נאור הלוי: "אם ננצח נשמח, אם לא עשינו את המקסימום"

הגמר של מחוז דרום א' במבחני העלייה לליגה א' יפגיש את שמשון תל אביב ועירוני אור יהודה

במשחקי המבחן של העלייה לליגה א' במחוז דרום א'. עירוני אור יהודה תארח את שמשון תל אביב למשחק על כל הקופה. שמשון תל אביב הגיעה למשחק לאחר ניצחון משכנע על צעירי טייבה בתוצאה 3:0, עירוני אור יהודה אירחה את שמשון בני טייבה והמשחק נגמר בשוויון 2:2 ובהארכה ארנון טמיר העלה את אור יהודה לשלב הבא.

שתי הקבוצות נפגשו פעמיים העונה. בסיבוב הראשון שמשון תל אביב ניצחה 1:2 את עירוני אור יהודה ואף הנחילה לה את ההפסד הראשון שלה לעונה. בסיבוב השני שהתקיים באור יהודה המקומיים ניצחו 0:2. כזכור, אשתקד עירוני אור יהודה עלו לגמר המחוזי ושם פגשו את מכבי עירוני אשדוד תסריט שעלול לחזור על עצמו גם העונה.

קפטן שמשון תל אביב, נאור הלוי, אמר לקראת המשחק: "משחק חשוב, חייבים לנצח ולא רואים משהו אחר. באים מוכנים, נקווה שנעבור אותם".

על המטרות של שמשון תל אביב מתחילת העונה אמר: "המטרה הייתה פלייאוף עליון, מפלייאוף עליון והלאה כל שלב שנעלה מה טוב. במטרה שהצבנו מלכתחילה עמדנו ואני שמח שהגענו, מפה והלאה אנחנו חיים משבוע לשבוע. אם ננצח נשמח ואם לא עשינו את המקסימום".

על התקופה האחרונה הוסיף: "אנחנו בפציעות, חיסורים, השעיות, הייתה לנו תקופה שהיינו פחות טובים, אנחנו התקופה שכולם חזרו, כולם בריאים ואני מקווה שנצליח לנצח את אור יהודה, הם קבוצה טובה ואנחנו קבוצה טובה לא פחות". על ההימור במחוז המקביל אמר: "אין לי העדפה, אני לא מעודכן, אני רק מקווה שנעלה ליגה".


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
בשנה הבאה
(טוק טוק: 11:02 22-04-2018)
אולי שדור ישחק תעלו ליגה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?