיגרשים גרמה להעלאת רמת האלימות במיגרשים.סדרני הספורט זו בדיחה גרועה,מה יכול לעשות פנסיונר מול אספסוף?
24
כפר קאסם אתם אנשים רעים כל שבוע יש
(אור יהודה בדם : 20:49 01-11-2010)
איתכם בלגן מעניין מה יגמר באורנית ביום שישי די נמאסתם תסגרו את המועדון אין לכם מקום בכדור רגל אולי טניס טוב לכם בעזרת השם יסגרו לכם את המועדון
25
לשחקן ? מה הולך שם כפר קאסם תמיד עשתה בלגן לאן שהיא הלך אתם צרכים לקבל עונש קשהה מאודד
26
מה יהיה אחד שמופתע?!
(חושנגי: 21:06 01-11-2010)
תגיד לי מה יהיה איתך ?!אה גולם?!נשבר ממך כבר אמרתי לך כבר כמה פעמים לך תאסוף בקבוקים ותניח לנו .שנה שעברה שבכינו על השופטים רק פתחת את הפה המסריח יאלה לך הביתה גולם שלום ותודה!
27
להלן תקציר המשחק האמיתי
(אבי נעלבי: 21:10 01-11-2010)
קודם כל מבחינת יחסי כוחות ממש לא היה...כפר סבא עשו כל העולה על רוחם כפר כסאם בעטו פעמיים למסגרת.ועכשיו לשופט כל שריקה בטון רק פעם אחת הוא טעה שלא הוציא אדום בפנדל הראשון אבל מעבר לזה שופט עם ביצים שיצליח.מבקר השופטים אחד המבקרים הקפדניים ציין לטובה
28
לאיציק 13 ידידיי .
(אחד שמופתע. קרייתי גתי .: 21:24 01-11-2010)
תאמין לי גם אני לא מת על הערבים (בלשון המטעה) ואני מבין את הפחד שעבר עליכם בהמהלך המשחק אבל ששחקן קבוצה שופט את משחק של קבוצתו זה לא נראה לך מוזר ונ.ב אני לא פוחד מהתערבות שלנו ולי תשלח מאפה,קפה ומנה ראשונה יותר מזה אני לא צריך .
29
ל16 ול26 .
(אחד שמופתע. קרייתי גתי .: 21:26 01-11-2010)
ל16 מה שאני אמרתי יהיה פי על הנדבר בסיקור הכתבה של המשחק . 26 בפעם האלף אני לא אסף ולא יאסוף בקבוקים . ואם 16 מחפש השערות אז שילך לבדוק את 26 ואת עניין ה"בקבוקים" שלו .
30
המשך ל26 .
(אחד שמופתע. קרייתי גתי .: 21:29 01-11-2010)
בכיתם על השופטים אבל השנה שופט היה חלק מכם . זה לא משהו אישי נגד השופטים אבל ששופט שחקן אחד מהקבוצות שופט את קבוצתו במשחק חשוב זה לא נראה לך מוזר ?. לשאר דבריך איני מגיב .
31
כנס רגע אחד שמופתע...
(חושנגי: 21:38 01-11-2010)
יגולם אתה לא מבין?!אוספים בקבוקים ריקים!!!לא מלאים באקונומיקה אתה ממש מאכזב אותי עברנו דרך ארוכה ושוב אתה הולך אחורה ממש קשה איתך...בקבוקים ריקים!!!מלא עם ריח לא נעים לא שותים גולם!!!מה יהיה?!
33
עם כל הכבוד לכם אני הייתי במשחק וראיתי איך השופט רון שבתאי הרס את המשחק ,למה לא לנצח בהגינות,נכון כפר סבא היו יותר טובים ובלי עזרת השופט היו יכולים לנצח אבל למה אדון השופט צריך להרוס משחק שאני אישית נהיניתי בו
34
אני רוצה לעשות לכולם סדר בבלאגן
(יודע משו שאתם לא יודעים: 23:03 01-11-2010)
1. כל הכרטיסים האדומים היו מוצדקים, עבירה בלי כדור אדום, צהוב על הורדת חולצה ושני על פאול גס צהוב שני אדום, והצלה עם היד מהשער אדום שלישי. הכל מוצדק 2. לגבי התוספת זמן תחשבו כמה זה 6 חילופים 3 דק' כמה זמן זה עוד 3 אדומים
35
תגובה ל16
(ספורטאי: 23:05 01-11-2010)
ומה אתה מצפה מאיגוד השופטים שלא יתנו גיבוי לשופט שלהם,כל הארץ יודעת שכל האיגוד היה בחאפלה אצל היו"ר של כפר סבא לפני שבוע,אני מציע לכל הקבוצות של ליגה ב דרום א להרים ידיים כי גורל העולה נחרץ באיגוד השופטים ששולחים להם כל שבוע שופט לפי רצונם
36
אני רוצה לעשות לכולם סדר בבלאגן המשך
(יודע משו שאתם לא יודעים: 23:08 01-11-2010)
3 אדומים והשחקנים מסרבים לצאת מהמגרש זה עוד 3 דק' השוער שלהם קושר שרוכים 3 דק' ושחקן שלהם נופל סתם בלי סיבה כאילו קיבל מכה. הגעתי כבר ל10 דק' הגול היה דקה 95. אז ככה שהכל היה במקום. אל תזיינו את השכל ואחד שמופתע קודם תדע עובדות אח"כ תדבר גולם.
37
השופט היה שערוריה
(football: 00:45 02-11-2010)
חבל ,חבל ,זה לא מוסיף כבוד לאיגוד השופטים ,צריך לעשות סדר באיגוד ולנקות את האיגוד משופטים לא אחראים
38
ל31 הקרציה .
(אחד שמופתע. קרייתי גתי .: 23:22 01-11-2010)
זאת עובדה ידועה שבקבוקים צריכים להיות ריקים . ובפעם המילארד אני לא לוקח בקבוקים למיחזור . מי שיהלך למיחזור זה אתה . חושנגי אתה יוכל לזהות בשמך במקום בששמות דבילים .
39
טוב לנו
(חושנגי: 23:22 01-11-2010)
שנה שעברה כל הגלמים בכו שביתר כפר סבא ישארו בליגה בזכות השופטים מה שקרה בפועל שביתר קיבלה בכל משחק אדום והשופטים חתכו אותה לגזרים .ועכשיו שמנצחים ומשחקים כדורגל נדיר כל הקנאים וצרי העיין (מהשכונה)פותחים את הפה אומללים נמאסתם!!!!
40
אני אעשה לכם סדר
(התותח: 23:24 01-11-2010)
1- האדום הראשון לא היה ולא נברא 2-האדום השני היה יכול להפעיל שיקול דעת 3-האדום השלישי מוצדק 4-הפנדל הראשון שנוי במחלוקת והפנדל השני מוצדק 5-השער השלישי מנבדל ברור
41
המשך לסיקור האירועים
(התותח: 23:27 01-11-2010)
6-השופט הוסיף 6 דקות תוספת זמן ועד כאן הכל בסדר אבל הבעיה שהתוספת הסתיימה ולא היה צורך להוסיף עוד דקות אבל השופט החליט אחרת ומשך את זה עוד שלוש דקות עד שכפר סבא הבקיעו ומייד סיים!!! 7-ההתנהגות אחרי משחק הייתה גועל נפש מצד כפר קאסם
42
37
(אבי נעלבי: 23:30 01-11-2010)
37 יש שמועה שאומרת שאתה אדם מסכן אומלל ומתוסכל שמתחבא אחרי מקלדת כן הגורל נחרץ בדיוק כמו שנחרץ שביתר ישארו בליגה א'בזכות החברים של אלמוג...ביתר תעלה ב''ה בזכות היותה הקבוצה הטובה בליגה בהרבה לפני כולם נמאס ממכם כל מי שנכח ראה שהשופט פשוט אמיץ.!
43
אחד שמופתע תקליק רגע...
(חושנגי: 23:34 01-11-2010)
שמע אח שלי(אחרי הכל כל היהודים אחים)לפי התגובות שלך יש לנו פה עסק עם מסכן ראסמי כאילו אחד על סף הפיגור(שיסלח לי אלוהים ושיסלחו לי כל הלוקים בפיגור)אתה אדם אומלל וזו תגובה אחרונה שלי עליך...מאחל לך טיפול מועיל ומרגוע לנפשך הפצועה אתה אדם חולה
44
הייתי במשחק וראיתי איך שופט קובע תוצאה
(אוהד מחנה יהודה: 23:52 01-11-2010)
השופט פשוט קבע את התוצאה של המשחק והיה שקוף מאוד ,כל מי שנכח במשחק רק אמר משפט אחד "בחיים שלנו לא ראינו שיפוט מגעיל כזה
45
חמוצים תכינו מסכנים עלובי נפש לכו כפרה על אלמוג ספיר אפסיםםםםםםםםםםםם אין ולא היה אדם כזה בכדורגל אךךךךךךךך הקינאה כואבת זה לא נעים. שירדנו חגגתם עכשיו?עכשיו אין לכם מזור יש לכם לחצים בחזה אתם מגיבים באינטרנט לא טוב רעעעעע מבאס אה?
46
השער השלישי היה מנבדל ברור
(אני המגעיל: 23:58 01-11-2010)
תוספת לא תוספת מה אתם מתעסקים בשטויות ,מבחינתי האירוע המרכזי במשחק חוץ ממה שקרא אחרי זה השער השלישי שהיה מנבדל ברור מאוד ומייד השופט שרק לסיום
47
תגובה ל47
(מני: 00:05 02-11-2010)
נכון אתה צודק מהעמדה שלי ראיתי נבדל ברור ,חבל ששולחים שןפטים כאלה שמטרתם להרוס את התענוג שלנו מכדורגל
48
לכל החכמולוגים
(אחד: 06:38 02-11-2010)
הקוון לא ראה את הנבדל בשער האחרון כמו הרבה נבדלים אחרי במשח בגלל שהאוהדים של כפר קאסם ירקו וזרקו עליו דברים אז מה אתם רוצים מהשופט הראשי?
49
לא מאמין ,אני בשוק ממה שראיתי במשחק השופט פשוט חוצפן ,שופטים כאלה צריך להרחיק אותם משיפוט כי אחרת הכדורגל הישארלי ייהרס
50
תגובה ל49
(המושחת: 00:25 02-11-2010)
תאמין לי ממה שראיתי במשחק כבר התחלתי להאמין בהכל ,בחיים שלנו לא נתקדם ולא נגיע רחוק
51
שיפןט ללא דופי
(בן ציון סלמן: 07:59 02-11-2010)
לכל אוהדי מחנה פתח תיקווה ואזור תמיד בוכים על קבוצה שמצליחה שנה שעברה בכו על זה שהשופטים עזרו ליפו עכשיו בוכים שעוזרים לכפר סבא(ממש כמו שעזרו להם להישאר בליגה א')די בכיינים עלובים יש פה שניים שלושה בכיינים שנשבר מהם והמצחיק הוא שהם קפלניסטים...
52
אותך כל כפר סבא מפרגנת להנהלה ולמאמן ולשחקנים ואני יודע מה אני כותב אני היתי שייך למועדון הזה כמה שנים טובות לא היה ולא היה מה שאתה ומקסים עשיתם בשביל המועדון הזה ושחקנים איכותים כמו שיש היום בחיים לא היה אני מאמין שאתם תמשיכו להצליח ואמן
54
לאלמוג הראש העיר הבא !!!!!
(כוכב: 10:01 02-11-2010)
מי שברך אבותנו אברהם יצחק ויעקוב הוא יברך את הגבר אלמוג בן דליה לחיים טובים להצלחות לפרנסה בשפע עד בלי די ושיקח את ביתר לליגת העל בעזרת השם ונאמר אמממממןןןןןןןןן
55
תן לאחרים גם לבעות אני חושב שמגיע לכולם תן גם לחברים שלך לאהוב אותך בהצלחה אתה נסיך
56
וכולם יודעים מי הם מזל שאתם לא במועדון ותודה לקדוש ברוך הוא שאתם לא שם . בית"ר בהצלחה לליגה א אמן
57
כולם בהיתחדות יודעים מי אתה לא פחדן ויש לך ניסיון עם קבוצות ערביות אתה תצליח בגדולל אתה בדרך לליגת העל באחריות מהיום כל משחק חשוב בליגה א ו ב אתה תהיה השופט
58
לכל שחקנים היהודים של קאסם תהיו גברים
(יהודי אוהב יהודי : 10:55 02-11-2010)
תעזבו את קאסם לא הכל כסף בחיים תראו אך הם מתנהגים אתם לא שוווים את זה שאתם שם זה לא הבית שלכם ואתם לא שחקני נשמה ערבי בחיים לא אוהב יהודי תאמינו לי כהנא צדק
59
מגעילים
(תפסיקו: 10:59 02-11-2010)
תפסיקו להיות יפי נפש ולחפש מילים יפות לדבר לקבוצות הערביות כל הקבוצות הערביות מגעילות אנשים דוחים שמחפשים רק אלימות צריך להוציא אותם מהליגה ההישראלית שישחקו בינם לבין עצמם ושיהרגו אחד את השני אנשים בכינים ששונאים אותנו אז מה אנחנו צריכים אותם בתוכנו
60
כפר סבא אור יהודה איתכם כל שבוע יש בלגן
(משה אור יהודה בלב : 11:00 02-11-2010)
עם הבני ???? האלה גם ביום שישי מול אורנית היה בלגן צריך לסגור להם את המועדון אין להם מקום בכדוררגל אולי הם ישחקו טניס לשם הם בטוח טובים כפר סבא אוהבים אותכם
61
ל 54 אמן אמן אמן הוא אחלה גבר אחרי
(אמן אמן אמן: 11:26 02-11-2010)
שירדנו ליגה חשבתי שאלמוג לא ימשיך עם ביתר אבל לאא הוא נשאר ומעלה אותה ליגה חזרה לבחור הזה יש בצים והוא גבר ורוצה שבתר תצליח בגדול והוא באמת ראש העיר הבא עם הוא רוצה אלמוג אתה נשמה גדולה
62
השופט הרס את המשחק
(חיים : 11:51 02-11-2010)
יש משהו מסריח מתחת לשולחן
63
השופט רמה ז
(מומחה ליגה ז: 12:11 02-11-2010)
בא לי להקיא ממה שעשה השופט
64
השופט אשם מספר 1
(מכוער: 12:17 02-11-2010)
המשחק היה מצוין אבל לשופט הייתה דיעה אחרת וזה להרוס את כפר קאסם
65
אתם שחקנים מצוינים ואיכותים או ווינרים חחח
66
אתה משחק עם כולם יהיה בסדר

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?