משחקי הפלייאוף בליגה ב'

איכסל חוגגים בדבוריה (איהאם אנוואר ג'בארין, יאללה ספורט) איכסל חוגגים בדבוריה (איהאם אנוואר ג'בארין, יאללה ספורט)
אור יהודה ושמשון תל אביב ניצחו את הקבוצות מטייבה ועלו לגמר. כפר מנדא הודחה, כאבול וכפר כנא עברו לשלב הבא. קריית אונו, צעירי רהט, מעלות תרשיחא ועין מאהל ג'מאל הפסידו ויאבקו נגד הירידה

משחקי הפלייאוף בליגה ב' יצאו כאמור ביום שישי האחרון לדרך.

בליגה ב' דרום א' עירוני אור יהודה עלתה לגמר המחוזי לאחר 3:2 בהארכה על שמשון בני טייבה. אלעד כהן כבש בדקה ה-31 והעלה את שמשון בני טייבה ליתרון, אריאל ענבי איזן לקראת המחצית וקבע 1:1. בדקה ה-78 היה זה מתן ארביב שהפך את התוצאה וקבע 1:2 לאור יהודה שנשמר עד לדקה ה-90 שם אלעד כהן השלים צמד ושלח את המשחק להארכה, 2:2 בתום 90 דקות. בדקה ה-106 של ההארכה, ארנון טמיר מלך שערי הקבוצה המארחת כבש את השער המנצח והעלה את אור יהודה לגמר מחוז דרום א'.

במשחק מקביל שנערך שמשון תל אביב מהמקום הרביעי הביסה 3:0 את מ. ס תעירי טייבה משערים של נאור יצחק הלוי בפנדל, גיל רבי ונתנאל חגאני. בשישי הקרוב עירוני אור יהודה תארח את שמשון תל אביב והמנצחת תפגוש את המנצחת בקרב שיתקיים באשדוד בין מכבי עירוני אשדוד לקריית מלאכי.

בצד הפחות משמח של הטבלה, שלב מבחני הירידה. הפועל קריית אונו אירחה את הפועל נחלת יהודה, המארחים הפסידו 3:1. מוחמד שבוש העלה את הפועל נחלת יהודה ליתרון לקראת המחצית, יוסי גואטה איזן עם הכניסה למחצית השנייה. בדקה ה-60, יזהר גרף הכשיל ברחבה, הורחק והותיר את קריית אונו בעשרה שחקנים. יניב סבג כבש מהנקודה הלבנה וקבע 2:1 לנחלת יהודה. בדקה ה-76, היה זה רוני אוחנה שחתם את תוצאת המשחק עם 3:1 לנחלת יהודה ששלחה את קריית אונו להיאבק על מיקומה בליגה.

בליגה ב' דרום ב' במבחני הירידה בית"ר גבעת זאב אירחה את צעירי רהט. המקומיים ניצחו 0:1 משער דרמטי של עוז ימין בדקה ה-89. צעירי רהט יפגשו את עירוני כסייפה שניצחה את גדרה 3:2, משחק על כל הקופה נגד הירידה לליגה ג'.

בליגה ב' צפון א' אחווה כפר מנדא שהייתה כל כך קרובה לסנסציה ולעלייה במחזור הסיום אירחה את צעירי כפר קנא. כבר בדקה הראשונה היה זה רמי דהאר שדאג להעלות את המארחים ליתרון 0:1. בדקה ה-35, ראדי מוהנא איזן את התוצאה ושלח את הקבוצות בשוויון 1:1 להפסקה. בדקה ה-73, רמי דהאר השלים צמד מהנקודה הלבנה וקבע 1:2 לכפר מנדא. בדקה ה-82, מוחמד עואודה שעלה כמחליף דאג לאזן ולשלוח את הקבוצות להארכה אחרי 2:2 בדקות הסיום. ובהארכה בדקה ה-105, היה זה פרס גנאים שכבש ושלח את כפר קנא לגמר העליון של מחוז צפון א'.

ומי שתפגוש את צעירי כפר כנא היא בני כאבול שהתארחה אצל הפועל בועיינה. אסף פחימה כבש ראשון בדקה ה-17 והעלה את בני כאבול ליתרון 1:0 ובדקה ה-33, היה זה עומר סבע שאיזן את התוצאה ושלח את הקבוצות להפסקה בשוויון 1:1. התוצאה נשמרה עד לדקות הסיום כשבדקה ה-82, היה זה אסף פחימה שהשלים צמד והעלה את בני כאבול לשלב הבא עם 2:1. בשישי הקרוב כאמור בני כאבול תארח את צעירי כפר כנא.

במבחני הירידה סקציה מעלות תרשיחא התארחה אצל אחווה עראבה. 90 דקות ללא שערים שלחו את הקבוצות להארכה. בדקה השלישית של ההארכה איתן אדרי העלה את האורחים ליתרון וקבע 1:0 למעלות תרשיחא, בדקה ה-113, בלאל סבע ניגש לנקודה הלבנה ואיזן את התוצאה בדרך ל-1: 1 בתום 120 דקות של כדורגל. בבעיטות ההכרעה אחווה עראבה יצאה כשידה על העליונה לאחר 3:4.

במבחני הירידה במחוז צפון ב', הפועל טירת כרמל הביסה 1:7 את עין מאהל ג'מאל. בדקה ה-8 עין מאהל ג'מאל עלתה ליתרון 1:0 שנשמר עד לסיום המחצית משער של קוסאי אבו נעסה. ובמחצית השנייה, עין מאהל ג'מאל נותרה בעשרה שחקנים לאחר ההרחקה של פיראס אמין והפועל טירת כרמל פשוט דרסה את עין מאהל ג'מאל עם שבעה שערים אדיר ללקי ועידן אלי אס כבשו צמדים, שחר סימן טוב, נדיב סימן טוב ורביב טורונטו הוסיפו בדרך ל-1:7 להפועל טירת כרמל שנשארה בליגה.


 

תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?