קובי רפואה: "היו ביקורות בדרך וזה בסדר, אבל עמדנו במטרה שלנו"

קובי רפואה (ערוץ הספורט) קובי רפואה (ערוץ הספורט)
המאמן: "דמארי ישחק בישראל רק בהפועל ת"א. הוא יחזור לעצמו אם יגיע אלינו". ניסנוב: "התקציב יעמוד על כ-30 מיליון שקלים". מוליץ': "רוצה להישאר"

זה לקח פחות משנה ואמש (שני) זה הפך לרשמי: הפועל ת"א עלתה לליגת העל. אחרי עונה אחת בלאומית, האדומים שבים לליגה הבכירה והם עשו את זה אחרי שהביסו 0:3 את מכבי אחי נצרת. לשמחתם, הפועל ראשל"צ הפסידה 2:0 להפועל עפולה, מה שאיפשר לקובי רפואה ושחקניו להבטיח את העלייה כבר הערב, שישה מחזורים לסיום הליגה.

7,500 האוהדים שהגיעו לאצטדיון המושבה חגגו בסיום עם השחקנים ועם רפואה, שהגיע להפועל ת"א באמצע העונה והוביל אותה בחזרה לליגת העל. האוהדים חגגו עם השחקנים כשברגע נשמעו הקנטות כלפי מכבי ת"א שירי נאצה כלפי שמעון מזרחי.

בראיון ל"יציע העיתונות", רפואה הכריז כי ישנם נסיונות רציניים להחזרתו של עומר דמארי להפועל ת"א: "דמארי ישחק בישראל רק בהפועל ת"א. אני יודע את העלויות, יודע הכל. הוא רוצה לשחק כאן, רק כאן והפועל רוצה אותו. אני מסכים שזה לא השחקן שהתרגלנו להכיר, אבל אני יודע שאני יכול להוציא ממנו את המיטב. דמארי יחזור לעצמו אם יהיה בהפועל ת"א".

"יש לנו שחקנים טובים, נעשה את החיזוקים שצריך. יש לנו זמן לעשות את זה. הפועל תקום ותיפול על השחקנים שהיא תביא", המשיך רפואה והבהיר: "למועדון כמו הפועל ת"א אין מטרות של הישארות בליגה. אני לא יודע איזו קבוצה תהיה, אבל אני יכול להבטיח שכל שחקן שילבש את המדים יהיה מחויב".

ידין לא ויתר לרפואה (ערוץ הספורט)
"להיות מאמן הפועל ת"א זה משהו שכל מאמן רוצה. זה מועדון גדול. רציתי להיות כאן", טען רפואה בנוסף. "בכל מקום אם אתה לא מצליח - אתה נשרף. עם האווירה, הקהל, המועדון והתנאים - אני לא חושב שיש מאמן שיכול להגיד לא להפועל ת"א".

עוד לפני זה, רפואה חגג את העלייה יחד עם שחקניו ואמר בסיום המשחק: "אני מאוד שמח שעמדנו במשימה שלנו. החגיגות צריכות להיות ספונטניות כי זו הפועל ת"א, אבל אנחנו לא צריכים לחגוג יותר מדי כי חזרנו למקום הראוי לנו. זה מועדון גדול והמקום ושל הקהל הזה הוא בליגת העל. היו ביקורות בדרך וזה בסדר, אבל עמדנו במטרה שלנו, עלינו מהמקום הראשון ואנחנו ראויים לזה".

רפואה המשיך: "אני גאה לאמן את הפועל ת"א, כל מאמן שואף להגיע למועדון כזה. הוא מתנהל כמו באירופה עם תנאים אירופאים שאין להרבה מועדונים בליגת העל". על הבעלים והעונה הבאה אמר המאמן: "אני מודה לצוות שלי - המקצועי והרפואי. לא קל לעבוד איתי 24/7 ואני לא יודע איך הפועל ת"א תיראה בעונה הבאה. אני יכול להבטיח דבר אחד - כל מי שילבש את החולצה של המועדון, יידע איפה הוא נמצא ויהיה מחוייב לקבוצה".

יש עלייה. שחקני הפועל חוגגים (ערוץ הספורט)
הבעלים איציק ניסנוב התייחס לעתידה של הפועל ת"א: "בעלים נוסף? כרגע אין מישהו על הפרק. אם יבוא מישהו שיכול להעמיד קבוצה של מספרים מאוד גבוהים, כמו יענק'לה (שחר) או מיץ' (גולדהאר), וירצו להשקיע כספים, אנחנו נפנה את המקום שלנו. אנו אוהדי הפועל ת"א ונכנסנו לפה רק מאהבה". ניסנוב הוסיף: "הפועל תעמיד תקציב בין שיהיה בין 4-5 הבכירות בליגת העל - 30 מיליון שקלים. אני מאמין שנדע להחזיר את הפועל ת"א לימיה היפים עם בנייה נכונה. יש לנו בסיס טוב מאוד שיכול להמשיך לעונה הבאה".

ניסנוב הוסיף: "עד שלא יסכמו את הדברים באופן סופי לא אדבר על שחקנים, יש לנו סגל די טוב כבר עכשיו. צריך לפרגן לשחקנים ולצוות על העונה שעשו. בתחילת הדרך לא נראינו כמו שחשבנו שצריך להיראות. ניצחנו בהתחלה משחקים, אבל לא נראינו טוב לדעתי. עשינו את השינויים, התחזקנו בינואר במקומות שחשבנו שצריך וקובי (רפואה) עשה עבודה נפלאה, לכן אנחנו נמצאים פה היום".

ניסנוב דיבר על הסגל: "יש לנו אופציה על מוליץ' ונממש אותה. יש לנו אופציה גם על חוגי, נשב על זה ואני מאמין שגם הוא ימשיך. תהיה לנו קבוצה חזקה עם סגל איכותי, יש לנו שוער שחצי ליגה רצתה אותו ושני בלמים שלדעתי צריכים להיות בנבחרת".

לסיכום אמר ניסנוב: "זו הצלחה גדולה מאוד. היה לנו מאוד מאוד חשוב להחזיר את הקבוצה לליגת העל וזה מה שעשינו. הקבוצה נבנתה לעלות ליגה ולא לקחנו בחשבון שאנחנו נשארים עוד עונה בלאומית. מקומה של הפועל ת"א בליגת העל ובצמרת ליגת העל, ונישאר שם".

פייסל מוליץ' שכבש ובישל במשחק העלייה, אמר: "אני גאה בקבוצה ובשחקנים, ושמח שהייתי חלק מזה. לא חשבתי רק על שערים, אלא להילחם בשביל הקבוצה. לא היה איכפת לי לכבוש או לא, רק לעלות עם הקבוצה. ברור שאני רוצה להישאר פה. אני מודה לאוהדים על הכל ואוהב אותם". שחר הירש הוסיף: "יש לקובי (רפואה) דרישות גבוהות. היכולת שלנו השתפרה בחודשים האחרונים ומשהו השתחרר, אני שמח על העלייה".

 

תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?